Si eu am crezut pana acum ca ar fi "smenarii", mai ales ca modelele plug-in se pot comanda in continuare pe site-urilie echivalente din vest, de aceea am si intrebat pe forum.
(de exemplu, azi pe seat.fr ->
https://www.seat.fr/financement.html?SEAT_CODE=SA9OX5L6 )
(vad ca nu merge link-ul direct, dar se poate merge in configurator ->
https://www.seat.fr/configurateur.html/ ... seat-fr-fr codul: SA9OX5L6)
Ma astept sa ne puna cel putin o parte din pierderi in brate, mai ales ca dealerul vorbea intr-una de tichetul rabla(1500euro), iar eu de tichetele rabla(1500+4000 euro)
Ma gandesc ca in decurs de un an costurile s-au dus in sus, iar importatorul iasa in pierdere suficient de mare cat sa caute orice modalitate sa ne determine sa renuntam la contract sau sa ne livreze ceva model caruia intre timp i-au actualizat pretul, ca doar n-o sa ne dea la preturile de anul trecut. (De unde si partea cu "neasumatul pretului" intampinata de iacobbogdan?)
Nu se specifica in contracte ce se intampla cu tichetele rabla, desi in oferta/contractul de livrare apar, in plus contractul de leasing e facut pe suma ramasa dupa aplicarea reducerii data de tichete
Am obtinut in scris informarea prin care se anunta ca e afectata productia variantelor plug-in hybrid si ca "cel mai probabil nu vor mai fi livrate unitati pentru modelele phev de Tarraco, Leon si Leon Sportstourer.
Multumesc mult pentru extrasul din ghidul de finantare, o sa-l parcurg si eu.
Inteleg ca de aplicarea reducerii oricum nu scapa, asa ca mai bine ar face livrarea pe bune, in atata timp ar fi putut sa le comande in Franta daca chiar erau interesati.