Pentru ET/offset, vedeti calculatorul de mai jos. In functie de schimbarile de ET si de J (latime janta), o sa va spuna cu cat se va deplasa marginea interioara a jantei spre masina si partea exterioara a jantei in afara masinii. Retineti ca ET mai mic, inseamna janta mai iesita in exterior. Foarte important este sa va faceti planurile de la inceput, in sensul ca trebuie sa alegeti un ET si un J cat mai putin deranjant (Interior/Exterior) in cazul in care vreti sa micsorati drastic garda la sol.
http://www.1010tires.com/WheelOffsetCalculator.aspPentru cei care vreti sa va schimbati dimensiunile anvelopelor stock, va pun mai jos un calculator care indica diferentele intre mai multi parametrii.
http://www.1010tires.com/TireSizeCalculator.aspPrin trecerea de la 195 la 205 (cu acelasi aspect ratio, 65), inseamna, printre altele ca garda la sol s-a schmbat, vitezometrul o sa arate 100km/h si viteza reala va fi de 98km/h.
P.S. La modificari drastice de dimensiuni anvelopa, verificati daca latimea jantei tine pasul cu latimea anvelopei pentru ca peretii laterali ai anvelopei sa ramana cat mai paraleli.