Azi dimineata am mers aproximativ 1 km. Cand am vrut sa repornesc motorul nu a mai vrut nici in ruptul capului. Pun contactul, se aprind becurile in bord si se sting foarte repede, dar nici cel mai mic semn ca ar vrea sa porneasca. Nici macar nu da motorul peste cap. Cand iau contactul toate acele ceasurilor (turometru, temperatura, nivel benzina, kilometraj) incep sa se miste foarte repede aproximativ 30 secunde. Initial am crezut ca m-a lasat bateria. Am chemat un amic care de curand si-a cumparat baterie noua. Acelasi lucru. Am incercat si am pus bateria mea pe masina lui. Masina lui a pornit cu bateria mea fara nici un fel de probleme.
Mai tarziu am observat ca dupa ce se opreau acele ceasurilor din bord, sub bord se auzea un tacanit de releu care cateodata se opreste cam in 2-3 minute dupa ce luam contactul, alteori trebuia sa scot borna de la baterie ca sa se opreasca.
Am verificat sigurantele foarte bine (cu aparat de masura), toate sunt bune.
Am scos pe rand releele de sub bord, aceleasi simptome cu acele ceasurilor si tacanitul de releu cand iau contactul si scot cheia.
Am demontat partea din stanga a bordului, am scos calculatorul, am scos placa din el, i-am conectat la loc mufele si am reincercat sa pornesc. Acelasi lucru. Pun contactul dau la automat, nici cel mai mic semn. Este clar ca nu se alimenteaza cu curent. Cand am luat contactul si am scos cheia am pus mana pe placa calculatorului si se simtea vibratia de la releul care se cupla si decupla foarte rapid (este un releu de pe placa calculatorului). Nu mi-am dat seama care este pentru ca m-am prins noaptea. Pentru ca se lasase intuneric am observat ca becul din plafon falfaia odata cu tacanitul releului. Calculatorul este model SIEMENS 5WK4 8217 cod 6Q1 937 049 F.
Oricine poate da un sfat este binevenit. Multumesc.