Salutare la toata lumea si bine v-am gasit.
Sper sa gasesc aici rezolvarea problemei mele care nu-mi da pace de cateva luni.
Detin un Seat Leon 1P1 (anul 2009) cumparat de la o firma care se ocupa cu asa ceva.
De cand l-am cumparat intampin urmatoarea problema:\
De regula in relanti, atunci cand pornesc motorul, se aprinde EPC si Check Engine. Motorul se balbaie de parca ar merge in 3 pistoane. Daca nu il accelerez se opreste.
Opresc motorul si il pornesc din nou. De cele mai multe ori, la a doua pornire functioneaza ireprosabil. Uneori se intampla in mers cu motorul la 4000 de ture sa se aprinsa Epc. Uneori si Epc si Check Engine. Rezolvarea este sa opresc motorul si sa-l repornesc.
Nu se intampla asa mereu.Am parcurs 500 de Km si nu am avut nicio problema. Altadata am fost cu masina pana la servici (5km) si sa intamplat sa motorul sa intre in Safe Mode, ba chiar odata mi-a taiat pedala de acceleratie.
Am fost la un servis si acolo dupa ce iau facut o diagnoza mi-au spus ca trebuiesc schimbate clapeta de acceleratie, bujiile si nu stiu ce valva de la clapeta. Ok, le-am schimbat dar a doua zi problema a reaparut.
M-am reintors la servis, au pus iarasi diagnoza si le-a aparut cum ca nu ar fi calibrata clapeta de acceleratie. Au calibrat-o si am plecat acasa. Masina a mers bine pana a doua zi cand iarasi am luat-o de la capat.
Mi-am dat seama ca servisul unde am fost nu este bun de nimic si m-am dus la altul.
Dupa diagnoza imi spune ca as avea clapeta de acceleratie decalibrata si imi recomanda sa schimb tot ansamblu. le-am explicat ca tocmai a fost schimbata cu una noua. Au ramas nedumeriti si mi-au recomandat sa le las masina acolo pentru o inspectie mai atenta.
Ma suna dupa 3 zile si imi spune sa vin sa iau masina pentru ca ei nu au gasit nimic defect si nu pot sa-si de-a seama de unde vine problema.
Un prieten imi recomanda sa ma duc la un cunoscut de a lui sa-i faca o diagnoza ca la carte. M-am dus si chiar si aceasta imi spune ca am probleme cu clapeta de acceleratie. I-am spus si lui ca de cand tot incerc sa repar masina, toata lumea imi spune ca este de vina acea clapeta desi si eroarea a fost aceias si cu clapeta de acceleratie veche.
Las masina acolo si a doua zi spre seara ma suna tipul si imi spune ca a lasat masina in relanti 6 ore si a functionat absolut normal fara se se aprinda ceva la bord, dar daca totusi se mai aprinde EPC si/sau Check Engine inseamna ca este o problema la ECU.
Am cautat pe net un ECU ca al meu dar am gasit doar pe Ebay la pretul de 200 de lire. Poate l-as cumpara daca as sti ca de acolo este problema insa daca il cumpar degeaba si mai platesc aiurea si clonarea lui?
Orice sfat din partea dvs este binevenit.