Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
PH88MVP
Subiect Autor
Mesaje: 1
Membru din: 11 Mar 2019, 14:25

Seat Leon FR 2.0 TDI Stage 2 - 240 HP

11 Mar 2019, 15:03

Salut,

Am zis sa pornesc acest topic pentru ca am cautat in trecut informatii pentru un Stage 2 si nu am reusit sa gasesc pe nicaieri. Poate ajut pe cineva.

Masina este cumparata in Mai 2018, al 2-lea proprietar in Romania, fiind rulata doar un an in Romania.

Probleme:

Masina imi pierdea antigel foarte mult de cand am cumparat-o cu toate ca a fost testata in service, pana la urma a cedat un furtun si am ramas in strada cu tot antigelul sub masina, am crezut ca aceea a fost cauza, Dar in continuare imi "manca" antigelul. Fara simtome de chiulasa (fara ulei amestecat in vasul de antigel sau invers, etc). Dupa 3-4 luni mi-a picat turbina, pe furtunul de ulei care duce in turbina era ca un "noroi". Asa ca am trimis chiulasa la rectificat plus toate componentele inlocuite cu altele noi (valve, semeringuri, etc).

Modificari:

- Turbo hibrid cu interne de 2.7 (1.9 boost)
- Evacuare inox cap-coada pe 76 cu toba intermediara pentru a diminua din sunet (foarte mult zgomot :)
- Soft custom la BXR in Bucuresti.
- Suspensie Einbach pro kit (aproximativ 3-4 cm mai lasata)
- Discuri si placute noi ATE

Dupa toate modificarile masina a fost urcata pe dyno si s-a oprit undeva la 200 de cai pentru ca imi patina ambreiajul la aceasta putere si turbina imi facea overboost (masina are in jur de 240 de cai)

Problemele nu s-au oprit aici, am fost de vreo 3 ori sa mi se regleze turbina pentru a scapa de overboost, de overboost am scapat dar acum are lag cand schimb treptele iar turbina intra foarte tarziu, pe la vreo 3000 rpm, o sa trebuiasca sa gasesc problema aici (ori turbina facuta prost or vreun senzor de presiune) daca ma poate sfatui cineva ar fii de mare ajutor.

Urmeaza ambreiaj nou cu kevlar, rezolvata problema cu turbina si o sa pun masina pe dyno pentru rezultatul final. Cu toate problemele actuale masina trage demential.

Cateva Imagini si un filmulet cum se auzea inainte sa-i pun intermediara: http://www.vladpetrescu.com/masina/

Imagine
 
Robens
Mesaje: 1
Membru din: 04 Iun 2019, 16:04

Re: Seat Leon FR 2.0 TDI Stage 2 - 240 HP

04 Iun 2019, 16:26

Salut.
Si eu am aceasi problema ca tine,turbina intra unde la 3000rpm si nu a reusit nimeni sa rezolve problema.
Am verificat cam tot se se putea si totul pare ok.
La tine ai reusit sa gasesti problema?
Mersi.
 
Avatar utilizator
bgd_b92
Bogdan
Mesaje: 5624
Membru din: 02 Noi 2012, 07:43
Localitate: Bucuresti

Re: Seat Leon FR 2.0 TDI Stage 2 - 240 HP

06 Iun 2019, 14:15

Este normal sa vi se schimbe plaja in urma unei modificari stage 2..si eu am facut stage2 la golf ( 2.0 tdi bkd 2005 ), tot cu turbina hibrid ( cu interne de 2,5 cu 12 pale ), cu egr off si downpipe pe 63 + de-cat si teava goala ( acum dupa ce m-am jucat mai mult cu evacuarea i-am pus la loc si finala si intermediara ) si plaja ei optima acum este intre 2500 -4500 rpm. La tine @PH88MVP dpmdv problema este tunerul, eu nu am vrut sa fac la ei softul, am vazut ca asa ceva scot...asa ceva = o cifra intr-un grafic..degeaba te lauzi cu 270 cp care e atinsa pe 20 rpm si ai peste 200 cp pe 1000 rpm daca eu tin 230 cp pe o plaja de 1800 rpm te fac detasat si feelingul este diferit, la modul ca trage pe toata plaja..masina mea, ca si fosta cupra, in setupul asta se comporta ca o benzinara turbo ; pt un PD, trage in ture si din ce in ce mai tare ; asa, si cum ziceam cu tunerul, desi m-au ofertat cu un pret f bun, pt ca stage 2 - turbina hibrid + egr off - le-am facut la SBN ( si prima oara a fost fail, masina scotea o combinatie de fum albastrui cu negru, iar overoboost-ul a ramas acolo -> ce`i drept in limite decente spre mari si mi-au pus la final o turbina de pe alta masina doar ca sa`mi dovedeasca mie ca de fapt masina mea are probleme, dar nicidecum nu a fost asa, iar masina cu acea turbina functiona perfect, si a ramas asta pe ea ), iar downpipe-ul la BXR, am ales TCM si nu`mi pare rau nicio secunda ; masina nu da fum, trage frumos, liniar, si softul a fost facut custom, si putini sunt cei ce reusesc sa scoata peste 200 cp in setupul meu. O sa fac o dubla postare si o sa postez si graficul dupa telefon, caci acum scriu de pe pc.

Daca masinile voastre functionau ok inainte si brusc nu mai trag decat dupa 3000 rpm, atunci e de investigat ( poate actuatorul turbinei, pt ca de acolo reglezi " cum sa traga " ).

Cred ca am scris putin cam dezordonat, dar intelegeti esenta :) nu m-as mai apuca din nou de stage2, sau in niciun caz cu ei, desi pot spune ca inveti meserie fie ca vrei fie ca nu......
Now : Passat CC 2011 2.0 TDI stg1 186 cp PWD BY RACING CODE & Peugeot 306 cabrio 1.6 16v 89 cp
Ex: VW Golf 5 GTI 2.0 TFSI stg1 241 cp PWD BY RACING CODE
Ex: VW Golf 5 2.0 TDI stg2 210cp PWD BY TCM TURBO
Ex: Seat Leon Stylance 1.6 102 cp
Ex: Seat Ibiza Cupra stg2+ 1,9 TDI 240 cp
Ex : 3xSeat Ibiza ( 1.4 TDI PWD BY TCM TURBO, 1,4 86cp, 1.4 75cp )
 
Avatar utilizator
bgd_b92
Bogdan
Mesaje: 5624
Membru din: 02 Noi 2012, 07:43
Localitate: Bucuresti

Re: Seat Leon FR 2.0 TDI Stage 2 - 240 HP

06 Iun 2019, 14:23

Now : Passat CC 2011 2.0 TDI stg1 186 cp PWD BY RACING CODE & Peugeot 306 cabrio 1.6 16v 89 cp
Ex: VW Golf 5 GTI 2.0 TFSI stg1 241 cp PWD BY RACING CODE
Ex: VW Golf 5 2.0 TDI stg2 210cp PWD BY TCM TURBO
Ex: Seat Leon Stylance 1.6 102 cp
Ex: Seat Ibiza Cupra stg2+ 1,9 TDI 240 cp
Ex : 3xSeat Ibiza ( 1.4 TDI PWD BY TCM TURBO, 1,4 86cp, 1.4 75cp )
 
Avatar utilizator
Sebastian_RC
Mesaje: 447
Membru din: 30 Dec 2014, 07:42
Localitate: B U C U R E S T I
Contact:

Re: Seat Leon FR 2.0 TDI Stage 2 - 240 HP

16 Sep 2019, 06:03

Este destul de greu si complicat sa hibridizezi o turbina si ea sa functioneze corect.
Adaptarea si reglajul geometriei variabile lasa mult de dorit in aceasta zona si nu vreau sa atac vre un preparator de turbine, vobesc in general.
E clar ca un hibrid poate sa fie mai aproape de ceea ce va doriti doar ca e de preferat sa folositi turbine de fabrica, construite si reglate corect.
Tineti cont de ce am spus si faceti un calcul de eficienta, iar apoi luati decizia corecta.
Dyno-Tuning
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori