15 Ian 2011, 06:21
Ai pus foarte frumos pozele, se vede clar ca sunt intregi, dar functionalitatea contactelor electrice din contactul cu nr.-ul wag pe care il ai acum, si da , este cu 8 contacte, trebuie probat , asa o sa fi sigur ca nu este de acolo, sunt niste lamele care pot ramane blocate , uzura,etc.
Mai intai tragi in sus - CU MARE GRIJA !!!! - acea carcasa mov care blocheaza mufa cu firele in contact, altfel nu iese...apoi cojesti sigiliul acela rosu din poza , si acolo este un imbus- care blocheaza contactul acolo pe pozitie. Nu-l poti remonta gresit deoarece are o adancitura pe contact ca sa se fixeze imbusul acolo. Singurul lucru pe care trebuie sa-l ti minte este pozitia unde are un slitz - gaura- care la fundul contactului preia o limba pe care cheia o misca. Masoara diferitele pozitii , defapt 0- 1- 2- pornire. Te uiti la fire si vei stii care este masa sau comunul,
Cam lung raspunsul ...dar bafta- eu raman ferm - acolo ar trebuii sa fie problema.
ps. este crapat metalul acela din poza in care intra contactul?
PPS. Am recitit mai cu grija problema, si vreau sa ma asigur: vorbim de lumina farurilor sau de lumina din bord ( asa cum zici tu) adica cele din bord se numesc martori, sau lumini de control ( MFA) Multi Functions Anzeige.
Daca este martorul si lumina de la numere, atunci schimbi directia de cercetare, comutatorul de lumini il pui pe zero, scoti cheia, verifici problema descrisa, adica daca lumina de la placute merge, scoti mufa de la comutator, Cea mare este principara, cea mica este subiluminarea bordului , etc
Daca problema dispare >>> comutatorul
Daca ai si cu ceata pe el >> se vinde SH la ca 100 ron>>> mai greu de gasit. La vw nu arata la fel
Daca ma rogi - o sa incerc !
Daca nu pot - o sa caut!
Seat Toledo 1.9 TDI Signo - ASV - 140 CP - ESP - 2002