Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
Spinu
Subiect Autor
Mesaje: 214
Membru din: 30 Aug 2018, 20:19

Mers în 3

22 Mai 2020, 21:40

În seara asta am întâmpinat o problema și ca peste tot fiecare își da cu presupusul însă atât de grav ca nu am somn! Problema a început prin a trepida foarte tare în ralanti. După mici diagnosticări am observat ca injectorul nr 1 nu da semne. Sa zicem ca mâine îl desfac și îl desfund îl verific vad eu eventual îl schimb. Problema apare în alta parte! Umblând pe deasupra pe acolo am scos busonul la ulei și mașina începuse să-și revină doar ca și asa scoțând mufa la injector nu dădea sa bâlbâie deci cu un injector înfundat mașina merge turata cu capacul dat jos. 1. Ce ar putea sa aibă?
2. La capac vine legat un furtun care acel furtun duce la capacul motor acela fiind furtunul de la gazul de carter din ce știu. Eh imediat din bușon mai vine o valva care nu înțeleg cum funcționează ca e blocată într-un sens adică cel de iese din motor. Dacă suflu în ea pe o parte e înfundat pe cealaltă merge. Și fără ea funcționează ok.
Gen din cauza la valva aia aerul nu îl mai scoate pe furtun ci o gatuie... Nu știu chiar habar nu am.. Spuneți voi cum se cheamă valva aia

Trimis de pe al meu ONEPLUS A6013 folosind Tapatalk
 
Spinu
Subiect Autor
Mesaje: 214
Membru din: 30 Aug 2018, 20:19

Re: Mers în 3

23 Mai 2020, 14:19

Se poate închide. Problema am rezolvat-o! Sa va spun și cum și cum se numește acea piesa de tot întrebam de ea.
Se cheamă filtru epurator, este vacumatic.
Am depistat ca mașina este foarte sensibila și imediat cum remediez problema dispar și erorile. Ce se întâmplă! Acel filtru nu mai elimina presiunea din motor spre filtrul de aer și îneca motorul. De aici și mersul în 3.

Trimis de pe al meu ONEPLUS A6013 folosind Tapatalk
 
Avatar utilizator
Roger
Moderator
Mesaje: 9838
Membru din: 24 Oct 2009, 15:34
Localitate: Bruxelles/Bucuresti

Re: Mers în 3

23 Mai 2020, 14:23

Super. Daca ai si o poza, un cod, ceva, e binevenita.
 
Spinu
Subiect Autor
Mesaje: 214
Membru din: 30 Aug 2018, 20:19

Re: Mers în 3

23 Mai 2020, 14:27

O sa ii fac poza marți când vine cel nou. Dar cine are benzinar 1.6 16v o sa vadă ca atunci când dai capacul filtrului de aer jos și te uiți la busonul de la ulei din el pleacă un furtun care duce în capacul de la filtrul de aer. Eh de cum pleacă din bușon vine acea supapa vacumatica apoi furtunul.. Aia este supapa pvc din ce am mai auzit sau filtru epurator cum a spus ala de la piese auto

Trimis de pe al meu ONEPLUS A6013 folosind Tapatalk

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 19 vizitatori