@Andrei si Ciprian, va multumesc frumos de urare.
Am mai lipsit putin de pe forum. Intre timp au aparut si ceva probleme pe partea de motor, o clapeta de acceleratie care nu mai stie sa tina turatia uneori (urmeaza luna urmatoare remedierea ei) si am avut "placuta surpriza" de a ramane in drum cu ea.
Mergeam pe drum linistit, cu 80 de km, timp in care sa oprit motorul. A urmat o avertizare de la senzorul de ulei care palpaia si piuia. Logic am oprit pe partea dreapta urgent, am deshis capota (am crezut ca poate nu am pus eu bine joja sau capacu de la ulei) si totul parea ok. Inchid capota ma urc in ea sa plec, siiiii surpriza adio pornit
. Am rulat o diagnoza pe ea, si mi-a rezultat senzor de turatie defect. Am ajuns in service l-am inlocuit (300 ron senzor original seat + montaj 30 de lei) si acum totul este perfect merge perfect. Cam asta a fost prima chestie picata pe ea. Ca o idee senzorul de pe ea era original produs in 2002. Parerea mea este ca a tinut destul de mult 13 ani (188.000 de km).
Acum si o parte mai fericita, seat-ul a primit plastice noi pe bord:
Poze din timpul montajului. Am desfacut mai mult decat era nevoie deoarece, tipul care a avut masina inainte ii pusese tub de bas si aveam un cablu rca cred ca ii spune, care ducea in portbagaj. Nu ma deranja insa incepuse sa zdrangane in bord plus ca plasticele de pe marginea usilor + de sub torpedou nu stateau prea bine.
Rezultatul final