- Consum: consumul mediu a ajuns pe la 8.5l/100km; avand in vedere ca multe din calatorii sunt pe distante scurte si in oras, sunt foarte multumit de asta. [la TDI aveam ~8l/100km]
- ACT-ul. Pentru sofer se distinge clar cand motorul merge in 2 cilindri [ se schimba rezonanta motorului si pedala isi schimba un pic comportamentul]. Pentru pasageri insa, nicio diferenta. Cat despre utilitatea lui, nu am vazut diferente semnificative la consum. Cred ca e mai important sa nu ai 'talpa grea' decat daca se activeaza ACT sau nu.
- Utilitara: trebuie sa recunosc ca sunt mai mereu surprins de cat de multe lucruri incap in ea. Mai mereu fac poze la portbagaj cand il umplu. Recent m-am mutat la un nou apartament si dintr-o singura tura, eu cu Gamer cu banchetele rabatate si masinile ticsite cred ca am mutat jumate de casa.
. - Sunet: Evacuarea si-a schimbat rezonanta si mai mult si ocazional se mai aude sunetul specific de popcorn cand motorul e in sport.
- Suspensia: Diferenta enorma intre suspensia pe Hard si Soft; pe Soft e atat de moale incat e o adevarata barca pe denivelari. Am reusit sa sparg si o parte dintr-un scut cand am coborat o bordura. Daca nu am familia masina sau merg pe drumuri groaznice o tin doar pe Hard.
- Briz-brizuri:
- Am activat in bord ecranul de Cupra, cu turometrul central si il folosesc 90% din timp; mi se pare cel mai util dintre toate [poti sa urmaresti mai multi parametrii ca la celelalte. e.g: temp ulei/senzor pedala]
- Am pus in navigatia masinii o lista cu toate radarele fixe pentru tarile din jur. Am folosit mult timp navigatia masinii la drumuri lungi pentru o consider mai bine integrata decat Waze sau Gmaps si nu incearca sa ma duca pe drumuri bombardate ca sa salvez 2-3 minute dintr-o calatorie de cateva ore.
- Android Auto Wireless: Am renuntat la metoda veche de conectat wireless [folosind un telefon intermediar] pentru ca aveam multe probleme cu ea si de multe ori preferam sa conectez direct telefonul. Recent mi-a ajuns jucaria asta si AA wireless a redevenit o optiune.