Si eu sunt fan manuala insa la Cupra...nu as merge pe manuala, in rest e exact cum ai zis...preferinta.
DSG ul in schimb e infinit mai rapid decat manuala in orice situatie si orice mod, faci kick down si gata
S-o stapanesti sanatos !
Radu Alexandru scrie:După mult timp şi ceva experiență la volanul maşinii revin cu câteva update-uri şi ceva întrebări:
Ca şi probleme am schimbat pompa secundară de răcire (in garanție) pentru un O-ring de 2 lei si cam atât. Maşina e exact ce imi doream şi (cu mici abțineri în urban) nu regret alegerea pentru cutie manuală. La 30,000 km am schimbat cauciucurile standard Conti cu unele Michelin 4S (revin cu comentarii). Încercând s-o protejez am foliat maşina profesional cu folie de protectie, am comandat huse dedicate de la Albert Design, am făcut revizia la fiecare 10,000 de km şi cam tot ce se putea face pentru a o menține in formă maximă. Deşi am un gând de a o vinde în aşteptarea viitorului Cupra Leon, sunt în dubii dacă merită. Voi ce ziceți?