Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
 
Avatar utilizator
Uomuom
Subiect Autor
Mesaje: 174
Membru din: 01 Ian 2016, 12:35
Localitate: Bucuresti

Re: FR 2.0 tdi 184 cp M6

16 Aug 2021, 19:24

Scuze pt intarziere, dar nu am mai intrat pe forum.
Asa este cum spune colegul si la reprezentanta fac reviziile la 30k, iar eu completez cu aprox 1L la 25k. Intre timp am 92k cu masina si am schimbat doar anvelopele, placutele si lichidul de frana. Doamne ajuta nu am avut evenimente rutiere. La o diagnoza completa au gasit 2 erori: buton haion care trebuie indreptat cu mana si senzor DCC roata stanga fata..... insa functia este activa si au spus ca nu necesita inlocuire. Turbina a devenit putin mai zgomotoasa, iar pe tester nu au gasit nimic. Nu sunti pierderi de presiune, iar tubulatura este intacta. Au zis ca in timp apar depuneri pe circuit si ca se schimba geometria si implicit zgomotul sau pt ca uleiul folosit Castrol Edge Profi ar fi in fapt 0W35 si nu 5W35 cum este etichetat.... si ca art trebui sa ma obijnuesc cu noua tonalitate. Atata timp cat nu a avaut pierderi de putere sau consum de ulei....deja m-am obijnuit. Ne-am luat bare transversale Thule cu suporti pt 4 biclete si o barca pneumatica Kolibri, care intra la fix in spatiosul portbagaj... la care demult i-am scos inutila podea falsa. Nu am depasit 150 km/h cu bicletele montate, iar acestea au stat f bine, chiar si la drumuri de 400 km.
Drumuri bune si voua!
Leon FR ST, 184 cp, M6.... Drive safe!
 
Avatar utilizator
Cosmin
Admin
Mesaje: 7203
Membru din: 14 Feb 2008, 17:11
Localitate: Sibiu
Contact:

Re: FR 2.0 tdi 184 cp M6

19 Aug 2021, 10:35

O mica corectie, daca imi permiti.. E vorba de vascozitate 5W30 / 0W30, nu 5W35 / 0W35.
Ca si ulei cu brand OEM , intradevar s-a renuntat la 5w30 si s-a trecut la 0w30 la reprezentante, cu aceeasi specificatie 507.00. Insa 5w30 507.00 se poate achizitiona cu alte braduri (Castrol, Mobil, LM, etc)
Imagine

MKM Autotechnik - Service auto multibrand Click pt. Detalii si imagini

DIY Info Leon 1P / Altea 5P Click pt. Detalii si imagini
 
Avatar utilizator
Uomuom
Subiect Autor
Mesaje: 174
Membru din: 01 Ian 2016, 12:35
Localitate: Bucuresti

Re: FR 2.0 tdi 184 cp M6

07 Noi 2021, 15:57

Sigur Cosmin.
In concediu am facut ceva km si ne apropiem de 100k . Am rezistat tentatiei de a-i face Stage 1 la 225 Cp cu 450 Nm. Asta nu ca am simtit nevoie, dar ca o curiozitate privind comportamentul ulterior. Au aparut mici zgarieturi si infundaturi pe caroserie, gartie romanasilor neatenti prin parcare. I-am pus telescop la capota de la un Passat, pt ca era enervanta tija ei de blocare.
Cum spuneam, mi-am luat barca si motor, copii au crescut si ma uit pe WeltAuto dupa un Passat Variant sau Alltrack BiTdi 240 Cp 500 Nm. Pustiul mi-a zis: ia altceva, dar sa se auda tot asa in forta motorul ca la asta ... si difuzorul as completa eu.
Toate bune!
Leon FR ST, 184 cp, M6.... Drive safe!
 
Avatar utilizator
Andrei FR
Mesaje: 405
Membru din: 29 Sep 2015, 01:53
Localitate: Cluj

Re: FR 2.0 tdi 184 cp M6

27 Noi 2021, 09:43

Astea ar fi si alegerile mele in acest moment daca as putea face schimbul... dar pana ajung la schimb doar niste prostii de masini o sa fie valabile, ma ingrozesc efectiv cum se schimba masinile in ce directie merge totul.
Seat Leon ST - FR 2.0TDI 150 - MY2016 - Adventure Brown
Ex: Skoda Octavia 2 FL - 1.4TSI Business - MY2011
 
Avatar utilizator
Uomuom
Subiect Autor
Mesaje: 174
Membru din: 01 Ian 2016, 12:35
Localitate: Bucuresti

Re: FR 2.0 tdi 184 cp M6

24 Dec 2021, 19:49

Inte timp am fost la test drive cu Alltrack 2.0 BiTdi 240 Cp cutie automata DQ500, 4Motion, DCC, 2017 130k si BMW F11 520d Cutie automata ZF 218 Cp, Xdrive, fara DPC, 2016, 150k. Desi ambele sunt mult peste Leon ca aspect, confort si gadgeturi, la dinamica si comportament pe drumuri virajate s-au comportat mai slab. Sunt cruisere de autobahn.... barci mari cu inertie, avand plus de aproape 400 kg si valori similare masinii mele la rapoartele greutate/putere si greutate/cuplu.Au galeti de calculatoare si senzori in ele. ... numai bune sa creeze probleme spre 200k. Am putut lasa la Weltauto masina actuala plus 10kE pt Alltrack sau plus 14kE pt F11.

Cum nu m-au convins deloc, am hotarat sa pastrez Leonul si sa nu-l abandonez in showroom. Ma gandesc la o remapare de calitate cu test inainte si dupa. Vorbisem cu cineva de la Revo din Ghencea si de la ABT din Rahova, dar nu le-am salvat numerele. Voi ce imi recomandati pt un stage1 fara probleme?
Leon FR ST, 184 cp, M6.... Drive safe!
 
Avatar utilizator
Uomuom
Subiect Autor
Mesaje: 174
Membru din: 01 Ian 2016, 12:35
Localitate: Bucuresti

Re: FR 2.0 tdi 184 cp M6

24 Dec 2021, 21:58

In mare astia ar fi cei consacrati: APR, Revo, MRC, TCM sau colegul Sebastian Racingcode, A Team Performance, Protech Tunning. Ma intereseaza Stage 1, fara modificari echipament masina, cu test Dyno la banc inainte si dupa resoftare. Daca nu am contrargumente as merge pe APR care este f apreciat sau pe Sebastian care stiu ca pt noi are niste super oferte.
Leon FR ST, 184 cp, M6.... Drive safe!
 
Avatar utilizator
Uomuom
Subiect Autor
Mesaje: 174
Membru din: 01 Ian 2016, 12:35
Localitate: Bucuresti

Re: FR 2.0 tdi 184 cp M6

25 Dec 2021, 15:53

Craciun fericit!

Imagine
Leon FR ST, 184 cp, M6.... Drive safe!

 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Mesaje: 8633
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: FR 2.0 tdi 184 cp M6

26 Dec 2021, 09:31

Craciun Fericit si tie. Faci un pas bun cu stage 1, o sa ti se para alta masina ;)
Alege orice iti e la indemana si care vine si cu test dyno, sa fii sigur ca ai curbe smooth, nu neaparat cele mai mari cifre
 
Avatar utilizator
Uomuom
Subiect Autor
Mesaje: 174
Membru din: 01 Ian 2016, 12:35
Localitate: Bucuresti

Re: FR 2.0 tdi 184 cp M6

27 Dec 2021, 16:16

Bucuros de reauzire. Pur si simplu nu am putut sa la Leonul plus 10kE la Welt pt Alltrack, mai ales ca nu m-a convins. Am vorbit cu APR si imi face St1 la 500, iar colegul Sebastian la 260...avand in vedere ca ne stim de peste 5 ani de aici.
Leon FR ST, 184 cp, M6.... Drive safe!
 
 
Avatar utilizator
.VZL.
Mesaje: 597
Membru din: 25 Mai 2013, 10:53
Localitate: Constanta

Re: FR 2.0 tdi 184 cp M6

30 Dec 2021, 00:51

Daca e masina de familie eu zic sa o lasi asa, fara soft. Mai faci si la 30k reviziile. Am prieteni cu acelasi motor ca al tau si la 200k deja consuma +2L ulei intre revizii ( revizii la 10k).
Seat Leon Cupra 5F SC 280hp stage3 fara usi,fara scoica,fara trapa.
 
Avatar utilizator
Uomuom
Subiect Autor
Mesaje: 174
Membru din: 01 Ian 2016, 12:35
Localitate: Bucuresti

Re: FR 2.0 tdi 184 cp M6

02 Ian 2022, 22:02

Asa am gandit si eu referitor la resoftare, dar ma motiveaza indemnul lui Gamer. Ma mai gandesc, mai ales ca vreau sa o vand si potentialul cumparator poate avea retineri fata de o masina resoftata pt eventuale liniute, circuite si talpa la greu. Pana la 60k am ascultat de Reprezentanta si facut revizia spre de 30k. Nu am schimbat eu consumabilele intre perioadele lor, pentru a nu-mi afecta garantia. Dupa aceea am facut-o pana in 15k. Acum la 100k intre schimburi mananca 1L ulei - normal conform standardelor VW. Sunt multumit ca nu trebuie sa ii pun AdBlue sau ca nu am 2.0 TSi care ia lejer 2L in aceleasi conditii.
Leon FR ST, 184 cp, M6.... Drive safe!
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Mesaje: 8633
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: FR 2.0 tdi 184 cp M6

02 Ian 2022, 22:58

decizia e a fiecaruia, dar un stage 1 safe facut pe o masina in mintile ei cu un sofer in mintile lui nu va aduce riscuri in plus sau altele de genul.
 
Avatar utilizator
Roger
Moderator
Mesaje: 9843
Membru din: 24 Oct 2009, 15:34
Localitate: Bruxelles/Bucuresti

Re: FR 2.0 tdi 184 cp M6

02 Ian 2022, 23:37

Scuze, dar dupa cum eziti, nu cred ca-i vei face soft, ever. Daca aveai de gand sa-i faci, il faceai pana acum.
 
Avatar utilizator
.VZL.
Mesaje: 597
Membru din: 25 Mai 2013, 10:53
Localitate: Constanta

Re: FR 2.0 tdi 184 cp M6

03 Ian 2022, 16:22

2.0 tsi asta nou stock sau stage1 nu prea mananca ulei...de la 2 in sus incepe sa ciupeasca. Eu am 4000 km de la ultima revizie si am adaugat doar 500ml. Daca o omori pe autostrada atunci da...e normal sa manance.
Ca un sfat, nu baga bani in masina daca vrei sa o vinzi. Softul trebuia sa-l faci de cand ai luat-o, acuma e tarziu.
Eu o am la favorite :) ca vreau sa schimb masina sotiei si ma tot uit pe net.
Seat Leon Cupra 5F SC 280hp stage3 fara usi,fara scoica,fara trapa.
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 14 vizitatori