Lonjeroanele de dacie sunt o porcarie.
Din 15 m de teava de gaz faci un sasiu excelent fara pretentii deosebite de rezistenta fiind doar pt. fun,la care poti monta toata mecanica de pe o dacie,cu motorul montat in spate impreuna cu cutia de viteze si planetarele.Fuzetele montate pe spate le vei putea suda intr-o pozitie fixa.
Poti face ceva de genul asta :
http://www.sports8.com/AA-250C-EEC.htmUn mic tutorial gasesti aici:
http://daniel.ekstrand.nu/buggy/rorramsprojekt.htmInconvenientul cu mecanica de Dacie este ca va ajunge masinuta la o greutate destul de insemnata.Motorul va fi amplasat in spate ,ca in cazul Daciei 1100.Problema este faptul ca in acest caz vei avea 4/5 trepte de viteza inapoi,care insa se rezolva foarte usor.Se demonteza cele doua capace ale cutiei ( cel mic ce include axul de comanda si cel mare carcasa ambreiaj) se "crapa" cutia (avind grija sa desfaceti si cele 2 suruburi lungi ascunse in fantele cutiei pe la mijloc, si se intoarce diferentialul invers.In acest mod cele 4/5 trepte de viteza inapoi vor deveni inainte.
Suspensiile vor fi luate de pe suspensiile fata a unei dacii,cu adaptare pe cadrul de teava atit pe fata cit si pe spate,pastrindu-se si etrierele de frina.
Pe spate unghiul de virare al fuzetei va fi blocat intr-un fel in functie de structura cadrului.
Pompa de frina merge de pe dacie.
Bateria si rezervorul vor fi montate in fata pentru echilibrarea maselor.
... shut up & drive ...