29 Mai 2009, 22:43
Pt ca e fizic un calculator complet al masinii,un management complet al motorului se preteaza la orice aplicatie : de la masini ce vor sa mearga economic la masini ce vor sa scoata flacari pe esapament,de la aplicatii pe methanol,gaz lichefiat,benzina,sau orice combustibil ce se aprinde prin scanteie la control suplimentar de NOS sau injectie de apa ca "ajutatori" secundari.
Este aproape infinit reprogramabil,si pe scurt face exact ce face orice calculator auto din lumea asta la baza : preia informatii de la senzorii motorului si managerizeaza timpi injector + avansul aprinderii (scanteii) dansand dupa cum ii canta programatorul.
Acum in principiu cine se decide sa treaca la un standalone deja are o masina hardcore,deci se preteaza la masinile care au uitat de viata cotidiana.Montajul se face destul de rapid asta insemnand 12-20 ore de munca,dar reglajul necesita nenumarate ore de teste,asta daca se tinde spre perfectiune.
Avantajul cel mai mare este ca scapi de "cipuirea" constanta a masinii in cazul upgradeurilor.