06 Iul 2021, 12:36
Oricum apare o pierdere de putere odata cu incalzirea aerului aspirat, din cauza densitatii mai reduse.
De la senzorul de turatie nu apar fluctuatii, de la el doar poate porni mai greu sau deloc. In rest, la aspiratele de 1,6/16V nu prea are cine sa influenteze puterea motorului cu temperatura. Verifica cu vcds si ce temperatura arata G2 - senzorul temperatura motor. Ar trebui sa fie egala cu G62, cel care iti da indicatia in bord. Nu te uita ca indica 90 mereu in bord, vezi in 17-Instrumente si 01-Motor.
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu
"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...