Despre DACIA 1310
Dacia berlina 1300
Avantaje:
-porneste destul de des
-intra in viteze destul de des
-merge bine offroad(drum de tara)
-acceleratie fenomenala(viteza maxima in 30 de secunde)
-la 80(viteza maxima) ai senzatia de 300(bun ca ai parte de adrenalina fara amenzi de circulatie)
-cauciucuri compatibile cu cele de caruta
-se tuneaza usor si are cea mai diversificata gama de produse de tuning(vezi europa etc)
-fetele intorc capul dupa ea cand trec pe la caminul cultural cu Salam in boxe
-e putin mai buna decat mersul pe jos
-merge cu benzina de extractie sau daca te tine buzunaru poti sa pui butelie pe ea
-polueaza cat 40 de masini euro 4 dar nu dai nici un ban la stat
-ia R.A.R-ul relativ usor:niste sorici,tuica si vin
-etc
Dezavantaje:
-putin instabila in curbe la viteze f mari(60km/h)
-nu e la fel de sigura ca un volvo
-nu poti sa cari destule cu ea.(de ex 3 porci,o oaie si 2 gaste)
-greu de ales elementele de tuning(sa fie nike/DG/Boss sau BBS)
-greu de decis asupra numarului de eleroane
-nu poti pune destule eleroane
-nu poti pune destule tevi de esapament(mai mult de 10 n-am putut sa pun )
-nu incap mai mult de 8 femei in ea…pacat ca mai raman cateva care ar vrea la caminul cultural
-mi-a ruginit putin pe capota,usi,aripi,plafon,si pe niste arcuri care ies prin bancheta din spate
-interiorul scartaie un pic
-NU E DIZAL
si acuma comentarii!!!
NoName on September 15th, 2008 12:31 pm
Am avut si eu dacie 1310, dar era break si din 93. Daca o ingrijesti merge foarte bine. Schimba si tu amortizoare, suspensii, planetare, segmenteaza motorul, umbla la cutia de viteze si o sa vezi ce frumos merge. Tata, cat a avut-o, schimba in fiecare an ceva(numai piese marca Dacia) si nu il costa mai mult de 10 milionane, dar in schimb nu troncanea, mergea la drum lung, nu facea balans in curbe. vara consuma 8,5% si iarna putin peste 10%. Eu am ajuns pana la 140km/h cu ea si te simteai in singuranta(nu are parbriz panoramic si simteai viteza). Problema nu este masina in sine. Masina este foarte buna, dar daca tu cari cu ea porci si altele, cred si eu ca se duc suspensiile, capata miros urat. Eu nu critic masina asta. Raport pret/calitate excelent.
TauSigma on September 15th, 2008 1:31 pm
Corect Dacia 1310 are cel mai bun raport pret calitate din istorie.Rolls Royce si Bentley ar trebui sa fie invidiosi pe “supermasina” asta.
tds on September 15th, 2008 1:55 pm
intotdeauna am crezut si eu acelasi lucru, daca o intretii te duce de la a-la-b fara probleme, dar totusi e o masina cu tehnologia anilor 70 cu toate adaosurile si face-lift-urile avute
lunaticu on September 15th, 2008 4:44 pm
ahahaha
dragosh on September 15th, 2008 10:44 pm
delicios. ar trebui sa faca inconjurul internetului postul asta, dar nu stiu strainezii ce e aia Dacia 1310.
S on September 15th, 2008 10:46 pm
eu zic sa va uitati la “oferta”.. daciile astea vechi se dau si cu 1500 euro.. pai ma nene.. ce masina iti iei cu banii aia, din aceeasi generatie? eu zic ca se gasesc variante mai bune, chiar si pana in 1000 euro, de straineze.
Marian on September 16th, 2008 10:17 am
Respect pentru dacia 1310…. unde am ajuns eu cu masina am gasit si o dacie :-s. Eram asa fericit cand ajungeam pe un drum mai nenorocit si ma gandeam pfoai ce bine ca am ajuns aici cu bine, si gaseam o dacie parcata
))))
NoName on September 16th, 2008 1:56 pm
S. Cred ca daca muncesti la cules de capsuni in Spania sau ca asistent la vreun batran prin Itlalia, iti convine sa dai bani pe o masina straina de 1000 euro. Dar nu te gandesti ca masina aia cere piese de 4 ori valoarea ei.
Greseala romanului din ziua de azi: imi permit sa fac rata 700 ron pe luna sa iau masina din germania cu 10000 euro, dar nu imi permit sa o repar. Cu banii pe care ii dai pe un amortizor de masina “buna”(100.000 km !) , le schimbi pe toate la batrana dacie si iti mai raman bani si de un plin.
Pe piata auto nu exista chilipiruri, cat dai atat primesti. Bineinteles ca exista, ca in toate economiiile de piata, efectul snobului. Daca cumperi o dacie logan la jumatate de pret fata de alta care ofera aceleasi dotari, nu ii cere sa se comporte ca un opel. Parerea mea este ca nu se merita un motor puternic, diferenta dintre o masina mid-buget si una high-end este pretul si puterea motorului. Dotarile sunt cam standard, si ceea ce este exclusivist nu se foloseste de multe ori.
primul comentariu este demential ... omu a luat-o in serios!!!