Club SEAT CUPRA Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcilor SEAT si CUPRA

 
Avatar utilizator
Dj_Bila
Subiect Autor
Mesaje: 160
Membru din: 28 Noi 2007, 21:48
Localitate: Bucuresti
Contact:

21 Dec 2007, 01:01

Ciclistu scrie:
Totusi, care a fost problema ?

Ar fi cam asa: dupa ce masina a stat la temp cat de cat scazute la pornire cand se incalzeste cat de putin motorul se face un condens si la ulei si la combustibil si etc. iar dupa ce o opresti si o repornesti asta dupa ce motorul nu a functionat mult face probleme! Daca ai mers ceva cu ea si are timp sa se incalzeasca bn atunci condensul se evapora si nu mai apar astfel de probleme! Si de cele mai multe ori se intampla atunci cand este rezervorul mai gol!! RECOMANDAT ca iarna sa ai rezervorul cat mai plin! :wink:
Imagine

Baiat cu benzina caut Fata cu Dacie

A sosit sfarsitul LUMII??
Nu te panica!
Vino in Romania!!!
Suntem cu 50 de ani in urma!!!!
 
Avatar utilizator
Ciclistu
Rares
Mesaje: 675
Membru din: 28 Noi 2007, 18:17
Localitate: Cluj-Napoca
Contact:

21 Dec 2007, 13:20

Pai si eu cu a mea merg in fiecare zi la servici, distanta 2 km, clar ca nu mi se incalzeste motorul, dar spre norocul meu nu am avut probleme pana acum si sper nici sa nu am...
VW Bora 1.9 TDI 131 CP
 
Avatar utilizator
ccristian
Mesaje: 133
Membru din: 06 Dec 2007, 10:05
Localitate: Bucuresti

21 Dec 2007, 13:25

Nici eu nu am inteles prea bine cum s-a rezolvat problema. S-a expus doar o posibila cauza, iar faptul ca rezervorul este mai mult gol decat plin chiar nu vad ce legatura ar avea cu pornirea la cald. Stiu ca nu e bine sa tii rezervorul gol cand e foarte frig afara pe timpul iernii.
Leon 2002 - 1.9 TDI ASV Sport
 
Avatar utilizator
Ciclistu
Rares
Mesaje: 675
Membru din: 28 Noi 2007, 18:17
Localitate: Cluj-Napoca
Contact:

21 Dec 2007, 13:27

Am mai auzit asta cu rezervorul, la mine ii mai mult gol decat plin cam tot timpul...
VW Bora 1.9 TDI 131 CP

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori