Mașina din semnătura, service-ul la 30.000km. Nu în țară.
Costuri:
- 45E = manopera
- 69,44E = 4x1L Ulei motor Castrol EDGE Professional LL III 5W-30;
- 10,68E = Filtru ulei (03C115 561 D VAG oil filter);
- 28,64E = Filtru benzina(1K0-201-051-K VAG fuel filter with pressure regulator);
- 23,00E = Filtru polen(600 819 653).
Per total am platit 178E.
Filtrul de aer de la motor nu a necesitat schimbare căci era uimitor de curat.
Dupa ce ies din garanție CLAR nu mai trec pe la service. DIY rulz!
Variante exista:
Același ulei il puteam lua cu 10E/L. Deci 40E=4L
Filtre de ulei de la MANN se găsesc cu 32RON. Se găsesc si la preturi de la 28 la 68RON.
Filtrul de polen de la BOSCH cu 70RON (filtru carbon activ). Se găsesc si la jumătate din acest preț, acelea numite doar "filtru particule".
Filtrul de benzina se găsește cu preturi de la 68 la 103RON. Poate si mai scumpe.
Filtru aer: de la 60 la 315RON.
Trebuie sa mai găsesc de unde sa iau bușon pt baia de ulei.
Deci: 176RON(eleiul)+32RON(filtru ulei)+70RON(filtru polen)+70(filtru benzina)+80(filtru aer)= 428RON.
Ca sa concluzionez, in 428RON am pus si filtrul de aer în plus și tot ies mai ieftin. Si salvez cam 360RON(~80E), cu care bani găsesc ce sa mai montez Ibizei.
Cum ziceam, cum ies din garanție, nu mai trec pe la ei, decât, Doamne ferește!, cu probleme mai grave.
Poate nu par bani multi pentru unii, insa 80E nu se gasesc pe poteca.
Apoi Toate aceste operațiuni necesita cunoștințe minime și oleacă de voință, daca vrei sa ti le faci singur sau, sa zicem, la un service mai cu bun simt.
AICI poti invata cateva chestii.
De mentionat ca dupa ce am facut revizia, masina parca si-a revenit. Se infige ca la inceput cu zvacu' de care m-am indragostit
Numai bine!