Ma intorceam cu familia din concediu si eram curios de cei 173 constructivi din talon. Acul s-a apropiat cam in 2 minute de dunga la 180 si acolo a ramas (de la cca. 170). Mai aveam loc sub pedala dar nu facea absolut nimic. Nu urca in turatie (nu eram in rosu) si nici nu castigam viteza. Masina a stat bine pe asfalt, tinand cont de clasa ei, nu am ce sa-i reprosez. Ba chiar sunt extraordinar de multumit de ea de cate ori merg in weekend-uri la Cheia. Statea foarte bine pe curbe si reuseam sa scap de smecherii cu Logan (ii stiti si voi....baga mare pe linie dreapta si franeaza cu 300 KM inainte de o mica schimbare de directie). Zic "statea" pentru ca dupa 3 ani a inceput sa imbatraneasca pe la spinare si prin Buc. daca fac stanga peste o linie de tramvai mai tare imi fuge de funduletz. Sau o denivelare mai enervanta. Pe ea/el (depinde de stare) o/il cheama Ticu-Ticu (dau o bere celui care se prinde de unde vine apelativul
) e emotionata toata rosu nascuta dec. 2005, benzina 1.4 75CP, echipare sport.
Disclaimer/Testimonial:
Desi am cautat sa vad cat poate, nu sunt un top-speedoman. Merg mai repejor unde cunosc drumul dar tot-timpul cu o limita care sa-mi permita macar un gest in caz de nevoie. Poate am avut si norocul ca in cele 2 dati in care am mers la risc sa nu patesc nimic desi puteam foarte bine sa inchei socotelile. Pe acelasi drum unde am "prins" 179-180, la numai juma de ora mai tarziu am sarit destul de serios pe asfalt la un rost de dilatare destept efectuat. Daca mai aveam acei 180 si atunci era nasol cred. Deci: VIATA ARE PRIORITATE.