ace117 scrie:Sfaturile tale sunt intotdeauna binevenite, si acum ai pus foarte bine punctul pe i.
Cum rezista folia la diferentele de temperatura, frig de -30 si caldura de +40?
Raman urme dupa exfoliere? De ce a renuntat tipul cu Type-R si cum a ramas masina dupa ce a dat folia jos?
Sunt intrebari de care poate sunt interesati si altii.
Asteptam pe Stefan sa ne mai ofere niste detalii, raspunsuri...Nu de alta, dar e interesanta tema.
Apropo verde crud (cum e si noul Focus RS): arata super, insa...Green Knight...parca suna a activist la Green Peace!
Culoarea e mishto, fara gluma acum!
Deci....exista si la autocolant o caliate...ca la oricare alt produs.....Spre exemplu la calduri mari....caci inca frigul nu l-am apucat ca masina este colantata de o luna........se trege putin.....cca 1mm.....pana acum la mine....masina astat numai in soare si nu se obs. ceva....dar sa reamintesc ca.....autocolantul de pe masina mea este garantat maxim 2 ani.....Mai este inca un tip de autocolant garantat 10 ani.....acum nu stiu ce sa zic...cat ar dura....dar din moment ce ai ganrantie mai mare...CLAR este si mai de durata......
Referitor la dezlipirea de pe caroseria masinii....ca pot spune ca ramane lipici......si este recomandat o polishare a masinii...cacci altfel umblii cu masina patata de adeziv de pe colant......Tin sa precizez ca nu afecteaza luciul vopselei......
Sunt de acord si cu vopseaua aceea verde....dar nu stiu cat de bine va da cu jantele de pe masina.....este un aspect de luat in calcul....pt ca jantele scot in evidentza cel mai mult masina.....si daca jantele nu mai dau bine pe masina dupa colantare.....toata munca se va rezuma la un kitch......
Rog pe cineva care se pricepe sa foloseasca Photoshopul.....sa ii faca o schimbare virtuala lui Zoli...ca sa ajutam omul....caci eu nu ma pricep sa lucrez in PhotoShop.......Deci daca binevoieste cineva.....asteptam cu interes pozele virtuale......