ACE....ianainte de leon am avut un passat TDI la care am schimbat multe lucruri printre care si turbina si intercooleru.....si chiar s-a simtzit diferentza dupa ce am pus un intercooler mai mare....nu neaparat de putere cat la modu in care mergea motoru nu mai scotea fum asa mult avea cuplu mai mare si tragea ffff bine in ture mai mari unde un TDI-ul se cam plafoneaza. O sa pun o poza sa-l vezi cum era.
Foarte tare, era Forge?
Ai schimbat si filtrul de aer? Am auzit ca pot aparea probleme legate de debitmetrul de aer.
Dupa montarea intercoole-ului, a trebuit sa modifici ceva la electronica?
VW TIGUAN TRACK & AVENUE "THE BIG FOOT" 210 CP/450 Nm - CFT stg1 EX - SEAT LEON FR "THE STEALTH KNIGHT" 218 CP/453 Nm - RBN stg1
Am avut filtru sport pe masina si am ars 3 debitmetre asa ca am ramas la filtru de fabrica pe care il schimbam la 5000 km si era super ok. Dupa ce i-am pus intercooleru i-am facut alt soft si i-am marit presiunea in turbo pana la 1.7 bari constant de la 1.5 cat aveam fara intercooler.Masina avea intre 180-190cp din 115 stok, cu turbo vnt17 care se pune pe 1.9 tdi de 130 cp, eu aveam de fabrica vnt 15.
Ai incercat intercooler-ul si fara softul schimbat? E adevarat ca se mareste lag-ul daca nu umbli la soft?
Da este adevarat dar la mine nu s-a marit pt ca softul pe care il aveam inainte sa pun intercooleru facea o presiune destul de mare pt cel vechi care era f mic si dupa cum se obs si din poza nu mi-am luat un intercooler ff mare tocmai ca sa evit acel lag.
haide man zoreste pe cei care se ocupa de masina, pune-o pe roate si haide la o intalnire Chiar sunt curios cum o sa iasa .... oricum ne vdm la tuning days