Eh, nu trebuie carte
, totul se regaseste in acest topic. Alte vremuri, alte prioritati...Recunosc ca intre timp mi-am schimbat optica in materie de tuning, poate si trecerea timpului isi face efectul. In acest moment apreciez mai mult un tuning subtil (un soft bun, jante mari, suspensie mai joasa, elemente de tuning mai fine) care sa sublinieze si nu sa schimbe radical designul original ai masinii. Mai depearte trebuie sa fie utilizabile in viata de zi cu zi, ca masinile sunt facute sa circule, nu sa stea intr-un garaj de frica unor daune (probabil) inevitabile si greu reparabile, cum este si cazul lui Stealth.
Multi s-au intrebat de ce a trebuit sa plece...raspunsul se afla in randurile de mai sus...Bucuria de a face modificari si de a vedea cum masina se transforma sub ochii tai este mai mare decat placerea de a conduce masina respectiva. Uitati, istoria se repeta si in cazul Cuprei lui Mihai: masina (care de altfel este o capodopera in materie de tuning) nu a circulat de doi ani...Tot timpul stai cu griji, nu dormi cu noptile dupa ce ai descoperit o zgarietura de 5 cm sau un element de tuning care s-a deplasat cu 2 mm...Pleci la drum cu ea si te intorci dupa 20 de km ca tie mila s-o bagi pe aceste drumuri, calculezi rute alternative, ajungi s-o lasi acasa si pleci la drum cu masina de rezerva (noroc ca am avut una). Sunt partile nevazute ale tuningului...Eu am decis ca mi-am facut aceasta placere si in continuare sa aleg optiunea de a conduce fara griji o masina care sa-mi placa si sa-mi satisfaca nevoile din momentul respectiv. Dar care sa fie totusi modificata subtil, incat sa fie diferit dar sa nu sara in ochi la prima vedere.
Insa intotdeauna imi voi exprima admiratia pentru o masina tunata frumos si pentru proprietarii acestora deoarece stiu la cate trebuie sa renunte ca sa-si satisfaca aceasta pasiune.
Drumuri bune, dragi colegi!