Asa, ca sa fie ziua plina, dupa montarea distantierilor, am constatat ca rotile stau mai inaintru decat inainte, asta din cauza la ET-ul jantelor noi, care sunt de 45, cele vechi erau (se pare) de 35...
Urmeaza alte distantiere si, ca sa fie perfect in linie, trebuie 40 mm fatza (25 mm cele vechi) si 45 mm spate (30 mm cele vechi).
Din cauza latimii mari, trebuie sa trec de la
distantierii "de trecere" - prezonul prinde atat janta cat si distantierul, pe
distantiere "de prindere" - distantierul este prins cu prezoane scufundate pe butucul rotii, iar janta este prinsa de distantier.
In consecinta, mai am nevoie de inca 20 de prezoane...
Am facut cateva poze astazi, daca va uitati mai atenti puteti observa ca rotile stau mai inauntru decat initial (mai ales pe spate).
Se poate observa si discurile de frana EBC, care se pare ca vor ramane negre, asa este materialul, nu se curata.
In rest, masina este in lucru si din pacate nu va fi gata pana vineri, asa ca am ratat atat sesiunea foto cu COX-ul, cat si prezentarea oficiala de la Mall Magnolia Brasov de sambata, cu bestia de 550 cai a lui Gabi Onofrei (un Nissan 350Z, una din cele mai tunate masini din Romania)...