17 Sep 2010, 10:16
UEFA Europa League prezentat de SEAT
Succesul continuă şi în noul sezon
Parteneriatul de success dintre UEFA Europa League şi SEAT continuă şi în sezonul 2010/ 2011. Încă din primul an, reprezentarea uneia dintre cele mai importante ligi europene de fotbal, a devenit într-un timp foarte scurt cel mai de success pachet sponsorizat de către SEAT. Noul sezon Europa League a început de ieri, 16 Septembrie cu primele meciuri incitante din grupă.
“Suntem tineri, sportivi şi orientaţi către design. Maşinile noastre exprimă emoţie pură, la fel ca fotbalul european. Din acest motiv UEFA Europa League este atât de potrivit pentru noi. Ne oferă cadrul perfect pentru a exprima caracterul dinamic al mărcii către un număr mare de oameni,” a declarat James Muir, Preşedintele SEAT S.A.
Parteneriatul SEAT cu UEFA Europa League este elementul principal al strategiei de imagine a marcii şi un mare succes. 526 milioane de telespectatori au urmărit cele 205 meciuri jucate în primul sezon, în timp ce 4,4 milioane de persoane au urmarit meciurile live pe stadioane. Impactul asupra SEAT a fost uriaş – de exemplu, bannerele SEAT de pe uefa.com au generat 4milioane de impresii. “Aşteptăm cu nerăbdare noul sezon, iar preconizarea noastră este că succesul deja dobândit va fi şi mai mare,” a declarat James Muir.
După runda de calificări, al doilea sezon UEFA Europa League va avea în prim plan faza grupelor. După cele şase zile de meciuri din perioada 16 Septembrie şi 16 Decembrie, 48 de echipe de primă clasă vor juca 144 de meciuri - un festival unic de fotbal derulat in întreaga Europa, din Sevilia şi Palermo până la Kiev şi St. Petersburg.
Primele două cluburi din fiecare grupă vor parcurge tensionate faza eliminatorie începând cu 17 Februarie 2011, iar pe 18 Mai 2011 va avea loc marea finală la Dublin unde se vor întâlni câştigătorii din semi-finale.
SEAT este sponsor oficial UEFA Europa League timp de trei sezoane, de la începutul lui Septembrie 2009 până în 2012. Contractul include o serie de asocieri, evenimente, promoţionale, new media şi drepturi media care vor construi in timp o relaţie puternică intre SEAT si suporterii de fotbal din toată Europa.