17 Oct 2008, 11:56
Am patit si eu o buba cu partea din stanga spate, la care s-a schimbat pe casco janta/cauciuc/capac/bascula ... reparatia totala 2300 cu manopera si platforma. Iau masina de la ei, o scot la plimbare si se aude un zgomot urat din spate ... ce sa fac ce sa fac, ma duc inapoi cu ea, se urca Cetin la volan .. si .. sa vezi .. "a da .. rulmentul pe spate trebuie schimbat"
Alearga inapoi la Omniasig, ia facturile deja date la plata, adu-le la service inapoi, sa se faca suplimentare sa se puna si rulmentul. Ca sa vezi, pe parcurs mai apare si scutul de plastic de pe partea stanga (pe la mijlocul masinii), scut agatat de nenea cu platforma.
Intre timp masina a facut 15000km. Am dus-o ieri sa i se faca si revizia, sa se schimbe si piesele defecte. Termen? Marti. Pret ? ~900 lei cu piesele lor (pentru revizie)
Ceea ce mi se pare aiurea, de ce in alte orase sunt alte preturi la reviziile din garantie ? De ce nu mi se permite sa ma duc eu cu uleiul cumparat de mine (Mobil 5w40) ... si asa mai departe.
E un 1.4/85 .. de ce costa atat de mult revizia ? In care am inteles ca este inclus si unghiul de fuga, filtre, ulei.
Cat despre promtitudine .... ei gresesc si clientul alearga.
Ajungem la concluzia ca este ca acum multi ani, interesul e sa vanda nu sa si ofere servicii de calitate.
Pot spune ca nu numai la Dona se intampla treaba asta, cu masina cealalta (X3) am patit o buba la moon-roof, nu se mai inchide. Am fost la Bavaria, am specificat ca e urgenta (daca ploua, ploua in masina), si m-au programat la verificare pe 11.11.2008 ....
Traim in Romania ... si datorita noua se comporta toti asa. Noi le permitem, inchidem ochii si mergem mai departe.
Cool
1.4 with strong personality & Cupra looks... called Dulfy