25 Ian 2010, 11:19
Salutari...sunt posesor de SEAT de aproape un an dar nu stiam de clubul acesta.Ar fi frumos daca s-ar spune despre existenta lui in momentul cand cumperi masina:)...dar, trecem peste, bine ca l-am gasit:).
Am stat si am citit mai toate post-urile de aici si vad ca sunt unele persoanle care sunt suparate pe DONA si altele care sunt superincantate.Eu unul ma aflu momentan la mijloc.Cand am luat masina am fost foarte incantat de consilierul de vanzari care s-a ocupat de mine, si cred ca am facut greseala sa cred ca asa este toata firma...dar acum cand am avut probleme cu masina si am fost la reparatie, surpriza...de fapt surprize...o sa le expun punctual in caz ca cineva se "oboseste" sa ma lamureasca. Nu dau nume, ptr ca nu este frumos...
1. Sotia a fost lovita de o alta masina, nu foarte grav, dar destul cat sa se vada urat partea dreapta fata.Se duce cu asigurarea vinovatului sa o repare si apare prima surpriza neplacuta...este sfatuita sa renunte la asigurarea celuilalt si sa faca reparatia pe CASCO. De ce pe CASCO ( si automat sa imi creasca asigurarea)?..."ceva e putred"...
2. Cand a intrebat cat dureaza i-au zis sa o lase acolo si sa revina dupa vreo 10 zile, ca sa comande piesele de inlocuit ( adica aripa fata dreapta si cateva lucruri minore). Adica, nu se putea face comanda la piese si sa revina si sa lase masina mai putin in service? Nu toti au doua masini ca sa se poata dispensa de una dintre ele o vreme de 10 zile...
3. Dupa ce am venit acasa, am fost eu acolo si s-a rezolvat pe asigurarea celuilalt ( cea pe care nu prea vroiau sa o foloseasca, ptr ca cei de la Groupama cica ar intarzia cu banii - ceea ce nu este problema mea, ci a celor de la service, unde banuiesc ca au un departament juridic care poate face o plangere impotriva celor de asigurari - dar de ce sa isi bat ei capul ptr client?!).S-a deschis dosarul, s-a facut comanda la piese, toate bune si frumoase...
4. Ajung piesele la service si ma duc si las masina la ei.Cand intreb cat dureaza mi se raspunde ca in 2 ( doua ) zile se rezolva.Vine ninsoarea din Constanta...trec ce le 2 zile si sun sa vad care e treaba cu masina mea...raspunsul il primesc in 2 peri si niste scuze destul de slabe - "toata lumea este la deszapezit"- adica, daca ningea la noi 5 zile, ei nu lucrau 5 zile?! Am prieteni cu service-uri care sunt in zone destul de afectate de ninsori dar, culmea, ei lucreaza. As fi vrut sa merg la ei dar garantia ma opreste, sunt fortat sa merg numai la DONA - ceea ce nu suna prea bine si o sa ma interesez daca nu cumva aduce putin a "monopol". Trece zapada, incepe sa lucreze si DONA.Trec cele 2 zile fara zapada, intreb din nou, telefonic, daca este gata, raspunsul...poate luni...deci 3+weeke-end ( sau 7 zile de cand am lasat masina).Si inca nu sunt convins ca va fi gata azi.De ce mi-s-a spus ca dureaza 2 zile?!.Daca nimeni nu stie sa aproximeze volumul de munca, atunci sa zica de la inceput ca dureaza 7 zile ca sa stiu ce am de facut, si nu mai stau cu speranta ca poate-poate scot masina din service curand ca sa nu mai zic de telefoane peste telefoane ( reveniti maine, maine, maine, si tot asa).
Concluzia ca pana acum sunt cam multe bile negre decat albe ptr DONA.Nu zic ca toti de acolo sunt asa , dar cei cu care am luat contact pana acum nu prea m-au facut sa am incredere in ei.Norocul meu a fost ca am apucat sa citesc mesajul celui care a avut probleme cu lipsa capacului de la motor ( ca a fost sau nu adevarat nu stiu si nici nu pot sa ma pronunt) si am apucat sa fac mai multe poze, ptr ca pana acum nu am avut parte de nici o experienta care sa imi arate ca pot sa am incredere in DONA Service.
Avem o tara frumoasa, dar pacat ca este locuita.
SEAT CORBODA, Rosu, 1.4 TDI.