07 Oct 2008, 14:21
mai baieti, nu mai dramatizati atat. Max, ti s-au sters mesaje, ok ai dreptate sa fi suparat. Dar daca Remus ti-a explicat de ce ti le-a sters, atunci e ok. Nu dramatizati atat, gen ca nu mai postez, ca nu stiu ce.
Imi aduc aminte ca ultima data te-ai ofticat la topicul ala cu leon-ul 1.6 la 14500E. Acum na, ce sa faci, bamse e mai rapid si posteaza mai repede. E online mereu si gata sa ajute.
Atat tu cat si el sunteti platiti pentru ceea ce faceti. Daca el e mai rapid sau isi da interes mai mult, asta nu trebuie sa te enerveze ci dimpotriva, sa incerci ca impreuna cu colegii de la alto-syncro, sa oferiti aceleasi informatii pe care bamse e capabil sa le furnizeze posesorilor de Seat.
Uite iti dau doua exemple simple si elocvente:
1 - si la Alto-syncro a fost ceva organizat Seat Euforia, dar aici nu au fost date nici un fel de informatii, nu a fost nimeni invitat, nu s-a organizat nimic. In timp ce bamse s-a implicat si impreuna cu dealerul pe care il reprezinta, a organizat o intalnire foarte reusita cu membrii clubului.
2 - am dat un mail la alto pt a mi se da catalogul cu preturile la toate optionalele de pe seat.com. Nici pana in ziua de azi nu mi s-a raspuns. Cu PBV2 (in speta cu bamse, sa fiu mai exact) am rezolvat in 30 min, am primit preturile la ce ma interesa. Eu te cred ca tu poti sa ajuti, insa inainte de toate trebuie sa te oferi sa ajuti. Eu te stiu ca angajat Alto, dar ma intreb cati de pe forum stiu. Si ma intreb cati stiu ca bamse e angajat pbv..cu siguranta de cateva ori mai multi. Parerea mea persoanala e ca nu stergerea a doua, trei posturi e problema. Implica-te activ si sa vezi ca munca depusa e apreciata, la fel si atragerea de noi clienti. Mai ales ca Alto practica ceva preturi mai mici decat concurenta.
Deci vezi tu, in fond este o competitie directa intre dealeri si prin atitudinea ta gen "imi iau jucariile si plec" nu rezolvi nimic ca si persoana matura si mai mult, iti pierzi din credibilitate, pt ca o atitudine de genul asta nu e conforma cu varsta si profesia ta. Nu te critic, ci iti ofer ceva informatii constructive. Atragerea de noi clienti nu o faci prin refuzarea dialogului, ci dimpotriva, prin invitarea la conversatie. In primul rand pt ca oamenii sa vrea sa te contacteze, trebuie sa fii tu insuti o persoana activa si gata sa oferi informatii.