Club SEAT CUPRA Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcilor SEAT si CUPRA

 
Avatar utilizator
Ciclistu
Rares
Mesaje: 675
Membru din: 28 Noi 2007, 18:17
Localitate: Cluj-Napoca
Contact:

25 Ian 2008, 21:26

Atceva, decat jos palaria in fata masinii, nu pot spune...

Felicitarile mele pentru achizitie si bafta cu modificarile-n continuare.
VW Bora 1.9 TDI 131 CP
 
Avatar utilizator
marian_iam
V.I.P.
Mesaje: 6591
Membru din: 17 Dec 2007, 13:04
Localitate: Bucuresti, dr taberei
Contact:

25 Ian 2008, 21:31

poate reusesti sa-mi dai si mie un PM cu cat te-a ajuns toata distractia. (amortizoare+arcuri+manopera) Multam
Si nu caut sa-ti demonstrez, era o simpla figura, deci nu ma lua-n nume de rau ca te iau in ..... brate!!!
Noi ... Bem, Fumam, Tusim, Ranjim ... asta facem pana murim ...
Opel Astra GSI
Ceasuri Barbatesti de de Dama http://www.casaceasurilor.ro
 
Avatar utilizator
ace117
Membru Fondator
Mesaje: 5359
Membru din: 27 Noi 2007, 22:38
Localitate: Sf. Gheorghe

25 Ian 2008, 21:49

Felicitarile mele pt tuning! :wink:
VW TIGUAN TRACK & AVENUE "THE BIG FOOT" 210 CP/450 Nm - CFT stg1
EX - SEAT LEON FR "THE STEALTH KNIGHT" 218 CP/453 Nm - RBN stg1

Imagine Imagine
 
Avatar utilizator
Gabyucl
zuly
Mesaje: 443
Membru din: 03 Dec 2007, 17:53
Localitate: Bucuresti

26 Ian 2008, 11:05

frumoasa jucaria :D
Seat Leon 1.9 TDI-under construction ;)

Nu lucrez in weekend, si nici in zilele care se termina in "i".
 
Avatar utilizator
Testosul
Mesaje: 4143
Membru din: 20 Dec 2007, 11:47
Localitate: Bucuresti
Contact:

26 Ian 2008, 17:57

Foarte tare masina, jos palaria si tot respectul.
 
Avatar utilizator
Alecsm
Mesaje: 173
Membru din: 05 Dec 2007, 10:19
Localitate: Bucuresti
Contact:

28 Ian 2008, 09:24

asa man mai zi ne :)
 
bbm
Subiect Autor
Mesaje: 204
Membru din: 22 Ian 2008, 11:17
Localitate: bucuresti
Contact:

29 Ian 2008, 00:54

multumiri pt urari celor care urmaresc topicul :)

continuare: se simtea nevoia unui soft si am apelat intr -un final la MRC, softul foarte bun, i-am cerut de la inceput lui dragos voinea sa ceara in anglia un soft cu max 1.4 - 1.5 oveboost si 1.1 - 1.2 constant (de serie masina mergea cu 1.1 overboost si 0.9 constant daca tin bine minte); am mers cu acel soft cam 2000 km, nu am avut ce sa i reprosez dar ...... ispita ..... :) salonul de tuning de la essen decembrie 2006, citiva prieteni au fost si mi au adus materialele de prezentare ale unei companii din grecia, companie care modifica exclusiv modele VAG; vazusem pe 1.8T ce poate sa faca o turbina IHI VF 34 asa ca nu am stat prea mult pe ginduri, am inceput sa dau emailuri si telefoane si intr un final am avut in romania pachetul :) a stat aprox 2 luni la mine in casa :)

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

enjoy, revin
leon cupra R & IHI VF 34 powered by SKN tuning

 
Avatar utilizator
STORM
Mesaje: 468
Membru din: 03 Dec 2007, 15:58
Localitate: crangasi city
Contact:

29 Ian 2008, 09:29

Imi place ce ai facut la masina !! Mai ales ca e cumparata din germania .. e un plus de garantie pt calitatea fabricatiei !! La cati bhp vrei sa o aduci ??
 
Avatar utilizator
Alecsm
Mesaje: 173
Membru din: 05 Dec 2007, 10:19
Localitate: Bucuresti
Contact:

29 Ian 2008, 10:31

mai bine zis la cati ai acum ?:D:D
 
bbm
Subiect Autor
Mesaje: 204
Membru din: 22 Ian 2008, 11:17
Localitate: bucuresti
Contact:

29 Ian 2008, 10:42

Alecsm scrie:
mai bine zis la cati ai acum ?:D:D


buna intrebare, si eu as vrea sa stiu, o sa o pun pe dyno la skn cind vor da drumul si atunci o sa pot sa atasez un dyno sheet, pina atunci ....masuratoarea cu VAG com mi se pare exagerata , in jur de 346 de cai si 460 Nm daca tin bine minte; cum spuneam, nu cred in cifrele astea pina nu vad un dyno sheet

initial am vrut 330 de cai (pt atit era facut kit -ul pe care l -am achizitionat), acum se lucreaza pt putin mai mult :)
leon cupra R & IHI VF 34 powered by SKN tuning
 
Ciosmi
Mesaje: 1588
Membru din: 28 Noi 2007, 17:18
Localitate: Bucuresti

29 Ian 2008, 11:57

bbm scrie:
Alecsm scrie:
mai bine zis la cati ai acum ?:D:D


buna intrebare, si eu as vrea sa stiu, o sa o pun pe dyno la skn cind vor da drumul si atunci o sa pot sa atasez un dyno sheet, pina atunci ....masuratoarea cu VAG com mi se pare exagerata , in jur de 346 de cai si 460 Nm daca tin bine minte; cum spuneam, nu cred in cifrele astea pina nu vad un dyno sheet

initial am vrut 330 de cai (pt atit era facut kit -ul pe care l -am achizitionat), acum se lucreaza pt putin mai mult :)


F misto masina,mai ales ca fuge mai tare acum!
Intrebare:cu aderenta cum sta?
Leon Cupra Mk2 - Stage 2+ | EvoMS Intake | Custom exhaust (3") | H&R Street Performance SS Coilover | Sachs clutch | RS4 FPR | Vis HPFP | Bosch 044 |
 
bbm
Subiect Autor
Mesaje: 204
Membru din: 22 Ian 2008, 11:17
Localitate: bucuresti
Contact:

29 Ian 2008, 17:11

Ciosmi scrie:
Intrebare:cu aderenta cum sta?


la inceput prost, acum mai bine dupa ce am montat un LSD (Limited Slip Differential) de la quaife - botul masinii nu mai "tzopaie" la un start mai in forta, nu scapi 100% de a invirtii in gol toata treapta 1 (daca dai drumul la ambreiaj "din pod") ; senzatiile pe un drum virajat sint foarte misto

asa, continuarea prezentarii: dupa ce am stat aproximativ 2 luni cu turbina si tot kitul prin casa, am ajuns la autotehnica (pt cunoscatori Paul Andronic) si dupa o munca de aproximativ 3-4 saptamini, kitul "bolt on" a fost montat ; am pus in ghilimele "bolt on" pt ca exact asa a fost, ba o teava este prea lunga, ba una prea scurta, ba conductele care asigura ungerea turbinii nu sint suficient de lungi, ba lipsesc nu stiu ce garnituri, etc in final am cumparat garniturile originale de subaru (IHI VF 34 este turbina de subaru impreza sti motor ej20) ; in fine, nimic nu este imposibil cind ai masina intr un garaj profi, asta a fost si norocum meu, oamenii stiau exact ce lipseste sau ce nu este bun si trebuie refacut

pe la sfirsitul lui martie 2007 daca tin bine minte, am scos masina pe strada, eram inca pe gumele de iarna, a fost foarte fun, nu aveam LSD la vremea respectiva , treapta 1 si 2 masina mai mult statea decit inainta; apoi au aparut problemele pe care le voi detalia in urmatorul post

PS: vorba lui Paul Andronic "tuningul este o gaura neagra, bagi bani si nu stii cind ai terminat de bagat"
leon cupra R & IHI VF 34 powered by SKN tuning
 
Avatar utilizator
dani.wpt
Mesaje: 51
Membru din: 07 Dec 2007, 21:17
Localitate: Bucuresti

29 Ian 2008, 18:02

eu nu mai zic nimic.....auzisem despre masina ta dar nu atatea.felicitari si tot respectul ptr munca ta
Leon 1.8 20VT
 
bbm
Subiect Autor
Mesaje: 204
Membru din: 22 Ian 2008, 11:17
Localitate: bucuresti
Contact:

29 Ian 2008, 18:11

dani.wpt scrie:
eu nu mai zic nimic.....auzisem despre masina ta dar nu atatea.felicitari si tot respectul ptr munca ta


multumesc , o sa revin cu detalii
leon cupra R & IHI VF 34 powered by SKN tuning
 
BAD_MF
Mesaje: 75
Membru din: 29 Ian 2008, 16:18
Localitate: iasi
Contact:

29 Ian 2008, 18:43

Tot respectul pentru cel mai tare 1.8T din tara!

Succes la proiect Mihai!

Insa..mai pune si tu poze , mai ales cu inima masinii :)
225/40R18 > 255/35R18 on PORSCHE chrome WHEELS

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator