volvol scrie: Trebuie doar sa fi rabdator si calm pentru ca la un moment dat se satura de tine si iti fac pe plac.
In felul asta chiar ajungi sa-i cunosti mai bine pe oamenii de acolo ... si ei pe tine ... si altfel esti servit pe viitor.
Exemplele cu filtre neschimbate mi se par de neinteles (adica cum poti sa ajungi in situatia aia), din moment ce eu am vazut mereu cum aratau filtrele vechi si cum se monteaza cele noi. Trebuie sa-ti pese putin de masina si sa le spui asta mecanicilor, sa "insisti" sa poti vedea cum se lucreaza la masina daca vrei. Nu trebuie sa fi rusinos.
Mi se pare absurd sa stau sa ma milogesc sa catadicseasca unu sa se uite la masina.Chiar daca ar fi o inchipuire a mea ,care nu ar fi in concordanta cu realitatea.Nu o verifica/repara din buzunarul lor,ci pe banii mei.
De ce ti se par de neinteles? Nu am putut sa intru acolo,pe motiv ca nu as fi in siguranta si ca pot sa-mi vad masina de la un geam.Chiar crezi ca e cineva aici caruia sa nu-i pese de masina lui?Cu mecanicii nu discuti,ci cu cel de la receptie service.
Pe foaia completata de ei este trecut ce vreau sa fac. Daca sunt oligofreni nu-s de vina eu.
Pana la urma e meseria lor...cum ar fi sa vin sa-i spun ce cum sa faca? tie ti-ar placea sa se bage in ''bucataria'' ta? E ca si cum ar veni un pacient la mine sa-mi zica ce tratament sa-i dau.
Poate ca mecanicii din vestul tarii or fi altfel,in sud (B, PH,BZ etc) sunt aerieni.Cum ar fi zis la In puii mei: ''dati-mi voie pt ca sa va explic''
-La polo imi intra apa in faruri,fiind in garantie m-am dus la dealer. Imi zice ca se rezolva si ma programeaza.Cand ajung in ziua programarii si dupa ce a desfacut bara,farurile ,imi zice ca e perfect normal sa mai faca condens(sa transpire). Acum nu stiam ca scot o cana cu apa in urma ''transpiratiei'' farului. Eu nu aveam 5-8broboade de apa,la propriu am scos cate o cana din
ele.Acelasi lucru a patit tatal meu la avensis si farul a fost schimbat.Aceeasi problema tratata in mod diferit,e firesc nu?
-La golf nu-mi functiona ACul. Ma duc la un dealer si-l pun in tema.Mi se spune ca nu as mai avea freon,motiv pt care ma duc in alta parte si-l incarc,verific daca am pierderi. Tot nu mergea,ajung iar la ei.Mi se spune ca e nu stiu ce releu,care pica in draci la golf 4/bora. Zic ok,daca il ai in stoc pune-l pe masina. Pus insa tot nu pleca, imi spune ca mi-e dus compresorul de aer si ca trebuie comandat.Toate parca le scotea din burta.
Am plecat de la el si m-am dus la mecanicul din DB, care m-a rezolvat in 10min. Buba: un carbune dus/ars de la un ventilator.
-la leon am avut probleme cu un injector(aveam o valoare mare,3.02) .La indemnul unei colege de forum,ajung in BZ la un dealer. O verifica vreo 40min si vine cu vestea: una bucata injector are valori crescute! ...hai sa mori tu acum ca asa e! Omul imi spunea ce eu stiam. Mi-a zis ca a scos masina in test si ca e praf,nu trage, ca merge prost motorul...o lasi la noi! Aveam valoarea mare pe injectorul unu,insa masina nu-mi dadea niciun semn din ce-mi spusese Gigi de acolo. Ajung acasa si ma pun pe cautat preturi pt injector: Cardinal motors 4900lei,Pex 2200,mobel avea cel mai bun pret.Ajung sa-l comand ,dupa o ora de asteptat(si nu era aglomerat) imi raspunde unu cu o sila groaznica: ''Noi nu reparam seat,doar skoda!!!'' Wtf? BKD au si ei pe skode .In fine am rezolvat-o la mecanicul meu,imi facuse rost de piesa originala.
La 3luni aflu cu stupoare ,de la un amic ca a avut probleme cu un injector(un fr 2.0tdi).Culmea ca i-a fost comandat,montat la Mobel! ''Pt unu e ciuma,pt altu e muma''
In conditiile astea de ce m-as duce la dealeri? Sa invete mecanica pe masinile mele,pe banii mei?
Treaba mai buna faci cu un mecanic intr-un service mic.Cand mai e si pasionat...