Saptamana viitoare ma duc si eu la prima revizie de 1 an (am aproximativ 12.500 km). Am trecut astazi pe la reprezentanta ca sa ma programez si le-am spus ca as vrea sa schimbe/verifice urmatoarele (pe langa verificarile standard care le fac ei la o revizie):
- Ulei motor, le-am spus ca vreau ulei original VW Special Plus. Probabil ca uleiul este produs tot de o companie cunoscuta (gen Castrol/Aral/Mobil/etc) insa VW nu-i scrie numele pe eticheta ca sa nu-i faca reclama. Acesta este uleiul cu care vine masina din fabrica si este produs in Germania. Eu am fost multumit de cum s-a comportat motorul pana acuma (sunet, consum ulei etc), asa ca m-am gandit sa merg tot pe acelasi ulei. Asa arata:
Uleiul de motor oricum il schimbau, conform cu ce scrie in cartea de service.
- Filtru ulei motor (oricum il schimbau, conform cu ce scrie in cartea de service)
- Filtru de aer (ar trebui schimbat conform cartii de service doar la 30.000 km, dar eu am spus ca as vrea sa-l schimb de pe acuma)
- Filtru de polen (ar trebui schimbat conform cartii de service doar la 30.000 km, dar eu am spus ca as vrea sa-l schimb de pe acuma)
- Filtru de combustibil (adica de benzina, ar trebui schimbat conform cartii de service doar la 60.000 km, dar eu am spus ca as vrea sa-l schimb de pe acuma)
- Verificat lichidul de racire pentru ca in borcan este tot timpul ca nivel putin peste minim (si cand functioneaza motorul, dar si la rece). Numai cand desfac "borcanul" si iasa presiunea, lichidul urca incet in borcan pana spre nivelul maxim. Este normal oare?
Credeti ca ar trebui sa mai schimb/verific si altceva din ce nu am mentionat deja mai sus? Sau credeti ca este ceva ce nu ar trebui/merita schimbat?
Multzam.