Ghid de Instalare Blow Off Valve (spacer) ForgeIntroducere. Versiuni. Preturi.

1.Pret aproximativ – 300 RON; 2.Pret aproximativ – 600 RON
Acest distantier se poate instala exclusiv pe masini turbo care au electrovalve OEM (Bosch), in cazul motoarelor 2.0 TFSI mai noi de 2007 care echipeaza masinile VAG - Audi S3, 30th Edition Golf si Leon Cupra. Pentru modele mai vechi de 2007, accesati modelele FMDVFSIT tot de la Forge sau HKS.
In kit, pe langa acest spacer, sunt incluse si 3 suruburi tip imbus.
Modelul prezentat in figura din dreapta este reglabil, se poate alege un sunet pentru blow off mai pronuntat, unul intermediar care presupune si o recirculare partiala si unul cu recirculare completa (silentios). Acest produs face posibila alegerea intensitatii sunetului produs de blow off. Modelul 1. include doar optiunea galagioasa a modelului 2. - Loud.
Instalare / MontajPozitionarea electrovalvei este in zona de langa radiatorul masinii, mai exact la capatului furtunului care vine pe langa motor de la turbosuflanta.

Se incepe prin deconectarea (cu atentie) a mufelor care intra in electrovalva. Aceste mufe au niste piedici, asa ca nu trageti tare, ca sa nu rupeti firele. In total, aveti de demontat / montat 3 + 1 suruburi. Cele 3 suruburi galbene vor fi inlocuite cu suruburile primite odata cu spacer-ul, cele lungi (35mm). Atentie mare la Clema care este prins cu surubul 4. Distantierul care trebuie montat, are cele 3 gauri dispuse la 120 de grade, perfect simetric (Mercedes). Cu toate ca poate fi montat in orice fel si rotit in orice pozitie, Clema prinsa cu surubul 4 poate fi atasata numai in momentul in care este aleasa pozitia corecta pentru distantier. Pe una dintre cele 3 fete, distantierul este tesit (polizat). Acea latura trebuie sa fie vecina cu Clema. In alta combinatie, nu o sa se potriveasca. Clema aceasta sustine corpul suport (racordul T din aluminiu) si este prinsa de motor. Nu fortati filetele, este aluminiu (se deterioreaza usor si iremediabil) si orice fortare duce la imposibilitatea strangerii corecte (suruburile se pun pe pozitie cu mana, se infileteaza tot cu mana 2-3 spire si mai apoi cu dispozitivele de strans – imbus, T, stea etc.).
Mare atentie sa nu scapati vreun surub sau alte obiecte in corpul suport, acestea pot ajunge in motor si pot provoca avarii serioase. Succes!
In cazul in care am uitat ceva, sau cineva vrea sa adauge ceva la ceea ce am scris eu, e binevenit sa faca modificari.