badganaflee scrie:nah, care-i treaba se stie ceva in legatura cu BOV, pentru FR - uri diesel ?
http://www.forgemotorsport.co.uk/conten ... duct=FMDDVasta e pentru diesel, facut tot de forge. prima problema e ca e usor cam scump (spre 1000 RON) si a doua, esentiala, e ca pana in Iunie nu se comercializeaza. Forge a sistat vanzarile, din motive tehnice, pentru acest dispozitiv.
S-au chinuit mult pana sa il scoata. Si am inteles ca aveau comenzi in prostie, era foarte mare cererea pentru diesel. Si asta numai pentru sunet. Pentru ca producatorul spune ca nu exista niciun castig de putere sau de eliminare a timpilor morti dintre sesiunile de accelerari. Opiniile sunt impartite in cazul BOV si a diversilor producatori, cert este ca exista doua tipuri de modificari pentru masini:
1. strict legate de sunet, sau de estetica (fara schimbari in parametri de functionare);
2. axate, in principal, pe performante (putere, cuplu, stabilitate, franare, eficienta motor, consum etc.).
Cum zicea cineva pe un forum de afara, decat sa dau 1,000eur si sa schimb jantele anual, mai bine investesc o parte din banii aia intr-un blow off si ma bucur de sunet in fiecare zi (nu ca de jante nu s-ar bucura zilnic
). Sporuri TDI-istilor. Abia astept sa vad prima masina Diesel cu BOV la noi in ograda si nu la altii