Ca tot este subiectul de plangeri... as putea povesti si eu o intamplare nu prea placuta la Alto.
Inainte de toate, vreau sa mentionez k sunt client destul de veki acolo, aproape 2 ani de zile, in care nu m-am dus doar o data pe luna la ei cu diverse probleme.
Am stiut sa imi fac si destule cunostinte pe acolo si in momentul de fata sunt FOARTE multumit cum sunt "tratat".
Sa revenim la subiect...
Intamplarea este de acum o luna, cand obligat de programul job`ului si de sunetul de nesuportat al placutei fata stanga, m`am hotarat sa imi fac programare intr-o sambata.
Am sunat, am expus problema, am precizat faptul k vreau sa imi skimb TOATE placutele si am fost indrumat sa vin in sambata urmatoare la ora 12:00. Zis si facut.
Ma prezint punctual in sambata respectiva la ora 12:00, imi fac cunoascuta prezenta, constat ca nu era pe tura niciun dintre mecanicii pe care ii cunosteam, si astept k un oarecare client.
Trec 10 minute, trec 20 de minute... timp in care ma uitam pe geamul atelierului cum 2 rampe erau ocupate de niste masini marca Skoda si de mai multi mecanici care lucrau la ele. Intre timp... vad k pe una dintre ele o scoate... si imi zic in gand: "in sfarsit e si randul meu". Cand colo... ce sa vezi... o Skoda ii ia locul. Asteptand deja 30 de minute, aspect in care aveam programare la ora 12... era 12:30 si programul de lucru era pana la ora 13:00, ma duc la cel de la receptie si ii prezint problema, si anume "de ce dureaza atat de mult daca eu am programare la ora 12".
Omul se duce in atelier, trage de un om care il refuza... se duce la altul... si dupa ce s-a rugat vreo 10 minute... reuseste sa il convinga sa imi ia si masina mea.
Omul nervos... scoate skoda mai cu sictir de pe rampa..... iese afara... se aud niste scartaituri de roti... si ghici ce... apare si buburuza mea

Nu i-am zis nimic... am vrut doar sa rezolv problema si sa plec mai repede.
O pune pe pozitie, baga cracii de la elevator sub ea si ii zic:
-Ai te rog grija cu pragurile ca sunt din fibra, si sa nu crape.
Nici nu termin bine de zis... da drumu la elevator si se auzeau cum paraie.
Ii mai zic o data nervozat fiind, le aseaza cum trebuie si o ridica iar, timp in care imi scot sacosica cu cele doua seturi de placute (fata/spate)
Se baga sub masina... se uita la placute si imi zice:
- Placutele astea mai merg inca 10.000 Km cel putin
- Bun... va multumesc... eu aud un huruit de 2 luni de la ele... si vreau sa le schimb pe toate... si pe fata si pe spate
- Cum adica si pe spate?
Timp in care ia comanda, se uita pe ea si zice:
- Aici scrie doar placute fata... eu am mai stat peste program dupa clienti si nu mai vreau. Nu am timp sa le schimb pe toate... plus ca placutele astea mai merg cel putin 10.000 km.
In acelasi timp vine si cel de la receptie si ii prezinta aceasi situatie si lui... cum k el nu are timp sa skimbe toate placutele si k ele mai merg 10.000 km.
Deja exasperat de toate cele... am inceput sa injur in stanga si in dreapta, k nu e posibil asa ceva, si k daca eu am cumparat TOATE placutele si VREAU sa le skimb pe toate, care e problema lui.
I-am zis sa imi dea masina jos de pe rampa k nu mai am nevoie de nimik, decat sa plec naibii de acolo.
Zis si facut.
In saptamana urmatoare, am apelat la cunostintele mele de la alto si s-a rezolvat problema in 30 de minute pe ceas!
Imi cer scuze de o asemenea poveste LUNGA si mai detaliata, dar am vazut mai sus ca domnul Max doreste si detalii.
Nu o sa ofer numele celui de la receptie sau celui de la rampa respectiva, pentru ca daca vroiam sa ii fac rau, ii faceam pana acum.
Vreau doar sa subliniez faptul ca nu este posibil sa se intample asa ceva intr-o reprezentanta si intr-un service AUTORIZAT seat, dupa ce iti faci programare in prealabil.