Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 15

Cunoasteti serviciile si performantele firmei Racing Code?

Nu am stiut de existenta acestei firme pana de curand.
28 (62%)
Am vaga idee.
8 (18%)
Da, am auzit de la cineva.
7 (16%)
Da, am fost deja clientul lor.
2 (4%)
 
Voturi totale: 45
 
Avatar utilizator
Sebastian_RC
Subiect Autor
Mesaje: 447
Membru din: 30 Dec 2014, 07:42
Localitate: B U C U R E S T I
Contact:

Re: SEAT dyno tuning & motorsport by Racing Code

28 Dec 2016, 16:42

Mitsubishi Evo 8 cu Mivec
La baza evo 8 la care s-a montat tot sistemul MIVEC de la evo 9, gestionat electronic cu ecu standalone MOTEC setat de Racing Code.
Motor cu piese de serie cu chiulasa si mivec de evo 9.
Cutie de viteze secventiala.
Electronica Motec setata de Racing Code.
393bhp & 525Nm.
ImagineImagineImagineImagineImagine
Dyno-Tuning
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
 
Avatar utilizator
Sebastian_RC
Subiect Autor
Mesaje: 447
Membru din: 30 Dec 2014, 07:42
Localitate: B U C U R E S T I
Contact:

Re: SEAT dyno tuning & motorsport by Racing Code

16 Ian 2017, 10:03

SEAT LEON 2.0FSI 150hp
Conversie de la injectie directa la injectie clasica in galeria de admisie.
Pentru a putea atinge acest deziderat s-a folosit o chiulasa de la motorul 2.0 16v si desigur s-au facut cateva modificari si adaptari mecanice.
Dar ce sa te faci ca modul de injectie directa difera mult de cel de injectie clasica, iar ecu stoc a fost bine configurat conform proiectului initial dar nu este compatibil cu buna functionare cand se utilizeaza sistemul clasic de injectie.
Din acest motiv s-a ales utilizarea unui ecu standalone, marca Link model Atom. Cine este interesat de el cel mai bine citeste detaliile oferite de fabricant: http://dealers.linkecu.com/atom .
Racing Code este reprezentanta Link si Vipec in Romania, putand sa importam, setam si sa asiguram suportul tehnic necesar.
In prima faza am facut masina sa functioneze si am stabilit care sunt pasi care urmeaza sa fie facuti on viitor pentru a obtine oficienta optima. In prezent s-a obtinut o putere de 155HP si 180Nm, valori corecte dar nesatisfacatoare pentru noi, cat si pentru client. Din pacateelectronica nu face minuni ea doar asigura functionarea corecta a mecanicii existente. In primul rand avem nevoie de alte axe cu came, acum existand un set Cat Cams, total nepotrivit acestui motor cu acest alezaj si aceasta cursa...
Mare grija la ce alegeti, daca doriti va asteptam sa vorbim, nu costa decat un drum pana la noi cand va apucati de astfel de proiecte mecanice. Cel mai important este sa stiti ce va doriti!



Imagine.Imagine.Imagine.Imagine.Imagine.Imagine.Imagine
Dyno-Tuning
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
 
Avatar utilizator
Sebastian_RC
Subiect Autor
Mesaje: 447
Membru din: 30 Dec 2014, 07:42
Localitate: B U C U R E S T I
Contact:

Re: SEAT dyno tuning & motorsport by Racing Code

16 Ian 2017, 20:01

Dyno-Tuning
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
 
Avatar utilizator
Sebastian_RC
Subiect Autor
Mesaje: 447
Membru din: 30 Dec 2014, 07:42
Localitate: B U C U R E S T I
Contact:

Re: SEAT dyno tuning & motorsport by Racing Code

26 Ian 2017, 21:39

Subaru Impreza WRX
dyno tuning by RC
Dyno-Tuning
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
 
Avatar utilizator
Sebastian_RC
Subiect Autor
Mesaje: 447
Membru din: 30 Dec 2014, 07:42
Localitate: B U C U R E S T I
Contact:

Re: SEAT dyno tuning & motorsport by Racing Code

26 Ian 2017, 21:41

BFC
Dyno-Tuning
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
 
Avatar utilizator
Sebastian_RC
Subiect Autor
Mesaje: 447
Membru din: 30 Dec 2014, 07:42
Localitate: B U C U R E S T I
Contact:

Re: SEAT dyno tuning & motorsport by Racing Code

29 Ian 2017, 09:28

Megane 4 GT 205Tce a creeat o mare discutie in ce priveste valorile declarate si modul de functionare.


Din fericire pentru ei utilizatorii acestor modele sunt persoane cu un simt fin si au realizat ca exista probleme, diferente de putere... astfel au ajuns sa apeleze si la serviciile noastre.
In urma reclamatiilor facute de clienti si a fiselor relevate pe dyno Mustang firma Renault cauta solutii de remediere a problemelor si imbunatatire a performantelor. Din pacate in unele cazuri chiar daca au schimbat diverse softuri, si piese mecanice(chiar cutia de viteze nu e clar ca au rezolvat problemele).


La prima masina testata valorile initial relevate au fost : 182hp si 2434Nm departe de ceea ce a spus producatorul 205hp si 280Nm. Dupa cum se vede am expus si valorile factorilor meteo la masurare, presiune atmosferica, umiditate si temperatura mediului ambiant de unde s-a facut testarea pe parcursul testului.
ImagineImagine.Imagine
Renault prin reprezenta lor a intervenit si a remediat destul de bine functionarea pana in 4800rpm cand a scazut si sub ceea ce era initial, fapt usor explicabil de specialisti. Este o problema ca incearca sa regleze masina prin posta, daca ar avea specialistul langa masina altul ar fi rezultatul.

Probabi cunoscand aceste probleme la acelasi model dar de fabricatie mai recenta, tot 2016 au facut unele imbunatatiri nedeclarate dar in masura sa se apropie de deziderat.
Imagine




Imagine.Imagine.Imagine

A dezvoltat utilizand benzina OMV cu cifra octanica 95; 194hp si 272Nm, fapt care ne indreptateste sa credem ca ar putea sa ajunga la valorile nominale cu benzina de 98-100.

Chiar si in Italia cineva a masurat un astfel de model si a obtinut valori apropiate:
Imagine
Dyno-Tuning
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
 
Avatar utilizator
Sebastian_RC
Subiect Autor
Mesaje: 447
Membru din: 30 Dec 2014, 07:42
Localitate: B U C U R E S T I
Contact:

Re: SEAT dyno tuning & motorsport by Racing Code

05 Feb 2017, 18:41

Va rog accesati adressa urmatoare, este un subiect care probabil ca va intereseaza mai ales daca aveti masini alimentate cu benzina:
https://www.facebook.com/17583589243597 ... 1435332740
Dyno-Tuning
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap

 
Avatar utilizator
Narcisila
Mesaje: 853
Membru din: 02 Sep 2014, 12:38
Localitate: Bucuresti - Berceni

Re: SEAT dyno tuning & motorsport by Racing Code

05 Feb 2017, 20:08

Foarte interesant, multumim de grafice. Se poate face cu benzina 98 rompetrol si 100 OMV?
Seat Leon ST , Unica in felul ei :)
Seat Leon FR ,BMN, 125kw PowerFlex bushes, H&R SwayBars, KONI Sport, Stage 1+
 
Avatar utilizator
Sebastian_RC
Subiect Autor
Mesaje: 447
Membru din: 30 Dec 2014, 07:42
Localitate: B U C U R E S T I
Contact:

Re: SEAT dyno tuning & motorsport by Racing Code

05 Feb 2017, 22:08

Daca se iveste ocazia vom face si acest test, pana atunci din experienta va spun ca diferentele intre cele doua produse este minora. Sunt aproape lafel.
In trecut am testat OMV 100 si Rompetrol 101(parca asa se chema), iar atunci Rompetrol era superior.
Dyno-Tuning
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
 
Avatar utilizator
Sebastian_RC
Subiect Autor
Mesaje: 447
Membru din: 30 Dec 2014, 07:42
Localitate: B U C U R E S T I
Contact:

VW PASSAT B5.5 1.8T 240bhpby Racing Code

21 Feb 2017, 22:08



VW PASSAT B5.5 1.8T 240bhp

An 2001, putere declarata de producator 150hp.

Modificari:
- turbo K04
- FMI
- regulator benzina 4 bari
- big inejctors 386cc
- anulare pompa de aer auxiliara
- anulare EGR
- soft custom Racing Code

241BHP & 373Nm

In film as vrea sa va uitati sa vedeti ca masina nu este ancorata de sub si trasa fortat in jos pentru a creea sarcina suplimentara si a vicia rezultatul masuratorii. Dyno Mustang are un sistem de ancorare propriu care nu induce sarcina suplimentara pe roti si nu forteaza caroseria sa se deformeze ca in alte cazuri care agata masina de sub din diverse gauri tehnologice, brate... strangand animalic si deformand piese.
Dyno-Tuning
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
 
Avatar utilizator
Sebastian_RC
Subiect Autor
Mesaje: 447
Membru din: 30 Dec 2014, 07:42
Localitate: B U C U R E S T I
Contact:

Re: SEAT dyno tuning & motorsport by Racing Code

28 Feb 2017, 22:41

VW Golf GTI Performance - Chiptuning
Masina in ciuda celor 217 hp masurati pe dynoul nostru a fost declarata cu 230hp, dar ne-am obisnuit la VW sa fie unele diferente.
Dupa modificare masina s-a dezlantuit 277hp si 465Nm.
Castig 60hp si +++100Nm.
Imagine.Imagine.Imagine.Imagine.Imagine
Dyno-Tuning
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
 
Avatar utilizator
Sebastian_RC
Subiect Autor
Mesaje: 447
Membru din: 30 Dec 2014, 07:42
Localitate: B U C U R E S T I
Contact:

Re: SEAT dyno tuning & motorsport by Racing Code

02 Mar 2017, 07:37

Lupo 16 16v GTI
Masurat stoc 119hp
Masurat dupa evacuare si admisie schimbate 119hp.
Masurat dupa resoftare pe dyno 131hp.
Poate ca nu pare o crestere mare dar la acest motor este o crestere foarte buna.
ImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagine
imagehosting
Dyno-Tuning
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
 
Avatar utilizator
mumus
Mesaje: 2640
Membru din: 03 Iul 2014, 16:04
Localitate: Brasov / Sacele

Re: SEAT dyno tuning & motorsport by Racing Code

02 Mar 2017, 10:18

Deci se confirma si la tine ca evacuarea si admisia la motor mic este egal cu ZERO. La unii chiar e mai rau dupa :) Dar daca masina face zgomot ei cred ca si merge mai bine :)
Seat toledo nh 1.2 Tsi
 
Avatar utilizator
Sebastian_RC
Subiect Autor
Mesaje: 447
Membru din: 30 Dec 2014, 07:42
Localitate: B U C U R E S T I
Contact:

Re: SEAT dyno tuning & motorsport by Racing Code

02 Mar 2017, 20:58

Este si nu este asa.
In acest caz pare ca nu a castigat, dar este atasat graficul stoc si cel cu admisie si evacuare, cel final inca nu e atasat.
Se vede ca cuplul si puterea s-au liniarizat si unde existau unele scaderi dupa modificarile mecanice s-au imbunatatit, iar asta se vede in dinamica masinii, chiar daca valorile de varf sunt aproape identice. Media de putere este mai mare.
Cu toate astea nu pot sa contrazic ce ai spus, se intamla si asa.
O admisie si o evacuare bune sunt destul de greu de realizat, dar cine stie sa le faca are de castigat, din pacate doar inox frumos si bine sudat nu insemna castig garantat.
Am ramas dator cu graficul final, din pcate nu-l am acum la indemana.
Dyno-Tuning
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
 
Avatar utilizator
Sebastian_RC
Subiect Autor
Mesaje: 447
Membru din: 30 Dec 2014, 07:42
Localitate: B U C U R E S T I
Contact:

Re: SEAT dyno tuning & motorsport by Racing Code

03 Mar 2017, 18:17

Graficul de la Lupo!

Imagine
Dyno-Tuning
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 15

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori