Megane 4 GT 205Tce a creeat o mare discutie in ce priveste valorile declarate si modul de functionare.
Din fericire pentru ei utilizatorii acestor modele sunt persoane cu un simt fin si au realizat ca exista probleme, diferente de putere... astfel au ajuns sa apeleze si la serviciile noastre.
In urma reclamatiilor facute de clienti si a fiselor relevate pe dyno Mustang firma Renault cauta solutii de remediere a problemelor si imbunatatire a performantelor. Din pacate in unele cazuri chiar daca au schimbat diverse softuri, si piese mecanice(chiar cutia de viteze nu e clar ca au rezolvat problemele).
La prima masina testata valorile initial relevate au fost : 182hp si 2434Nm departe de ceea ce a spus producatorul 205hp si 280Nm. Dupa cum se vede am expus si valorile factorilor meteo la masurare, presiune atmosferica, umiditate si temperatura mediului ambiant de unde s-a facut testarea pe parcursul testului.
.
Renault prin reprezenta lor a intervenit si a remediat destul de bine functionarea pana in 4800rpm cand a scazut si sub ceea ce era initial, fapt usor explicabil de specialisti. Este o problema ca incearca sa regleze masina prin posta, daca ar avea specialistul langa masina altul ar fi rezultatul.
Probabi cunoscand aceste probleme la acelasi model dar de fabricatie mai recenta, tot 2016 au facut unele imbunatatiri nedeclarate dar in masura sa se apropie de deziderat.
.
.
A dezvoltat utilizand benzina OMV cu cifra octanica 95; 194hp si 272Nm, fapt care ne indreptateste sa credem ca ar putea sa ajunga la valorile nominale cu benzina de 98-100.
Chiar si in Italia cineva a masurat un astfel de model si a obtinut valori apropiate: