Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
Predator
Subiect Autor
Mesaje: 78
Membru din: 20 Dec 2008, 16:25

Vand/Schimb SEAT Leon 1M Sport 1.9TDi (ASV)

02 Mai 2016, 15:41

- cod motor: ASV, 81kW/110cp;
- prima inmatriculare 27.07.2001.
- tara de origine: Luxembourg.
- auto este EXTREM de ingrijit si exploatat rational. La rece nu s-a trecut NICIODATA de 2500rpm; nu a vazut talpa la rece. S'a evitat mersul subturat (pentru protejare turbosuflanta, volant masa dubla). Pe cat posibil s-au evitat pornirile dese ale motorului: pornit la rece->efectuat drum de min 30min;
- S-a evitat circulatia pe drumuri prost asfaltate sau neasfaltate, nu s-a mers niciodata cu roti dezechilibrate dinamic, nivelul uleiului in motor a fost mereu in a 2-a jumatate, mai aproape de maxim, geometria rotilor a fost mereu reglata si controlata de jocuri (detin vreo duzina de fise de reglaj directie);
- la cea mai mica urma de uzura s-a procedat la inlocuirea reperului problematic;
- interior ingrijit, de nefumator;
- istoric service complet: ServicePlan original la zi, facturi, devize, chitanţe, fise reglaj directie, test amortizoare, fisa dyno-un dosar complet.
- 188000 km reali: verificabili la orice reprez. VAG (are intervenţii, şi distrib înloc la reprez Skoda din Cj-N);

Ca dotări ar fi:
- ABS;
- ESP (decuplabil);
- 4xAirbag (toate prezente, neatinse şi funcţionale);
- Suspensie sport de fabrică (arcurile OEM au fost inlocuite cu Eibach ProKit; amortizoarele sînt Monroe pe gaz);
- punte spate cu bară de torsiune de 21.5mm + bară antiruliu faţă de 23mm (cele mai groase disponibile OEM pentru această platformă);
- interior sport: scaune mai profilate, volan in 3spiţe şi schimbător viteze îmbrăcate in piele;
- trapă electrică pe 2 axe FARA probleme functionale;
- computer de bord cu 2memorii: consum instant, consum mediu, viteză medie, distanţă până la gol, timp rulaj de la ultima resetare;
- climatronic;
- magazie 6CD OE;
- 2xgeam electric faţă;
- alarmă OE;
- 2chei: una simplă, una cu telecomandă;
- 2seturi de roti: VARA: 17" aliaj OE TopSport +anv ContiSportContact3 RunFlat 225/45 ZR17 94Y /iarnă: jante tabla 15" +anv. noi Nokian 195/65 R15 WRD3-ambele rulate 1sezon;

Modificări:
- 4xarc Eibach Pro-Kit;
- EGR redus din soft la 5% (este comandat doar partial la mers in gol) si anulat fizic cu flansa oarba pe conducta ce vine de pe evac.;
- set bucse poliuretanice suport antibasculare poliuretanica SuperPro;
- short-shift (contragreutate cautator) de Audi TT;
- ornamente pedale de Audi TT;
- ceasuri suplimentare: temp ulei GReddy, voltaj AutoGauge;
- bari rigidizare Wiechers Sport: fata sus, spate sus (in portbagaj);
- bara rigidizare Audi S3 fata jos;
- bara stabilizatoare spate Eibach 25mm;
- bucsi brat oscilant inf fata pline - SEAT Leon CupraR;
- bucsi poliuretanice bara stabilizatoare fata PowerFlex;
- bielete antiruiu fata metalice +kit bucsi poliuretanice SuperPro;
- discuri frana fata/spate EBC TurboGroove, lichid frana EBC 307+, furtune frana f/s metalice BFGoodridge;
- eleron SEAT Leon CupraR (250mm);
- centura scaun sofer tip ham Schroth;
- bandouri vopsite in culoarea caroseriei.

Este adus în ţară în ianuarie 2006 (provenienţă Luxembourg). Şi înmatriculat tot atunci. A fost plătită vamă (1550e). Nu cred că ţine loc de timbru de mediu. Deci probabil va trebui plătit.
Taxa de timbru este 459euro. Nu ştiu exact care ar fi detaliile vis-a-vis de această taxă. Posibil să se poată recupera după înmatriculare.

Kit distributie Contitech, role INA, pompa apa HEPU, curea accesorii Contitech, bujii, semering ax came OEM au fost înlocuite la 143840km, 08.11.2011.
Ambreiajul este in stare f buna. Nu patineaza, tine undeva la sub1/2 din cursa pedalei, nu agata la schimbarea treptelor de viteza.
Uleiul CV (OEM) inloc. la 167470km, 11.02.2014.
Lichid frana inloc. in 04.2014.
Placute frana fata+spate TRW inloc. la 23.06.2014.

Defecte:
- optice: vopsea usor zgariata, 2-3urme de portiera deschisa;
- parbriz usor ciupit;
- switch usa stg fata defect - usa se blocheza/deschide normal din telecom cheie, doar ca nu o sesizeaza centr. de cf deschisa;
- O-ring vaporizator A/C - umezeste usor cu ulei.

Pret: 3000euro

Pentru schimburi ma intereseaza:
- diesel mai nou, sub 1.5L;
- diesel sub 2.0L, in stare buna, din care sa primesc diferenta;
- Smart Roadster 0.7i. Configuratie OBLIGATORIE: volan 3spite, ceasuri boost +temp motor, jante 3spite.

Sint deschis si la alte propuneri cu motorizari <2L, si hotHatch.

Oferte cu poze.


Contact:
- PM;
- aici pe topic;
- Tel.: 0740 09 25 47. Raspund si la sms.

Imagine Imagine Imagine Imagine

Imagine Imagine Imagine Imagine

Imagine Imagine Imagine Imagine

Imagine Imagine Imagine Imagine

Imagine Imagine Imagine Imagine
2002 Seat Leon SPORT | ASV / imbunatatit

2008 Ford Fiesta ST / 60mm TB / Milltek FlexPipe / Wiechers AL front strut brace / Whiteline Lower Inner Rear Bushing (caster correction) / Whiteline Rear Sway Bar - 24mm X heavy duty blade adj. / Schroth harness

Ex: 1984 Opel Corsa-A 1.3S
Ex: 2003 Peugeot 206 1.4HDi
Ex: 1998 VW POLOnic 1.7SDi
 
Avatar utilizator
Vlad.
Mesaje: 1149
Membru din: 26 Feb 2012, 18:24
Localitate: Targu Mures/Cluj-Napoca

Re: Vand/Schimb SEAT Leon 1M Sport 1.9TDi (ASV)

03 Mai 2016, 01:26

Cateva precizari, sper sa nu te superi.
Taxa sigur va trebui platita si nu se poate recupera, cel putin deocamdata.
Schimbatorul ala arata cam rau pentru un schimbator in piele la 188k km. Nu insinuez nimic, doar constat. Am dat A4 din acelasi an cu 240.000+ km si arata mult mai bine.
Poti de asemenea sa-i faci niste poze noi. Stiu ca a mai fost la vanzare acum ceva timp, iar cateva poze imi par foarte familiare.
Succes la vanzare!
Actual: 2007 Audi A4 2.0 TDI 170 hp / 1997 Honda Prelude 2.0i 133+hp
Ex: 2005 Seat Ibiza 6L 1.4 16v 101 hp / 2001 Audi A4 1.9 TDI 152 hp, 390 nm by LVB
 
Predator
Subiect Autor
Mesaje: 78
Membru din: 20 Dec 2008, 16:25

Re: Vand/Schimb SEAT Leon 1M Sport 1.9TDi (ASV)

09 Mai 2016, 05:46

Schimbatorul de viteze l'am manevrat mai mult, ce sa zic. :) Uzara corespunzatoare rulajului se poate analiza comparativ si pe alte elemente ale interiorului: imbracaminte volan, tapiterie scaune, burduf schimbator, etc...

Da, intr'adevar parte din poze sint mai vechi. La cererea publicului, aveti atasate mai jos poze proaspete, cu scuzele de rigoare pentru calitate.
Ca update: in momentul de fata are montata sub bara fata, o buza de Astra-G.

Numai bine!

Imagine Imagine Imagine Imagine
2002 Seat Leon SPORT | ASV / imbunatatit

2008 Ford Fiesta ST / 60mm TB / Milltek FlexPipe / Wiechers AL front strut brace / Whiteline Lower Inner Rear Bushing (caster correction) / Whiteline Rear Sway Bar - 24mm X heavy duty blade adj. / Schroth harness

Ex: 1984 Opel Corsa-A 1.3S
Ex: 2003 Peugeot 206 1.4HDi
Ex: 1998 VW POLOnic 1.7SDi
 
Avatar utilizator
Adriannn
Mesaje: 447
Membru din: 07 Aug 2014, 10:33
Localitate: Craiova

Re: Vand/Schimb SEAT Leon 1M Sport 1.9TDi (ASV)

09 Mai 2016, 07:46

Eu sunt curios de o chestie, daca plecai iarna la drum si dupa 10 minute se intampla sa fie nevoie sa opresti cum faceai.. te mai invarteai 20 min prin oras sa protejezi motorul ?
Ex: Seat Leon 1.6 16V BCB 2004 Magma - Competition
Actual: Volkswagen Golf Mk5 2.0 TDI 2006
 
Predator
Subiect Autor
Mesaje: 78
Membru din: 20 Dec 2008, 16:25

Re: Vand/Schimb SEAT Leon 1M Sport 1.9TDi (ASV)

09 Mai 2016, 10:23

Si eu sint curios de alta chestie: Esti interesat de autoturism? Sau crezi ca primesti vreun premiu pentru cat mai multe postari?

Nu cred ca sint absurd in ceea ce am scris
Predator scrie:
Pe cat posibil s-au evitat pornirile dese ale motorului: pornit la rece->efectuat drum de min 30min;
2002 Seat Leon SPORT | ASV / imbunatatit

2008 Ford Fiesta ST / 60mm TB / Milltek FlexPipe / Wiechers AL front strut brace / Whiteline Lower Inner Rear Bushing (caster correction) / Whiteline Rear Sway Bar - 24mm X heavy duty blade adj. / Schroth harness

Ex: 1984 Opel Corsa-A 1.3S
Ex: 2003 Peugeot 206 1.4HDi
Ex: 1998 VW POLOnic 1.7SDi

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator