Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
 
Avatar utilizator
luci&dana
VIP
Subiect Autor
Mesaje: 2966
Membru din: 29 Noi 2007, 16:52
Localitate: Constanta
Contact:

Re: aparitii pe piata auto

26 Apr 2010, 13:14

replica ta nu isi avea rostul....www.sotto.ro este sursa tuturor prezentarilor din acest topic. si imi cer scuze fata de cei care au scris articolele ca le-am copiat :yah
Seat Ibiza 1.4 16V 86 CP

În jurul nostru se afla unii oameni care îsi traiesc viata parca numai cu singurul scop de a ajunge la capatul ei.
NU Viteza ucide!!! INCONSTIENTA, PROSTIA, LIPSA DE EXPERIENTA, NEATENTIA, TERIBILISMUL ucide!

http://www.youtube.com/watch?v=m5fsEHeZ1I4
 
Avatar utilizator
luci&dana
VIP
Subiect Autor
Mesaje: 2966
Membru din: 29 Noi 2007, 16:52
Localitate: Constanta
Contact:

Re: aparitii pe piata auto

29 Apr 2010, 13:55

Hyundai a prezentat in premiera mondiala la Beijing noul Hyundai Accent. Hyundai comercializeaza modelul Accent in China sub numele de Verna. Acesta pastreaza acelasi design fluid ca si noul Hyundai Sonata, dar intr-un pachet mai mic. Noul Hyundai Accent are lungimea de 4.34 m, latimea de 1.7 m, inaltimea de 1.46 m si ampatamentul de 2.57 m.
Hyundai a declarat ca noul Accent ofera un spatiu interior de neegalat in clasa sa. Portbagajul este unul incapator, Hyundai declarand ca cei 454 de litri sunt suficienti pentru o familie medie. In ceea ce priveste propulsoarele, singurele informatii oficiale sunt pentru piata chineza. Acestia vor primi pentru inceput un propulsor pe benzina de 1.4 litri si 1.6 litri. Cel de 1.4 litri dezvolta 106 CP si cuplu de 135 Nm. Transmisia disponibila este una manuala cu 5 rapoarte si una automata cu 4 rapoarte. In Europa va fi disponibila cel mai probabil doar cea manuala.
Cel de-al doilea propulsor disponibil este cel pe benzina de 1.6 litri, care dezvolta 121 CP si cuplu de 155 Nm. Aceasta va fi disponibila doar cu transmisie automata.
Hyundai a declarat ca se pregateste sa lanseze noul Accent pe pietele din intreaga lume pana la inceputul lui 2011. Noul Hyundai Accent va fi disponibil in Europa cel mai probabil si cu propulsorul diesel 1.5 CRDI.
ImagineImagineImagineImagineImagineImagine
Seat Ibiza 1.4 16V 86 CP

În jurul nostru se afla unii oameni care îsi traiesc viata parca numai cu singurul scop de a ajunge la capatul ei.
NU Viteza ucide!!! INCONSTIENTA, PROSTIA, LIPSA DE EXPERIENTA, NEATENTIA, TERIBILISMUL ucide!

http://www.youtube.com/watch?v=m5fsEHeZ1I4
 
Avatar utilizator
TIBI
Mesaje: 6761
Membru din: 10 Mai 2008, 13:15
Localitate: Ploiesti

Re: aparitii pe piata auto

05 Mai 2010, 14:28

se pare ca cei de la Dacia vor sa castige cat mai mult teren....pregatesc o masina de oras
http://www.auto.ro/stiri/Dacia-pregates ... ign=zilnic
-SEAT LEON 5F Xperience 2.0tdi 184cp
-EX-SEAT LEON_2.0tdi BKD 140cp+

huse piele schimbator
 
Avatar utilizator
luci&dana
VIP
Subiect Autor
Mesaje: 2966
Membru din: 29 Noi 2007, 16:52
Localitate: Constanta
Contact:

Re: aparitii pe piata auto

26 Mai 2010, 19:06

Peugeot a decis sa intre in segmentul hothatch cu un model compact si vrea sa tenteze clientii lui VW Golf GTI cu o masina ce ofera aproximativ aceleasi performante.
Sansele noului Peugeot 308 GTi pe piata sunt insa destul de rezervate, pentru ca segmentul este destul de aglomerat. In afara de arhicunoscutul Golf GTI, pentru suprematie se mai lupta si Renault Megane RS250, Mazda3 MPS, Seat Leon FR, Skoda Octavia RS. Peugeot 308 GTi ar putea tenta prin costurile de intretinere si consum.
308 GTi vine echipat cu un motor de 1,6 litri THP, supraalimentat, care furnizeaza 200 CP/5.500 - 6.800 rpm si 275 Nm/1.700 si 4.500 rpm. Puterea nu este una chiar impresionanta daca ne gandim ca este cu 10 CP sub cea a lui Golf GTI, dar este o realizare foarte buna pentru un motor de doar 1,6 litri. Mai ales ca 308 GTi este hothatch-ul cu cel mai mic motor din segment.
Performantele dinamice nu sunt chiar cele mai bune, dar il pun pe 308 GTi langa concurentii sai. Hothatch-ul francez accelereaza de la 0 la 100 km/h in 7,7 secunde si atinge o viteza maxima de 237 km/h. Consumul mediu este unul foarte bun avand in vedere capacitatile motorului, doar 6,9 litri/100 km. Cutia de viteze este una manuala, cu 6 trepte, iar masina este oferita doar in configuratie cu 5 usi.
Peugeot 308 GTi va fi disponibil incepand cu 10 iunie, iar pretul pe piata franceza este de 26.900 euro.
ImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagine
Seat Ibiza 1.4 16V 86 CP

În jurul nostru se afla unii oameni care îsi traiesc viata parca numai cu singurul scop de a ajunge la capatul ei.
NU Viteza ucide!!! INCONSTIENTA, PROSTIA, LIPSA DE EXPERIENTA, NEATENTIA, TERIBILISMUL ucide!

http://www.youtube.com/watch?v=m5fsEHeZ1I4
 
Avatar utilizator
luci&dana
VIP
Subiect Autor
Mesaje: 2966
Membru din: 29 Noi 2007, 16:52
Localitate: Constanta
Contact:

Re: aparitii pe piata auto

29 Mai 2010, 20:57

A trecut mai bine de un an de cand Chrysler a aratat noul Jeep Grand Cherokee, dar abia acum masina intra in productie, pregatindu-se stocurile pentru dealeri. Oricum, asteptarea a meritat pentru ca noul Grand Cherokee este mult diferit fata de predecesorul sau si cu o tehnologie mai performanta.
Noua generatie Grand Cherokee pastreaza linia generatiei anterioare, ca imagine de marca, dar la nivelul detaliilor schimbarile sunt majore. Blocuri optice mai mici, poate putin prea mici fata de proportiile generale ale masinii si stopuri mai elegante, dar si o silueta generala mai putin patratoasa.
Platforma tehnica este cea a actualei generatii Mercedes ML, astfel incat se asteapta un comportament rutier mai echilibrat decat cel al generatiei anterioare. Iar americanii au conceput masina pentru a concura direct cu SUV-urile europene premium, de clasa mare. Asadar, materiale mai bune la interior si finisari pe masura.
Noul Grand Cherokee va putea fi dotat cu sistemul Quadra-lift, unul care permite reglarea garzii la sol in functie de terenul pe care se ruleaza si viteza de deplasare. Pentru rularea in off-road si pe sosea se ofera un sistem asemanator cu cel All-Terrain al britanicilor de la Land Rover. Americanii l-au numit Selec-Terrain, acesta oferind 5 tipuri de setari: Auto, Sand/Mud (pentru nisip si noroi, cu electronica setatata pentru a controla mai eficient pierderile de aderenta), Sport (garda la sol joasa si suspensie ma tare), Snow si Rock.
Masina poate fi echipata cu 3 sisteme de tractiune inetgrala. Nu diferite fundamental intre ele, ci completate de solutii tehnice pentru off-road: Quatra Trac I ofera tractiune integrala permanenta, fara comutatoare sau selectoare de program. Sistemul descris mai sus, Selec-Terrain nu este disponibil cu Quadra Trac I. Quadra Trac II vine in plus cu reductor si cu o distribuire mai eficienta a puterii catre rotile cu aderenta cea mai buna. Quadra Drive adauga un diferential cu alunecare limitata. Select-Terrain este disponibil numai cu aceste doua ultime tipuri de transmisie 4x4.
ImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagine
Seat Ibiza 1.4 16V 86 CP

În jurul nostru se afla unii oameni care îsi traiesc viata parca numai cu singurul scop de a ajunge la capatul ei.
NU Viteza ucide!!! INCONSTIENTA, PROSTIA, LIPSA DE EXPERIENTA, NEATENTIA, TERIBILISMUL ucide!

http://www.youtube.com/watch?v=m5fsEHeZ1I4
 
Avatar utilizator
luci&dana
VIP
Subiect Autor
Mesaje: 2966
Membru din: 29 Noi 2007, 16:52
Localitate: Constanta
Contact:

Re: aparitii pe piata auto

01 Iun 2010, 16:51

Citroen a prezentat astazi primele imagini oficiale cu noua generatie a modelului C4. Dupa noul Citroen C5 lansat in 2008 si noul Citroen C3 lansat in 2009, noul Citroen C4 demonstreaza inca o data calitatile marcii in termeni de inovatie si tehnologii folosite in scopul reinnoirii gamei principale. Produs in Franta, pe platforma industriala de la Mulhouse, noul Citroen C4 va consolida gama principala a marcii pana la finalul acestui an. Pentru a asigura o fiabilitate maxima, vehiculul va parcurge mai mult de 2 milioane de kilometri pana la comercializare.
Exterior si interior
Noul Citroen C4 masoara in lungime 4.33 metri, are o inaltime de 1,49 m si o latime de 1,79 m. Astfel, putem spune ca noua generatie a modelului francez are dimensiuni mai generoase, lucru care se poate traduce ca un spatiu suplimentar pentru pasageri. Noua generatie cunoaste o cizelare a designului. Suprafetele sculptate, grila din fata pregatita sa devoreze asfaltul si spoilerul negru din spate, sunt dovada cautarii aerodinamismului perfect. In cele din urma, detaliile cromate, designul cizelat al proiectoarelor si forma jantelor diamantate din aliaj ii definesc complet silueta stilata.
Aceasta calitate se resimte si la volan prin finisajele de lux ale plansei de bord si prin confortul acustic similar celui oferit de modelul Citroen C5, insa si prin usurinta manipularii. Relaxant, noul Citroen C4 transmite imediat incredere soferului si pasagerilor. Un condus precis, garantat pentru un sentiment de siguranta in toate imprejurarile. Comportamentul rutier echilibrat este sporit prin tehnologii care ofera asistenta la condus, cum ar fi franarea de urgenta si ESP-ul.
Tehnologiile noului Citroen C4
Noul Citroen C4 este un concentrat de tehnologii inovatoare. Astfel, dincolo de tehnologiile cunoscute si acceptate, cum ar fi cutia de viteze manuala pilotata, asistenta la demararea in panta, frana electrica de stationare, AFIL (alerta de incalcare involuntara a liniei continue), proiectoarele directionale cu Xenon sau masurarea locului de parcare, noul Citroen C4 dispune de echipamente noi, rar intalnite pe acest segment. Vorbim despre un sistem de monitorizare a unghiului mort,sistem cruise control programabil, proiectoare de ceata fata cu luminare statica a intersectiei, noul sistem audio cu distribuitor al sunetului in spatiu. Creative Technologie la Citroen se reflecta si in serviciile inovatoare precum Citroen eTouch. Astfel, o intreaga gama de servicii poate fi regasita la bordul vehiculului precum apelul de urgenta si asistenta in diferite tari, doua servicii gratuite disponibile 24h/ 24, 7 zile/7, datorira unui card SIM integrat care garanteaza o localizare precisa si o interventie rapida in cazul unui accident. Inca doua servicii sunt de asemenea incluse : un carnet de intretinere virtual si un serviciu Eco Driving accesibil pe internet.
Motoare Citroen C4
Gama de motoare va fi asigurata de aceleasi propulsoare ca si pana acum, insa Citroen pluseaza in sectorul eco cu motorizarile hibride e-HDi. Trenul de rulare hibrid este compus dintr-un motor electric si unul diesel de 1.6 litri. Citroen anunta ca emisiile de CO2 se vor limita la 109 g/km pentru C4. Noul Citroen C4 va fi prezentat publicului la Salonul Auto de la Paris.
ImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagine
Seat Ibiza 1.4 16V 86 CP

În jurul nostru se afla unii oameni care îsi traiesc viata parca numai cu singurul scop de a ajunge la capatul ei.
NU Viteza ucide!!! INCONSTIENTA, PROSTIA, LIPSA DE EXPERIENTA, NEATENTIA, TERIBILISMUL ucide!

http://www.youtube.com/watch?v=m5fsEHeZ1I4
 
Avatar utilizator
luci&dana
VIP
Subiect Autor
Mesaje: 2966
Membru din: 29 Noi 2007, 16:52
Localitate: Constanta
Contact:

Re: aparitii pe piata auto

22 Iul 2010, 11:39

Noul BMW X3 este succesorul unui model cu rezultate de top la vanzari si va adauga o noua dimensiune placerii condusului unui Sports Activity Vehicle din aceasta clasa. Noua generatie impune noi standarde in privinta agilitatii si eficientei. Designul noului BMW X3 combina caracterul tipic pentru gama BMW X cu o silueta dinamica. Gratie unui nivel generos al spatiului si unui grad ridicat de versatilitate la interior, modelul se adapteaza situatiilor individuale de transport. Tehnologia BMW xDrive de transmisie integrala optimizeaza tractiunea si asigura o dinamica sporita. Noul BMW X3 ofera calitati exceptionale de all-rounder fara compromisuri, combina placerea condusului si eficienta cu confortul si functionalitatea, robustetea cu eleganta.
Noul BMW X3 xDrive20d ofera acum performante mai bune si o eficienta sporita in comparatie cu oricare dintre competitori. Propulsat de un motor turbo diesel de 2 litri, cu patru cilindri, cu carter din aluminiu si injectie directa Common Rail, modelul atinge un maxim al puterii de 184 CP la 4.000 rpm si un varf al cuplului de 380 Nm pe o plaja a turatiilor cuprinsa intre 1.750 si 2.750 rpm. Motorul dezvolta suficienta putere pentru a permite accelerarea de la 0 la 100 km/h in 8,5 secunde, cu o viteza maxima de 210 km/h. Cu un consum mediu de combustibil de 5,6 litri/100 km si un nivel al emisiilor CO2 de 149 g/km, BMW X3 xDrive20d stabileste noi standarde de eficienta in acest segment de piata. Noul BMW X3 xDrive20d cu transmisie automata reuseste aceeasi acceleratie, viteza maxima si consum de combustibil, dar cu un nivel al emisiilor CO2 de 147 g/km.
Raspunsul spontan, caracteristicile de turatii inalte, liniaritatea deosebita si economia de combustibil caracterizeaza motorul din echiparea versiunii BMW X3 xDrive35i. BMW TwinPower Turbo, High Precision Injection si controlul variabil al supapelor VALVETRONIC au fost combinate pentru prima data la acest propulsor. Motorul de 3,0 litri furnizeaza un maxim de 225 kW/306 CP la 5.800 rpm, cu un varf al cuplului - 400 Nm - disponibil deja de la 1.300 rpm. Propulsorul permite ca X3 xDrive35i sa sprinteze de la 0 la 100 km/h in doar 5,7 secunde. Viteza maxima este de 245 km/h. BMW X3 xDrive35i ofera nu doar cele mai dinamice caracteristici, dar si cel mai bun consum si nivel de emisii pentru aceasta clasa de motoare. Consumul mediu in ciclul de testare EU este de 8,8 litri/100 km si nivelul emisiilor CO2 este de 204 grame per kilometru.

BMW EfficientDynamics: premiera pentru functia Auto Start Stop in combinatie cu transmisia automata.
Noul BMW X3 xDrive35i este echipat standard cu o transmisie automata cu opt trepte. Aceasta optiune, unica in acest segment deosebit de competitiv, este disponibila si pentru BMW X3 xDrive20d, ca alternativa la cutia de viteze manuala cu sase trepte oferita in echiparea standard.
Transmisia automata este combinata in premiera cu functia Auto Start Stop. Atunci cand automobilul se opreste la intersectii sau in blocajele din trafic, motorul este deconectat automat. Imediat ce conducatorul ridica piciorul de pe pedala de frana, propulsorul reporneste. Daca functia Auto Hold este activata, este suficienta o usoara apasare a acceleratiei.
Functia Auto Start Stop este disponibila standard si la modelul X3 xDrive20d cu cutie de viteze manuala. Automobilul este echipat suplimentar cu un indicator al punctului de schimbare optim al treptei de viteza. In plus, echipamentele disponibile la toate variantele de model, printre care se afla Brake Energy Regeneration (recuperarea energiei la franare), EPS Electric Power Steering (servodirectie asistata electric), componente auxiliare electrice controlate inteligent, constructia cu materiale usoare si pneurile cu rezistenta redusa la inaintare contribuie la scadere consumului de combustibil si a nivelului de emisii.
Suspensie nou dezvoltata, xDrive optimizat.
Noul BMW X3 este echipat standard cu tehnologia BMW xDrive de transmisie integrala permanenta. Acest sistem controlat electronic asigura o distributie variabila a cuplului intre cele doua punti. Unitatea de control, care se afla in legatura cu DSC Dynamic Stability Control (Control Dinamic al Stabilitatii), contracareaza orice tendinta de supravirare sau subvirare prin reactii rapide si precise. Prin utilizarea unui reglaj inovator conceput sa imbunatateasca dinamica, tehnologia inteligenta de transmisie integrala optimizeaza nu numai tractiunea, dar, mai important, manevrabilitatea in viraje. In timpul unei virari bruste, de exemplu, un procent important din cuplul de tractiune este transferat catre rotile spate.
Optional, Performance Control sporeste si mai mult comportamentul agil al modelului BMW X3. Franarea precisa a rotii spate din interiorul virajului si cresterea simultana a puterii transmise catre puntea spate asigura automobilului un comportament deosebit de agil. Aceasta duce la o sporire a dinamicii in viraje si o tractiune optimizata.
Dynamic Damper Control (Controlul Dinamic al Amortizoarelor) este disponibil optional la noul BMW X3. Amortizoarele controlate electronic se adapteaza la suprafata drumului si la stilul de condus al celui de la volan. Conducatorul are posibilitatea de a influenta programul specific de control al amortizoarelor prin utilizarea sistemului de Dynamic Driving Control.
Aceasta functie, care este disponibila in premiera la gama de modele BMW X, permite conducatorului sa opteze pentru unul din modurile "NORMAL", "SPORT" si "SPORT+" prin utilizarea unui buton amplasat pe consola centrala. Acest sistem modifica comportamentul amortizoarelor, raspunsul acceleratiei, reactia cutiei de viteze, raspunsul directiei si modul de functionare DSC. Toti factorii sunt combinati intr-un reglaj general bine echilibrat in functie de setarea aleasa.
ImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagine
Seat Ibiza 1.4 16V 86 CP

În jurul nostru se afla unii oameni care îsi traiesc viata parca numai cu singurul scop de a ajunge la capatul ei.
NU Viteza ucide!!! INCONSTIENTA, PROSTIA, LIPSA DE EXPERIENTA, NEATENTIA, TERIBILISMUL ucide!

http://www.youtube.com/watch?v=m5fsEHeZ1I4

 
Avatar utilizator
luci&dana
VIP
Subiect Autor
Mesaje: 2966
Membru din: 29 Noi 2007, 16:52
Localitate: Constanta
Contact:

Re: aparitii pe piata auto

22 Iul 2010, 11:43

Noul Peugeot 508 era asteptat de mai mult timp, pentru ca Citroen, fratele de grup, a venit de ceva timp cu noul C5. Noul Peugeot 508 pare insa sa fi meritat asteptarea. Masina nu il va inlocui doar pe 407, ci si modelul de clasa medie 607. Asadar, noul 508 este o masina care trebuie sa comaseze avantajele unei berline medii cu ale uneia de clasa mare.
Stilul este cu totul nou. S-a renuntat de grila imensa a lui 407 si s-a trecut la un design mai elaborat, cu o grila mai mica si blocuri optice dispuse pe lungine, inspre parbriz. Spatele masiv este si mai interesant, cu stopuri pozitionate mult pe laterale. Lungimea totala a amsinii este de 4,79 metri, asa ca interiorul promite un nivel foarte bun al spatiului.
Interiorul este mai simplu, dar cu o mare parte a comenzilor amplasate pe zona mediana, dintre sofer si pasager. Evident, francezii vorbesc despre un foarte bun nivel calitativ si asa ar trebui sa fie daca ei tintesc si clienti de berline de clasa mare.
Gama de propulsoare ar trebui sa fie, in mare, cea d epe actualul Citroen C5, dar vor fi si cateva tehnologii proprii. Astfel, noul Peugeot 508 va putea fi echipat cu sistemul Hybrid4, care transforma masina intr-una cu tractiune integrala, datorita celor 2 motoare electrice amplasate pe puntea spate.
De asemenea, va fi disponibil si un sistem Stop/Start pentru motoarele diesel, acesta putand reduce cu pana la 15% consumul de motorina.
Noul Peugeot 508 va fi prezentat oficial la Salonul Auto de la Paris, dar vanzarile vor debuita catre inceputul anului viitor.
ImagineImagineImagineImagineImagine
Seat Ibiza 1.4 16V 86 CP

În jurul nostru se afla unii oameni care îsi traiesc viata parca numai cu singurul scop de a ajunge la capatul ei.
NU Viteza ucide!!! INCONSTIENTA, PROSTIA, LIPSA DE EXPERIENTA, NEATENTIA, TERIBILISMUL ucide!

http://www.youtube.com/watch?v=m5fsEHeZ1I4
 
Avatar utilizator
luci&dana
VIP
Subiect Autor
Mesaje: 2966
Membru din: 29 Noi 2007, 16:52
Localitate: Constanta
Contact:

Re: aparitii pe piata auto

22 Iul 2010, 11:47

Volvo a facut un mare pas inainte cu designul noului S60, renuntand la "raceala" carcateristica de pana acum si intrand intr-o zona mai... "calda". Suedezii vor sa mentina acest aspect si pentru versiunea break, V60 si se poate spune ca au reusit.
Daca partea frontala este aceeasi de la S60, linia laterala si spatele au fost desenate in asa fel incat s anu pirada foarte mult din dinamica vizuala a berlinei. Oficialii Volvo spun ca potentialii clienti ai break-ului V60 sunt clientii de S60 care vor insa mai mult spatiu, dar fara sa piarda din sportivitatea designului berlinei. Intentia a fost chiar de a da impresia unui coupe ceva mai lung in cazul lui V60. Volvo spune ca reusit sa faca asta prin plafonul plonjat in partea din spate, "umerii" caracteristici care se completeaza cu stopuri sub forma unui bumerang. Este adevarat ca hayonul mic si difuzorul de aer simulat intre tevile de esapament inspira elementele unui coupe.
Noul V60 este o masina facuta in special pentru clientii europeni, pentru ca circa 90% din productia anuala de 50.000 de exemplare va fi vanduta in Europa.
Pentru clientii europeni, Volvo ofera standard sasiul dinamic in echiparea standard, iar pe unele piete din lume sasiul standard va fi la baza, cel dinamic fiind trecut pe lista optionalelor. Cu sasiul dinamic, noul Volvo V60 ar trebui sa fie unul dintre cele mai sportive break-uri de pe piata, dupa spusele oficialilor Volvo.
Inca din primul an de comercializare, gama de motorizari se anunta destul de bogata, extremele fiind reprezentare de un diesle de 115 CP si versiunea T6, a carei motor de 3 litri, turbo, produce 304 CP si 440 Nm. Acesta este si cel mai sportiv V60, cu o acceleratie 0 - 100 km/h in 6,6 secunde si viteza maxima limitata la 250 km/h. consumul mediu anunta este de 10,2 litri/100 km. Tractiunea integrala este in echiparea standard pentru T6.
Va mai fi disponibil si un nou motor pe benzina de 2 litri GTDi care produce 203 CP si 300 Nm, dar si un motor de 1,6 litri GTDi oferit in doua versiuni de putere - 150 CP si 180 CP.
La capitolul diesel se poate opta fie pentru motorul de 1,6 litri si 115 CP, fie pentru D5-ul de 2,4 litri si 205 CP, fie pentru D3-ul de 2 litri si 163 CP.
ImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagine
Seat Ibiza 1.4 16V 86 CP

În jurul nostru se afla unii oameni care îsi traiesc viata parca numai cu singurul scop de a ajunge la capatul ei.
NU Viteza ucide!!! INCONSTIENTA, PROSTIA, LIPSA DE EXPERIENTA, NEATENTIA, TERIBILISMUL ucide!

http://www.youtube.com/watch?v=m5fsEHeZ1I4
 
Avatar utilizator
luci&dana
VIP
Subiect Autor
Mesaje: 2966
Membru din: 29 Noi 2007, 16:52
Localitate: Constanta
Contact:

Re: aparitii pe piata auto

22 Iul 2010, 11:53

Renault a prezentat roadsterul Wind in primavara, la Geneva, dar a revenit acum cu o noua galerie foto si detalii complete despre modelul care va debuta in curand pe piata si care va incerca sa atraga publicul tanar. Francezii mizeaza pe un look noncorformist si pe aspectul practic al masinii.
Designul este un element central pe care mizeaza Renault, pentru ca Wind are o prezenta puternica, un spate masiv pentru dimensiunile sale. Masina are doar 3,83 metri si “sta” in gama exact intre Twingo si Clio.
Interiorul nu ofera nici pe departe o imagine atata de excentrica precum aspectul exterior, ci mizeaza pe simplitate. Un tablou de bord conventional si plansa de bord simpla, cu doua zone distincte pentru sistemuld e climatizare si sistemul audio.
Wind nu este chiar pentru toata lumea, pentru ca aspectul practic se refera doar la adoptarea unui plafon care pivoteaza electric si poate transforma masina din coupe in roadster. In rest, Wind ofera doar 2 locuri si un portbagaj de 270 litri, capacitatea nefiind influentata de pozitia plafonului. Plafonul poate fi rabatat in doar 12 secunde, o valoare foarte buna.
Francezii vor sa-l tina in zona accesibilului din punct de vedere al pretului, asa ca motoarele sunt unele nu foarte puternice. Se ofera un propulsor de 1,2 litri, supraalimentat, care produce 100 CP si unul de 1,6 litri, aspirat, care ofera 133 CP, ambele cuplate la cutii de viteze manuale. Performantele se anunta destul de bune si asta din cauza faptului ca greutatea masinii depaseste doar cu putin 1,1 tone.
Si tinuta de drum ar trebui sa dea satisfactii celor ce conduc sportiv, pentru ca platforma lui Wind este de fapt cea a lui Clio RS.
Masina va debuta luna urmatoare pe piatele din Marea Britanie si Slovenia, iar din toamna va fi introdus treptat pe toate pietele europene importante.
ImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagine
Seat Ibiza 1.4 16V 86 CP

În jurul nostru se afla unii oameni care îsi traiesc viata parca numai cu singurul scop de a ajunge la capatul ei.
NU Viteza ucide!!! INCONSTIENTA, PROSTIA, LIPSA DE EXPERIENTA, NEATENTIA, TERIBILISMUL ucide!

http://www.youtube.com/watch?v=m5fsEHeZ1I4
 
pakyman
Mesaje: 1359
Membru din: 31 Mai 2009, 03:38
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: aparitii pe piata auto

15 Aug 2010, 11:15

Skoda lansează un model anti-Dacia Logan

Geloşi pe succesul maşinilor low-cost pe care francezii îl au cu modelele produse la Mioveni, germanii de la VW vor să dea o lovitură Loganului românesc prin punerea pe piaţă a celui mai ieftin model care va purta emblema Skoda.
Astfel, la Salonul Auto de la Moscova, producătorul ceh de automobile va lansa un nou model care se va numi Felicia, după ce a renunţat la producţia acestui tip de model în anul 2001. Conform presei străine de specialitate, noua Skoda Felicia va fi un concurent direct pentru Dacia Logan şi va fi realizată pe platformă de Volkswagen Polo. De asemenea, noua Felicia va înlocui pe unele pieţe europene modelul Octavia Tour. Anti-Loganul de la Skoda va veni cu două motorizări pe benzină de 1,4 şi 1,6 litri, dar va avea şi o versiune diesel de 1,6 litri şi, posibil, şi o versiune TDI de 1,2. Felicia va fi destul de slabă la capitolul dotări, tocmai pentru a-i da posibilitatea să posede un preţ care s-o ajute să concureze cu low-costul românesc. Cu toate acestea, modelul standard va fi echipat cu ABS, 4 airbaguri şi geamuri electrice. De asemenea, dimensiunile vor fi asemănătoare cu cele ale Daciei Logan, însă nemţii de la VW vor insista mai mult pe aspectul interior.

Autor: Valentin Vioreanu Publicat: 15 August 2010
Viaţa e scurtă,încalcă regulile,iartă repede,sărută încet,iubeşte cu adevărat,râzi din toată inima şi niciodată nu regreta ceva ce te-a făcut să zâmbeşti!
Imagine
 
bv10ptz
ingineru
Mesaje: 1165
Membru din: 17 Dec 2008, 21:31
Localitate: Brasov

Re: aparitii pe piata auto

15 Aug 2010, 11:27

Si pretul cam care ar fi?
Seat Leon 1.9 TDI , 110 CP - 2003
 
Avatar utilizator
maverick1508
Mesaje: 983
Membru din: 28 Mai 2010, 12:07
Localitate: Bucuresti

Re: aparitii pe piata auto

15 Aug 2010, 11:28

Cel mai probabil, pretul de pornire al noului model va fi in jurul a 8.000 de euro.
Imagine
designed by Giorgetto Giugiaro
Seat Toledo '96 & Opel Astra '03
 
Avatar utilizator
luci&dana
VIP
Subiect Autor
Mesaje: 2966
Membru din: 29 Noi 2007, 16:52
Localitate: Constanta
Contact:

Re: aparitii pe piata auto

28 Aug 2010, 08:02

Cum moda facelift-urilor a prins pe toata lumea, si cum Mondeo este un model popular in Europa de Est, Ford a prezentat varianta noua a modelului, astazi, la Moscova.
Acesta se prezinta cu o grila fata noua, cromata, bara fata noua, cu LED-uri incorporate, pentru mersul in timpul zilei, si un spate restilizat, cu lampile posterioare redesenate complet.
La interior, Mondeo facelift vine cu o consola centrala schimbata, manere interioare pentru usi, diferite, si o consola-plafoniera complet noua, cu lumina ambientala. De asemenea, la interior s-a adaugat tehnologia LED pentru lumina care se aprinde la deschiderea portierelor, un sistem de navigatie schimbat, si optional, un amplificator de sunet, de 265 W, care se conecteaza la un subwoofer de 17 litri.
Din punct de vedere mecanic, cea mai mare schimbare este adaugarea la gama de motrizari a unui motor complet nou: 2.0 litri, supraalimentati, in patru cilindri, 237 CP, dotat cu tehnologia Ford Ecoboost.
Ford pretinde ca acest motor este superior celui de 200 CP, din punct de vedere al perfomantelor, in timp ce atinge exact aceleasi emisii de CO2: 179 g/km.
Tot in gama motorizarilor pentru Ford Mondeo facelift intra si o varianta revizuita a turbodieselului de 2.2 litri, care ofera 197 CP, sau varianta imbunatatita a motorului de 2.0 litri diesel, care ofera acum trei variante de puteri: 113, 138 si 161 CP.
Ford Mondeo facelift vine de asemenea, cu transmisia automata cu dublu ambreiaj Powershift, disponibila in standard, pentru prima data, tuturor motorizarilor Ecoboost pe benzina, si optional pentru cele doua variante superioare ale diselului 2.0.
Alte noutati sunt avertizorul pentru schimbarea sau parasirea benzii de circulatie, si ceea ce Ford denumeste Active Griller Shutter, un sistem care regleaza curentul de aer care intra in radiator, ceea ce duce atat la o aerodinamicitate mai buna, dar si la obtinerea si menstinerea temperaturii optime de fucntionare a motorului, intr-un timp mai bun, in special iarna, deci in final, o alta sursa de economie de carburant.
ImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagine
Seat Ibiza 1.4 16V 86 CP

În jurul nostru se afla unii oameni care îsi traiesc viata parca numai cu singurul scop de a ajunge la capatul ei.
NU Viteza ucide!!! INCONSTIENTA, PROSTIA, LIPSA DE EXPERIENTA, NEATENTIA, TERIBILISMUL ucide!

http://www.youtube.com/watch?v=m5fsEHeZ1I4
 
Avatar utilizator
patzaichin
LEONidas
Mesaje: 1717
Membru din: 22 Sep 2009, 21:08
Localitate: Bucuresti

Re: aparitii pe piata auto

01 Sep 2010, 15:08

Volkswagen a prezentat cea mai rapida versiune a modelului Scirocco, intitulata R. Modelul dezvolta 265 CP si 350 Nm si va fi disponibil in Europa incepand cu luna septembrie.
Volkswagen a dezvaluit cea mai rapida si mai puternica versiune a lui Scirocco. Acest model are un propulsor TSI de 2.0 litri, ce dezvolta 265 CP si 350 Nm. Scirocco R este disponibil atat in versiunea cu transmisie manuala cu sase trepte, cat si in versiunea cu transmisie DSG. Pentru a putea transmite puterea motorului rotilor fata, Scirocco este echipat cu noul diferential XDS, prezent si pe Golf GTI. In versiunea echipata cu transmisie DSG, Scirocco R are nevoie de doar 6.5 secunde pentru accelera de la 0 la 100 km/h.

In materie de design, noul Scirocco R a primit doua bare de protectie redesenate si un set de jante de 18 inch. Modelul este echipat cu un sistem de franare imbunatatit, iar suspensia a fost intarita si garda la sol micsorata. Bara spate incadraza un difuzor de aer modificat si o evacuare dubla, similara cu cea prezenta pe modelele surprinse de fotografii spion. Schimbarile de la interior includ aplicarea siglei R pe scaune si pe volan, precum si schimbarea culorii acelor de la ceasurile din bord.

Primul film cu Scirocco R pe pista de la Nurburgring.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=byifFaEVopM&feature=player_embedded[/youtube]


ImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagine
LEONidas...1.4 TSI
ImagineImagineImagine
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori