Hamann le-a aratat celor de la Abarth cat de mult ar fi putut merge cu puterea motorului micului 500.
Teoretic, nu prea vezi micul Fiat 500 ca pe o masina sport. Designul retro si dimensiunile nu incurajeaza foarte mult o cura de culturism. Dar asta nu i-a impiedicat pe cei de la Abarth sa-i ofere masinii un motor de 135 CP si unul de 160 CP. Si torusi nu este suficient si-au zis cei dela Hamann care vin cu o oferta soc.
Chiar daca Hamann se ocupa in special de BMW-uri si in general de model exclusiviste, de aceasta data au vrut sa creeze cel mai puternic Fiat 500 si au luat ca referinta versiunile Abarth. Germanii au reusit sa faca un kit de exterior care rapeste putin din aspectul "prietenos" al modelului 500 si il completeaza cu un spoiler sport, cu multe prize de aer, pasaje bosate pentru rotile de 17 sau 18 inch, eleron spate cu prize de aer, difuzor de aer si patru mari tevi de esapament.
Inginerii Hamann s-au distrat cu performantele micului motor turbo de 1,4 litri. Un prim pachet de modificari duce puterea maxima la 160 CP (285 Nm), doar din modificari de electronica. Este acelasi nivel de putere pe care l-a reusit si Abarth pentru versiunea esseesse.
Alt set de modificari fac puterea maxima sa ajunga la 180 CP (295 Nm), iar un altul duce aceste valori la 210 CP si 310 Nm.
Si daca nu este de ajuns se poate opta pentru un kit aproape de curse, care implica adoptarea unor pistoane forjate, biele speciale, vibrochen special, modificari serioase la turbina, ambreiaj de curse, totul ducand catre un maxim de 275 CP si 380 Nm. Dintr-un motor de 1,4 litri!
Bineinteles ca toate acestea sunt sustinute de modificari mari la suspensie, frane si transmisie.