Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
 
Avatar utilizator
luci&dana
VIP
Subiect Autor
Mesaje: 2966
Membru din: 29 Noi 2007, 16:52
Localitate: Constanta
Contact:

Re: aparitii pe piata auto

30 Dec 2010, 09:02

Nimeni nu-si doreste masini de genul asta, dar pentru unii sunt indispensabile. Chiar daca ceea ce vedeti in poza pare un normal Discovery 4, masina nu e chiar normala. Este versiunea blindata, una care ofera o foarte buna protectie la un eventual atac armat, pentru cei care au si bani si dusmani.
Oricum, noul Discovery 4 Armoured este masina necesara celor care se stiu predispusi la atacuri serioase, cu arme usoare. Sau companiilor care-si trimit angajatii in zone de risc si nu vor sa-i piarda pe acolo. Este genul de masina care se foloseste cu sofer, de preferinta unul antrenat special pentru a conduce masini blindate. Se fac asemenea cursuri, organizate chiar de constructorii care produc masini blindate.
Sa revenim la masina noastra. Are adaugat un blindaj care rezista la focuri de arma trase de aproape, ofera protectie pentru explozia de aproape a 15 kg de TNT (trinitrotoluen), iar podeaua rezista exploziei unei grenade de mana.
Vechiul Discovery 3 Armoured avea un motor turbodiesel V6 de 2,7 litri si 190 CP. Prea putin pentru o asemenea masina, tocmai din aceasta cauza britanicii au abandonat economia (oricum nu conteaza cat consuma masina atunci cand te fugaresc unii cu arme) si au trecut pentru Discovery 4 Armoured la ceva mai serios. Noul model este echipat cu un V8 de 5 litri, pe benzina, aspirat, care produce 375 CP.
Nu va asteptati la performante foarte bune. Masina ajunge la 100 km/h in 10,6 secunde, o valoare deloc buna avand in vedere puterea motorului, dar de inteles avand in vedere ca blindajul face ca greutatea lui Discovery 4 Armoured sa ajunga la putin peste 3,5 tone. Suspensiile cu perne de aer sunt setate special pentru a se descurca cu aceasta masa foarte mare, discurile de frana sunt mai solide, la fel si barele stabilizatoare, dar britanicii spun ca masina are acelasi capacitati foarte bune in teren greu, nelipsind sistemul Terrain Response System.
Interiorul este preparat special, cu insistenta pe lux, tocmai pentru ca proprietarii unor asemenea masini sunt obisnuiti sa traiasca in lux. Nu stiu cat costa (probabil mult mai mult decat modelul “civil”), dar vine cu o garantie de 3 ani sau 80.000 km.

Daca e sa fie blindata: SUV sau limuzina?
Cred ca printre cei care cumpara masini de genul asta exista aceasta dilema: aleg un SUV blindat sau o berlina blindata? Sunt avantaje si dezavantaje. Un SUV nu se misca deloc cum ar trebui din cauza greutatii foarte mari, dar nu se opreste cand se termina soseaua, te poate duce si pe coclauri, ca sa scapi de baietii rai. Pe de alta parte, o berlina blindata este mult mai rapida, dar doar pe sosea.
Viteza conteaza la aceste masini. Nici una dintre ele nu rezista la un atac prelungit cu arme si eventual grenade de mana. Tot blindajul ala e pentru ca ocupantii sa fie protejati in cazul primelor rafale, iar soferul sa aiba timp sa reactioneze. Iar apoi singura scapare sta in pedala de acceleratie si antrenamentul soferului.
ImagineImagine
Seat Ibiza 1.4 16V 86 CP

În jurul nostru se afla unii oameni care îsi traiesc viata parca numai cu singurul scop de a ajunge la capatul ei.
NU Viteza ucide!!! INCONSTIENTA, PROSTIA, LIPSA DE EXPERIENTA, NEATENTIA, TERIBILISMUL ucide!

http://www.youtube.com/watch?v=m5fsEHeZ1I4
 
Avatar utilizator
luci&dana
VIP
Subiect Autor
Mesaje: 2966
Membru din: 29 Noi 2007, 16:52
Localitate: Constanta
Contact:

Re: aparitii pe piata auto

30 Dec 2010, 09:08

Dupa o gramada de teasere, dupa ce ne-au lasat sa vedem treptat cate ceva, dar niciodata ansamblul, BMW a aratat acum, chiar in aceasta dimineata, noul BMW Seria 1 M Coupe. Cel mai mic M din actuala gama, cel mai accesibil, dar si unul dintre cele mai dinamice, datorita dimensiunilor si greutatii reduse.
Asa cum vedeti in galeria foto, masina a fost modificata la nivel estetic, fiind un M veritabil. Prize de aer generoase pe spoilerul fata si cele 4 tevi de esapament caracteristice. Plus bosaje mai mari ale aripilor, Seria 1 M Coupe fiind cu 55 mm mai lat decat modelul 135i.
Interiorul n-o sa va surprinda foarte tare, dar uitati-va cat de simplu pare si cat de bine desenat pentru sport. Cusaturi inspirate, volan sport, schimbator sport.. si cam atat. Simplu, orientat catre sofer si pornirile lui sportive.
Toata lumea astepta sa vada ce au facut bavarezii sub capota. Ei bine, Seria 1 M Coupe se bazeaza pe motorul cu 6 cilindri in linie, de 3 litri, biturbo, care produce 340 CP/5.980 rpm si 450 Nm/1.500 – 4.500 rpm. Cuplul maxima poate creste temporar la 500 Nm, datorita functiei overboost. Asadar, noul Seria 1 M Coupe are nivelul de putere al vechiului BMW M3 (cea de-a treia generatie).
Performantele sunt la nivelul la care ne imaginam, adica foarte bune, in mare parte si datorita faptului ca Seria 1 M Coupe are o greutate de 1.495 kg. 0 – 100 km/h in 4,9 secunde, 200 km/h, cu plecare de pe loc, in 17,3 secunde. Viteza maxima este limitata la 250 km/h, iar nemtii se lauda cu un consum mediu de doar 9,6 litri/100 km.
Partea tehnica include insa si alte bunatati. Cutie manuala cu 6 trepte (nu exista alta optiune) si – in serie – diferential autoblocant, fara de care masina ar fi pierdut din dinamica, in special in viraje. Dealtfel, BMW spune ca setarile sasiului provin de la masinile de competitii si garanteaza o rezistenta impecabila a noului Seria 1 M Coupe la pilotajul in forta, pe circuit. Un rol important il au si franele, cu ventilare interna si perforate, cu discuri de 360 mm pe fata si 350 mm pe spate.
Electronica de siguranta, adica DSC (Dynamic Stability Control) coordoneaza ABS-ul, controlul de tractiune (ASC), functia Dynamic Brake Control (DBC), sistemul Cornering Brake Control (CBC), plus o functie antifading pentru frane, dar si functia care ajuta la uscarea discurilor si placutelor cand se ruleaza pe ploaie.
ImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagine
Seat Ibiza 1.4 16V 86 CP

În jurul nostru se afla unii oameni care îsi traiesc viata parca numai cu singurul scop de a ajunge la capatul ei.
NU Viteza ucide!!! INCONSTIENTA, PROSTIA, LIPSA DE EXPERIENTA, NEATENTIA, TERIBILISMUL ucide!

http://www.youtube.com/watch?v=m5fsEHeZ1I4
 
Avatar utilizator
luci&dana
VIP
Subiect Autor
Mesaje: 2966
Membru din: 29 Noi 2007, 16:52
Localitate: Constanta
Contact:

Re: aparitii pe piata auto

30 Dec 2010, 09:16

Noul A6 este asa cum multi dintre noi simteam, improspatat, dar nu cine stie cat diferit de generatia anterioara si deloc diferit fata de tiparul Audi de pana acum. Arata bine, asta e clar, dar este format dintr-un amalgam de linii si elemente tipice Audi, incat iti da senzatia ca l-ai mai vazut pana acum. Pe diferite alte modele Audi. E cumva o senzatie ca se putea mult mai bine, ca nu e atat de multa noutate in ele pe cat ar fi trebuit. E mai multa finete, dar nu suficienta noutate.
Audi mizeaza totul pe aspectul dat de farurile cu LED-uri, care seamana cu cele de pe Audi A1 si pe stopurile, tot cu LED-uri, care nu sunt chiar mult diferite fata de cele ale generatiei anterioare. Asta pentru ca, privita din lateral, masina nu aduce nimic nou la nivelul liniei, fata de modelul pe care il inlocuieste. Acelasi profil, aceleasi taieturi la nivelul portierelor spate si umerilor masinii.
Interiorul vine cam cu aceeasi ambianta, singura diferenta fiind in principal display-ul escamontabil, pozitionat deasupra consolei centrale si nu integrat in ea. Asta da senzatia unei mai bune aerisiri a comenzilor consolei centrale, care nu mai este atat de aglomerata. In parte si datorita comenzilor climatizarii, care ocupa o suprafata mai mica. Imi place continuitatea intre plansa de bord si fetele usilor din fata.
Motoarele (2 pe benzina si 3 turbodiesel, la data lansarii) sunt cam acelasi, dar mai puternice si mai economice, spun nemtii. Cel mai economic motor este cel de 2 litri TDI, care produce 177 CP. Cu acest motor, noul Audi A6 afiseaza un consum mediu oficial de 4,9 litri/100 km.
Urmeaza, la acest capitol, motorul V6 de 3 litri TDI, oferit in doua versiuni de putere: 204 CP si 245 CP, consumul mediu fiind de 5,2 litri/100 km, respectiv 6 litri/100 km.
Cel mai mic motor pe benzina este un V6 de 2,8 litri, care produce 204 CP si 280 Nm, iar cel mai puternic este TFSI-ul V6 de 3 litri, care vine cu 300 CP dezvoltati cu ajutorul unui compresor mecanic. Cu acest motor, noul Audi A6 accelereaza de la 0 la 100 km/h in 5,5 secunde si atinge 250 km/h, consumul mediu fiind de 8,2 litri/100 km.

Audi A6 Hybrid
Evident, Audi vine si cu o versiune cu propulsie hibrida a noului A6. Aceasta va debuta putin mai tarziu pe piata si va fi al doilea Audi hibrid, dupa SUV Q5 Hybrid.
Noul Audi A6 Hybrid combina un motor conventional, de 2 litri TFSI, care produce 211 CP, cu unul electric a carui putere maxima este de 45 CP, cuplul fiind de 211 Nm. Transmisia se face doar catre puntea fata. Masina poate rula doar pe baza motorului electric pana la viteza de 100 km. La o viteza constanta, 60 km/h, noul Audi A6 Hybrid are au raza de actiune de 3 km, propulsat fiind doar de motorul electric.
Masina accelereaza pana la 100 km/h in 7,3 secunde si atinge o viteza maxima de 238 km/h, in conditiile unui consum mediu oficial de 6,2 litri/100 km.
ImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagine
Seat Ibiza 1.4 16V 86 CP

În jurul nostru se afla unii oameni care îsi traiesc viata parca numai cu singurul scop de a ajunge la capatul ei.
NU Viteza ucide!!! INCONSTIENTA, PROSTIA, LIPSA DE EXPERIENTA, NEATENTIA, TERIBILISMUL ucide!

http://www.youtube.com/watch?v=m5fsEHeZ1I4
 
Avatar utilizator
luci&dana
VIP
Subiect Autor
Mesaje: 2966
Membru din: 29 Noi 2007, 16:52
Localitate: Constanta
Contact:

Re: aparitii pe piata auto

30 Dec 2010, 09:20

Nu e primul facelift, dar de data asta este unul estetic si tehnic. Primul a fost doar la nivel tehnic, la inceputul anului.
Vizual, Opel Corsa se aliniaza actualului design al marcii, farurile fiind redesenate in stilul celor de la Astra. Fondul negru al acestora da masinii un plus de prezenta, iar grila inferioara, mai mare acum, are acelasi rol.
Ma rog, modificarile estetice, inspirate de altfel, vor atrage atentia. Mai important mi se pare insa ce au facut nemtii sub capota. Au introdus tehnologia Stop/Start pe motorul turbodiesel de 1,3 litri CDTI, de 95 CP, ca parte din pachetul ecoFLEX, asa ca s-a ajuns la un consum mediu de 3,5 litri/100 km, fata de 3,7 l/100 km pana acum. In oras, consumul oficial al acestei versiuni este de 4,2 l/100 km (fata de 4,6 l/100 km pana acum).
Ar mai fi de mentionat noul sistem multimedia Touch & Connect, format dintr-un display de 5 inch, cu touch screen, sistem de navigatie cu harti pentru 28 de tari, conectivitate iPod si USB.
ImagineImagineImagineImagineImagineImagine
Seat Ibiza 1.4 16V 86 CP

În jurul nostru se afla unii oameni care îsi traiesc viata parca numai cu singurul scop de a ajunge la capatul ei.
NU Viteza ucide!!! INCONSTIENTA, PROSTIA, LIPSA DE EXPERIENTA, NEATENTIA, TERIBILISMUL ucide!

http://www.youtube.com/watch?v=m5fsEHeZ1I4
 
Avatar utilizator
luci&dana
VIP
Subiect Autor
Mesaje: 2966
Membru din: 29 Noi 2007, 16:52
Localitate: Constanta
Contact:

Re: aparitii pe piata auto

30 Dec 2010, 09:24

Mult a durat pana a venit Audi cu aceasta versiune ultrasportiva a modelului A3.. dar pentru fani sigur a meritat, pentru ca masina se prezinta cu niste cifre de invidiat.
In primul rand, normal de altfel, RS3 arata foarte bine. Foarte. Eu nu sunt fan Audi, nu-mi place in mod deosebit A3, dar RS-ul asta chiar iti transmite niste mancarimi in talpa. Grilele mari, conturate in crom, si expresia rece a farurilor sunt foarte potrivite pentru o masina care, la prima vedere, mananca pe paine super hothatch-urile actuale. Jante de 19 inch, doua iesiri ale esapamentului, integrate intr-un difuzor de aer devenit obligatoriu pentru orice sportiva, plus etriere pesonalizate arata clar ca RS3 nu glumeste si vrea suprematia in clasa sa.
Am recunoscut intotdeauna ca Audi are niste interioare carora nu le poti reprosa mai nimic, daca esti adeptul stilului clasic nemtesc. Asa e si la noul Audi RS3, dar am remarcat scaunele care, pe langa faptul ca arata formidabil, ar trebui sa te cam sechestreze acolo, indiferent ce ritm abordezi. Frumos, clar.
Sa vorbim insa despre ce au pus nemtii sub capota. Un motor cu 5 cilindri, de 2,5 litri (cel de pe Audi TT RS), turbo, care produce 340 CP si 450 Nm. Mult, foarte mult, pentru clasa sa, de aceeasi performantele sunt excelente. 0 – 100 km/h in 4,6 secunde si viteza maxima limitata la 250 km/h. Valoarea foarte buna a acceleratiei este posibila si datorita tractiunii integrale quattro, dar si cutiei de viteze S tronic, precum si programului Launch Control.
Cu o greutate de 1.575 kg, Audi RS3 este cotat cu un consum mediu de doar 9,1 litri/100km.
Bineinteles ca suspensiile sunt lucrate in asa fel incat sa asigure o tinuta de drum orientata clar catre un cat mai serios nivel de sportivitate. Audi vrea sa fie pe primul loc in segment cu masina asta si o spune destul de clar.
Pretul? Interesant, 49.900 euro in Germania. Mult, dar sustinut de cifrele din caseta tehnica. Oricum, trebuie sa asteptam si altceva. Noul BMW Seria 1 M Coupe, principalul competitor pentru Audi RS3. Modelul bavarezilor va veni cam la acelasi nivel de putere (dintr-un motor cu 6 cilindri), dar cu tractiune spate. Il astemptam peste cel mult cateva saptamani. Ramane de vazut cum se vor descurca pe circuite, pentru a face o diferenta intre ele. Va fi unul dintre cele mai dorite comparative pentru presa auto in primavara viitoare.
ImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagine
Seat Ibiza 1.4 16V 86 CP

În jurul nostru se afla unii oameni care îsi traiesc viata parca numai cu singurul scop de a ajunge la capatul ei.
NU Viteza ucide!!! INCONSTIENTA, PROSTIA, LIPSA DE EXPERIENTA, NEATENTIA, TERIBILISMUL ucide!

http://www.youtube.com/watch?v=m5fsEHeZ1I4
 
AndreiTiberiu
Mesaje: 9
Membru din: 21 Iul 2011, 09:49
Contact:

Re: aparitii pe piata auto

27 Iul 2011, 10:12

doamne ce futuristice sunt, oare cum va arata un BMW din anul 2020!? :glasses crd ca iti va pica ochii! :X:X:X
 
Avatar utilizator
vasea30
Mesaje: 12
Membru din: 15 Mar 2013, 13:25
Localitate: IASI
Contact:

Re: aparitii pe piata auto

27 Iul 2014, 11:21

CNADNR extinde intervalul orar în care şoferii nu plătesc taxa la Cernavodă

http://www.informatiiauto.ro/cnadnr-ext ... 14376.html

Intervalul orar din zilele de week-end în care şoferii nu plătesc taxa de trecere pe podul peste Dunăre, de la Feteşti - Cernavodă, a fost extins începând de vineri, a anunţat CNADNR.

Urmare a publicării în Monitorul Oficial a Ordinului nr. 359 din 24 iulie 2014 pentru modificarea art. 1 din Ordinul nr. 340/2014 privind stabilirea unor derogări de la prevederile Ordinului Ministrului Delegat pentru Proiecte de Infrastructură de Interes Naţional şi Investiţii Străine nr. 290/2013 pentru aprobarea unor tarife aplicate de Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România - S.A., CNADNR SA anunţă participanţii la trafic că sistarea încasării tarifelor de trecere pentru utilizarea podului peste Dunăre de la Feteşti – Cernavodă se aplică în perioada 25.07.2014 - 31.08.2014, după cum urmează:

Pe sensul Bucureşti – Constanţa:
- în zilele de vineri, în intervalul orar 14:00 – 24:00;
- în zilele de sâmbătă, în intervalul orar 06:00 – 14:00.

Pe sensul Constanţa - Bucureşti:
- în zilele de duminică, în intervalul orar 10:00 – 24:00.

Participanţii la trafic sunt rugaţi să îşi programeze călătoriile astfel încât să fie evitate eventualele blocaje de la staţiile de taxare.

CNADNR va depune toate eforturile necesare pentru o cât mai eficientă organizare a activităţii de la staţiile de taxare, în perioadele în care încasările nu sunt sistate.

Iniţial, măsura s-a aplicat pe sensul Bucureşti - Constanţa în intervalul 18:00 - 24:00, în zilele de vineri, şi sâmbăta între orele 06:00 şi 12:00, iar pe relaţia Constanţa - Bucureşti şoferii au fost scutiţi de plata taxei duminica, între 16:00 şi 24:00.

Obligativitatea plăţii taxei pe Autostrada Soarelui a fost eliminată temporar şi anul trecut, după ce presa a relatat că în minivacanţa de Rusalii şoferii au fost obligaţi să aştepte şi două ore pentru a putea plăti taxa de autostradă la staţia Feteşti.

O măsură similară a fost aplicată şi în vara lui 2012, doar pentru luna august.

===============

http://www.informatiiauto.ro/linia-ds-d ... 14375.html

Linia DS de la Citroen a pornit cu stângul, ca brand independent

Vânzările de maşini premium din gama DS a Citroen, ce a devenit brand de sine stătător pe 1 iunie, au scăzut în prima jumătate a anului, lovite de îmbătrânirea gamei şi competiţia tot mai acerbă de la rivali.

Vânzările globale ale DS au scăzut cu 10 procente, la 63.789 unităţi, din ianuarie până la sfârşitul lunii iunie. Cel mai mare declin a fost în Europa, unde volumele au scăzut cu 21%, la 50.056 unităţi.

O speranţă vine din China, unde vânzările de maşini premium DS au ajuns la 10.482 unităţi, comparativ cu cele 957 unităţi vândute în perioada similară a anului trecut.

PSA Peugeot Citroen a lansat linia DS în 2010, pentru a ajuta producătorul francez să-şi mărească profitabilitatea şi să atragă clienţii dispuşi să cheltuie mai mulţi bani pe modele cu echipare mai bogată.

Brandul a fost extins de la subcompactele iniţiale DS 3 şi DS 3 Cabrio, ajungând să ofere acum modelele DS 4, DS 5 şi DS 5LS.

Următorul model, SUV-u DS 6WR dezvăluit la Salonul Auto de la Beijing în aprilie, va fi destinat exclusiv pieţei chineze.

Extinderea gamei DS este crucială pentru planul de revenire pe profit a lui Carlos Tavares, CEO la PSA Peugeot Citroen. Compania se aşteaptă ca cea mai mare piaţă auto pentru gama DS să fie China, ajutată de creşterea cererii de produse premium de pe piaţa vest-europeană.

PS - daca nenea Sergio ar face din LANCIA un brand ca si gama DS, ar fi super....


===============

http://www.informatiiauto.ro/autostrada ... 14369.html

Autostrada Transilvania are un "viitor luminos" şi ar putea fi gata în 2017

Ioan Rus, Ministrul Transporturilor, apreciază că Autostrada Transilvania are „un viitor luminos” şi estimează că finalizarea construcţiei ar putea avea loc peste trei ani.

"Gilău - Nădăşel, cred că într-o lună începem lucrările, organizare de şantier şi începerea efectivă a lucrărilor, şi din banii din acciza la motorină mai departe, Suplacu de Barcău - Borş, unde, de altfel, o parte din lucrări sunt făcute. (...) Pentru Câmpia - Turzii, înapoi spre Târgu Mureş, avem finanţare europeană, pe fonduri de dezvoltare regională, şi nu avem de la Târgu Mureş la Braşov. Deocamdată, în zona aceasta nu avem identificată o finanţare clară. Vom vedea pe bugetul de anul viitor ce putem introduce", a declarat Rus într-un interviu pentru Mediafax.

Întrebat despre viitorul acestei autostrăzi, Rus a replicat că acesta este unul "luminos".

"Eu cred că în 2017 o vom avea gata", a mai spus ministrul.

Construcţia la Autostrada Transilvania a început în 2004, în baza unui contract de 2,2 miliarde de euro, încheiat cu compania americană Becthel. După şapte ani de la lansarea proiectului, au fost finalizaţi doar 52 de kilometri.

Autostrada Transilvania este o autostradă de patru benzi (2 benzi pe sens), cu o lungime de 415 km, care parcurge ruta de la nord-vest de Braşov până la Oradea, la graniţa cu Ungaria şi deserveşte oraşele Braşov, Făgăraş, Sighişoara, Tg. Mureş, Cluj Vest, Oradea.

============

http://www.24auto.ro/motorsport/Alfa_Ro ... sport.html

Alfa Romeo vrea sa revina in motorsport

Cel mai nou plan de relansare pentru Alfa Romeo are si o componenta legata de sportul cu motor, domeniu in care marca italiana are un trecut glorios. O problema in sine o constituie disciplina in care ar urma sa se consemneze acest comeback.

Mondialul de turisme, WTCC ar putea fi continuarea ultimului program sportiv Alfa, cu modelul 156. Numai ca aici sansele de reusita sunt mici, avand in vedere ca cei de la Citroen pur si simplu isi zdrobesc rivalii de la Honda si Lada inca din primul an de implicare oficiala. Totusi, pietele pe care activeaza WTCC ar putea constitui un argument important pentru Alfa Romeo.

O alta varianta luata in calcul este campionatul german de turisme, DTM, de departe cel mai spectaculos de acest fel din lume. Alfa Romeo a mai concurat in acest campionat, cunoscand gustul victoriei cu modelul 155. In prezent, DTM reuneste la start cei trei constructori premium germani, Audi, BMW si Mercedes, iar campionatul este in plina expansiune, cu etape planificate in Japonia si America de Nord.

Campionatul Mondial de Anduranta ar trebui, de asemenea, luat in calcul. Grupul FIAT are in plan o revenire la cel mai inalt nivel in anduranta, iar motorul V6 Ferrari din Formula 1 ar putea reprezenta un punct de plecare numai bun pentru dezvoltarea unei platforme de motorizare intr-un viitor proiect LMP1. Ramane insa de vazut care dintre marci va beneficia de acest proiect: Maserati sau Alfa Romeo.

=============

http://www.24auto.ro/newsroom/Masina_An ... atele.html

Masina Anului 2015 - candidatele

S-a dat startul intr-o noua editie a competitiei europene Masina Anului (COTY), prin desemnarea candidatelor. Lista initiala, publicata zilele acestea, cuprinde 31 de modele, insa versiunea definitiva, care ar putea fi chiar mai numeroasa, va fi anuntata abia pe 1 decembrie.

Reamintim, pentru a figura pe aceasta lista, automobilele desemnate trebuie sa fie lansate in cursul anului, sa fie disponibile la vanzare in cel putin cinci tari europene si sa aiba o cadenta anuala de cel putin 5.000 de unitati. Asa se face ca pe lista de mai jos se regasesc si modele inca nelansate, dar care isi vor face debutul in cursul acestui an, precum FIAT 500X sau noua Skoda Fabia.

Lista se va scurta pe parcurs, pana cand vor ramane cele 7 finaliste. Castigatoarea va fi anuntata in cadrul Salonului Auto de la Geneva, in martie 2015. Anul acesta, Masina Anului in Europa a fost declarat noul Peugeot 308.

Iata lista initiala, cu cele 31 de candidate la titlul de Masina Anului 2015 in Europa:

Audi TT
BMW Seria 2 Active Tourer
BMW Seria 2 Coupe
BMW i8
BMW X4
Citroen C1 / Peugeot 108 / Toyota Aygo
Citroen C4 Cactus
Jeep Renegade
FIAT 500X
Ford EcoSport
Ford Mondeo
Hyundai i20
Infiniti Q50
Lexus NX
Lexus RC
Kia Soul
Mercedes Clasa C
Mercedes GLA
Mercedes Clasa S Coupe
Nissan Pulsar
Nissan Qashqai
Nissan X-Trail
Opel Corsa
Porsche Macan
Renault Twingo
Smart ForTwo
Smart Forfour
Skoda Fabia
Subaru WRX STI
Suzuki Celerio
Volkswagen Passat

=============
Verifica seria VIN a masinii pe care doresti sa o cumperi prin CARVERTICAL:
https://www.carvertical.com/ro/landing/v3?utm_source=aff&a=daimyo&b=0eb206ae

 
Avatar utilizator
vasea30
Mesaje: 12
Membru din: 15 Mar 2013, 13:25
Localitate: IASI
Contact:

Re: aparitii pe piata auto

09 Mar 2015, 12:32

Dupa ~ 3 ani, dnul Heimann se intoarce la TV!

Auto si turism TV, sambata pe B1 TV de la ora 11.30 :

https://www.facebook.com/pages/Autoturi ... 2108680579

Distribuţia
Codrut Gadinceanu,
Mihai Heimann

Prima editie, scurta, o gasiti pe pagina fb. Va multumim !
Verifica seria VIN a masinii pe care doresti sa o cumperi prin CARVERTICAL:
https://www.carvertical.com/ro/landing/v3?utm_source=aff&a=daimyo&b=0eb206ae
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 24 vizitatori