Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
 
Avatar utilizator
luci&dana
VIP
Subiect Autor
Mesaje: 2966
Membru din: 29 Noi 2007, 16:52
Localitate: Constanta
Contact:

Re: aparitii pe piata auto

03 Mar 2010, 09:32

Hamann le-a aratat celor de la Abarth cat de mult ar fi putut merge cu puterea motorului micului 500.
Teoretic, nu prea vezi micul Fiat 500 ca pe o masina sport. Designul retro si dimensiunile nu incurajeaza foarte mult o cura de culturism. Dar asta nu i-a impiedicat pe cei de la Abarth sa-i ofere masinii un motor de 135 CP si unul de 160 CP. Si torusi nu este suficient si-au zis cei dela Hamann care vin cu o oferta soc.
Chiar daca Hamann se ocupa in special de BMW-uri si in general de model exclusiviste, de aceasta data au vrut sa creeze cel mai puternic Fiat 500 si au luat ca referinta versiunile Abarth. Germanii au reusit sa faca un kit de exterior care rapeste putin din aspectul "prietenos" al modelului 500 si il completeaza cu un spoiler sport, cu multe prize de aer, pasaje bosate pentru rotile de 17 sau 18 inch, eleron spate cu prize de aer, difuzor de aer si patru mari tevi de esapament.
Inginerii Hamann s-au distrat cu performantele micului motor turbo de 1,4 litri. Un prim pachet de modificari duce puterea maxima la 160 CP (285 Nm), doar din modificari de electronica. Este acelasi nivel de putere pe care l-a reusit si Abarth pentru versiunea esseesse.
Alt set de modificari fac puterea maxima sa ajunga la 180 CP (295 Nm), iar un altul duce aceste valori la 210 CP si 310 Nm.
Si daca nu este de ajuns se poate opta pentru un kit aproape de curse, care implica adoptarea unor pistoane forjate, biele speciale, vibrochen special, modificari serioase la turbina, ambreiaj de curse, totul ducand catre un maxim de 275 CP si 380 Nm. Dintr-un motor de 1,4 litri!
Bineinteles ca toate acestea sunt sustinute de modificari mari la suspensie, frane si transmisie.
ImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagine
Seat Ibiza 1.4 16V 86 CP

În jurul nostru se afla unii oameni care îsi traiesc viata parca numai cu singurul scop de a ajunge la capatul ei.
NU Viteza ucide!!! INCONSTIENTA, PROSTIA, LIPSA DE EXPERIENTA, NEATENTIA, TERIBILISMUL ucide!

http://www.youtube.com/watch?v=m5fsEHeZ1I4
 
Avatar utilizator
luci&dana
VIP
Subiect Autor
Mesaje: 2966
Membru din: 29 Noi 2007, 16:52
Localitate: Constanta
Contact:

Re: aparitii pe piata auto

06 Mar 2010, 16:10

Volkswagen a inlocuit modelul Sharan, vandut in peste 600.000 de exemplare, cu o noua generatie al carei debut s-a consumat la Salonul Auto de la Geneva.
Germanii spun ca noul model este complet nou, pentru prima data preferandu-se adoptarea portierelor culisante pentru zona posterioara. Noul Sharan este mai spatios, mai bine lucrat, spun cei de la Volkswagen si poate gazdui pana la 7 ocupanti, fiecare loc putand fi usor modulat, in functie de nevoile de moment.
Monovolumul va fi disponibil de la sfarsitul acestei luni cu mai multe motorizari, printre care si TDI-ul de 2 litri si 140 CP, dar si TSI-ul tot de 2 litri si 200 CP. Se va putea opta si pentru cutia de viteze DSG. Volkswagen afirma ca noul Sharan va bate si recordul de consum in clasa sa, modelul echipat cu motorul TDI de 140 CP afisand un consum mediu de doar 5,4 litri/100 km.
Pe lista de echipamente figureaza 7 airbag-uri, faruri bi-xenon, sasiu adaptabil si un sistem de mentinere constanta a garzii la sol. Masina va fi disponibila si cu tractiune integrala 4 Motion, pentru TDI-ul de 2 litri si 140 CP.
ImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagine
Seat Ibiza 1.4 16V 86 CP

În jurul nostru se afla unii oameni care îsi traiesc viata parca numai cu singurul scop de a ajunge la capatul ei.
NU Viteza ucide!!! INCONSTIENTA, PROSTIA, LIPSA DE EXPERIENTA, NEATENTIA, TERIBILISMUL ucide!

http://www.youtube.com/watch?v=m5fsEHeZ1I4
 
Avatar utilizator
luci&dana
VIP
Subiect Autor
Mesaje: 2966
Membru din: 29 Noi 2007, 16:52
Localitate: Constanta
Contact:

Re: aparitii pe piata auto

06 Mar 2010, 16:13

Unul dintre cele mai apreciate SUV-uri de pe piata, in special datorita preturilor, a trecut la o noua generatie, a treia si vine cu un design cu totul diferit si o platforma noua.
Noul Kia Sportage a renuntat la formele destul de conventionale ale generatiei anterioare si afiseaza un aspect mult mai modern, cu multe rotunjimi si o impresie pregnanta de masivitate. Dealtfel, masina este mai lunga, mai lata si mai joasa decat modelul pe care il inlocuieste. Coreenii spun ca totul este nou, iar Sportage si-a imbunatatit tinuta de drum pe sosea, dar lasa multe resurse si pentru offroad.
Interiorul a castigat in calitate, spune constructorul, si afiseaza o cu totul noua plansa de bord, mai mult spatiu si scaune mai confortabile.
La data lansarii, noul Sportage va fi disponibil cu 4 motorizari, 2 pe benzina si doua diesel. Se ofera un propulsor turbodiesel de 1,7 litri care ofera 115 CP si unul de 2 litri cu 136 CP si 304 Nm. La capitolul benzina se ofera un motor de 2 litri, cu 163 CP si 194 CP si unul mai mic, de 1,6 litri, care produce 140 CP. La nivelul transmisiei se poate opta intre cutii de viteze manuale, cu 5 si 6 trepte sau una automata, cu 6 trepte.
Kia Sportage va fi oferit in versiuni cu tractiune fata si versiuni 4x4. La modelele cu tractiune integrala, in modul normal de lucru tractiunea se face pe puntea fata, iar daca electronica simte ca anumite conditii o cer, transmite cuplu si rotilor spate. In conditii mai grele, soferul poate selecta modul 4x4 Lock, caz in care puterea este distribuita egal catre cele doua punti, acest mod fiind functional pana la viteze de 40 km/h.
Noul Kia Sportage va fi unul dintre concurentii Daciei Duster, dar disputa va avea loc de la o distanta de cateva mii de euro in favoarea SUV-ului romanesc. Oricum, Sportage va fi unul din SUV-urile cele mai apropiate ca pret de noua Dacia Duster.
ImagineImagineImagineImagineImagineImagine
Seat Ibiza 1.4 16V 86 CP

În jurul nostru se afla unii oameni care îsi traiesc viata parca numai cu singurul scop de a ajunge la capatul ei.
NU Viteza ucide!!! INCONSTIENTA, PROSTIA, LIPSA DE EXPERIENTA, NEATENTIA, TERIBILISMUL ucide!

http://www.youtube.com/watch?v=m5fsEHeZ1I4
 
Avatar utilizator
luci&dana
VIP
Subiect Autor
Mesaje: 2966
Membru din: 29 Noi 2007, 16:52
Localitate: Constanta
Contact:

Re: aparitii pe piata auto

06 Mar 2010, 16:19

Constructorul ceh a prezentat cea mai sportiva versiune a celei de-a doua generatii a modelului de clasa mica Fabia. Cu un pachet tehnic foarte bun, Fabia RS intra in segmentul hothatch-urilor de clasa mica unde va intalni, printre altele, modelele Renault Clio RS si chiar VW Polo GTI.
Fabia RS a primit sub capota propulsorul de 1,4 litri TSI al grupului VW. Supraalimentat cu turbocompresor si compresor mecanic, micul motor reuseste sa scoata o putere maxima de 180 CP. Suficient pentru ca masina sa poata accelera de la 0 la 100 km/h in 7,3 secunde, viteza maxima fiind de 225 km/h. Cutia de viteze este cea DSG.
Consumul mediu este la un nivel foarte bun, daca tinem cont de puterea motorului. Fabia RS are nevoie de doar 6,4 litri/100 km, daca este condusa in modul economic.
Micul hothatch este echipat cu un sasiu sport, dar este ajutat si de electronica. Cehii ai implantat puntii fat diferentialul electronic XDS al grupului VW, acesta avand rolul de a frana roata "descarcata" din interiorul virajului, cuplul fiind transmis celei exterioare. Astfel, cei de la Skoda spun ca versiunea RS este deosebit de agila si se descurca foarte bine cu cei 180 CP pe puntea fata. Nu lisesc nici sistemele ESP, ABS si ASR, acestea fiind adaptate noului nivel al dinamicii masinii.
La nivel vizual nu s-a insistat prea mult pe detaliile sportive, dar acestea exista. Un nou spoiler fata, jante de 17 inch si etriere rosii, eleron discret si doua tevi de espament integrate intr-un difuzor de aer sunt elemente care vor atrage atentia ca masina este cea mai sportiva din gama.
Generatia anterioara a Fabiei RS a fost echipata cu un TDI de 1,9 litri si 130 CP. Cehii si-au spus insa sa ofere acum un adevarat hothatch, cu un motor adecvat acestui segment.
ImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagine
Seat Ibiza 1.4 16V 86 CP

În jurul nostru se afla unii oameni care îsi traiesc viata parca numai cu singurul scop de a ajunge la capatul ei.
NU Viteza ucide!!! INCONSTIENTA, PROSTIA, LIPSA DE EXPERIENTA, NEATENTIA, TERIBILISMUL ucide!

http://www.youtube.com/watch?v=m5fsEHeZ1I4
 
Avatar utilizator
luci&dana
VIP
Subiect Autor
Mesaje: 2966
Membru din: 29 Noi 2007, 16:52
Localitate: Constanta
Contact:

Re: aparitii pe piata auto

11 Mar 2010, 01:56

Pininfarina deseneaza si modele normale, care intra in productia de serie, poate unele chiar banale. Sunt masini desenate pentru producatori mari, de volum, la cerere si pentru bani.
Cu toate acestea, nu este si cazul celor de la Alfa Romeo. Si nici cazul celor de la Ferrari, dar Ferrari este oricum intr-o cu totul alta dimensiune. Pininfarina a desenat pentru Alfa Romeo un concept care surprinde clar esenta marcii si pasiunea pentru masini. Acea pasiune dusa mult dincolo de sfera rationalului, catre excelenta in design si performante.
Numele este unul mai ciudat pentru alte limbi cu exceptia celei italiene. Pininfarina 2uettottanta este un roadster, unul cu ADN exclusiv italian, care impresioneaza mult prin design. Numele este o combinatie intre cel al modelului Duetto, din anii '60 si aniversarea de 80 de ani a casei de design Pininfarina. Stilul reprezinta convingerea italienilor ca modernismul se poate imbina perfect cu traditia si clasicismul in niste masini la care poti privi ca la niste opere de arta.
Motorul este unul turbo, de 1.750 cmc, referire la modelul "1.750 Veloce", din 1968. Pininfarina nu da insa mai multe detalii legate de motorizare sau de performantele acestui Spider cu 2 locuri. Oricum 2uettottanta va ramane in istorie ca masina care celebreaza 80 de ani de existenta a casei de design Pininfarina si 100 de ani de exista a constructorului Alfa Romeo.
ImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagine
Seat Ibiza 1.4 16V 86 CP

În jurul nostru se afla unii oameni care îsi traiesc viata parca numai cu singurul scop de a ajunge la capatul ei.
NU Viteza ucide!!! INCONSTIENTA, PROSTIA, LIPSA DE EXPERIENTA, NEATENTIA, TERIBILISMUL ucide!

http://www.youtube.com/watch?v=m5fsEHeZ1I4
 
Avatar utilizator
luci&dana
VIP
Subiect Autor
Mesaje: 2966
Membru din: 29 Noi 2007, 16:52
Localitate: Constanta
Contact:

Re: aparitii pe piata auto

28 Mar 2010, 20:11

Un model absolut special in gama Peugeot, spune constructorul francez, RCZ reprezinta si inceputul unei noi strategii. Una care presupune lansarea unei game paralele, cu masini pasionale, deosebite de gama principala a constructorului francez.
RCZ ar trebui sa fie cu totul deosebit de celelalte Peugeot-uri actuale si asta se vede clar inca de la nivelul designului. Asemanator ca si concept cu modelul TT de la Audi, Peugeot RCZ este un coupe cu 2+2 locuri, desenat extrem de pasional. Poate partea frontala nu inspira neaparat ceva diferit fata de un 308, dar restul o face intr-un mare fel. Cel mai mare efect il constituie desenul cu doua umflaturi a plafonului, la fel ca la conceptul care a prefatat modelul de serie.
Spatele dominat de pasajele supradimensionate exact cat trebuie, stopurile in forma de romb si eleronul discret completeaza designul unei masini cum Peugeot n-a mai avut de multa vreme. Luneta urmeaza linia ondulata a plafonului este urmata si la nivelul lunetei.
Motorizarile sunt unele extrem de tentante, iar gama de propulsoare ar trebui sa multumeasca pe oricine. Se pleaca de la un motor de baza pe benzina, de 1,6 litri, turbo, care produce 156 CP si 240 Nm. Acest motor este cuplat in echiparea standard la o cutie de viteze manuala, cu 6 trepte, dar poate fi comandat si cu una automata, tot cu 6 trepte.
Urmeaza un motor HDi de 2 litri care produce 163 CP si 340 Nm, cuplat la o cutie de viteze manuala, cu 6 trepte. Cel mai puternic motor este deocamdata tot cel de 1,6 litri, pe benzina, dar a carui turbina modificata il ajuta sa dezvolte 200 CP si 275 Nm. Si acest motor este cuplat tot la cutia manula cu 6 trepte.
ImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagine
Seat Ibiza 1.4 16V 86 CP

În jurul nostru se afla unii oameni care îsi traiesc viata parca numai cu singurul scop de a ajunge la capatul ei.
NU Viteza ucide!!! INCONSTIENTA, PROSTIA, LIPSA DE EXPERIENTA, NEATENTIA, TERIBILISMUL ucide!

http://www.youtube.com/watch?v=m5fsEHeZ1I4
 
Avatar utilizator
Bubulutza
Mesaje: 4196
Membru din: 26 Ian 2009, 16:05
Localitate: Bucuresti

Re: aparitii pe piata auto

30 Mar 2010, 16:24

http://antena3.ro/stiri/rutier/ford-foc ... 95783.html
Ford Focus RS500, prezentat oficial "înainte de vreme"
Ford a surprins luni întreaga presă online, după ce a făcut publice iamginile şi detaliile oficiale ale modelului Ford Focus RS500, cu mult înainte faţă de termenul planificat iniţial. Totul se datorează "interesului imens" iscat de această maşină, se arată pe site-ul producătorului citat de worldcarfans.com.
Hatchback-ul va fi construit în serie limitată, de doar 500 de unităţi. Dispune de un motor de 2,5 liltri cu cinci cilindri, şi produce 345 CP (257kW) şi un cuplu de până la 460 Nm. Focus RS500 atinge 100 de kilometri pe oră în 5,6 secunde, cu 0,3 secunde mai puţin decât fratele său, Focus RS.
Viteza maximă este şi ea mai mare, ajungând la 265 km/h. Pentru a obţine aceste performanţe au fost operate modificări la soft-ul maşinii, gurile de admisie au fost mărite, pompa de benzină a fost îmbunătăţită, ca şi filtrul de aer, plus modificări de ordin aerodinamic.
Fiecare dintre unităţile Ford Focus RS500 va fi vopsit în negru mat şi dotat cu jante din aliaj de 19 inch. La interior, şoferul şi pasagerul vor putea observa o plăcuţă pe care va fi inscripţionat numărul modelului în care se află (de la 1 la 500). Scaunele sunt Recaro, există un sistem de aer condiţionat dual-zone, conectivitate Bluetooth, sistem audio cu şase discuri de la Sony şi altele.


Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine

 
Avatar utilizator
luci&dana
VIP
Subiect Autor
Mesaje: 2966
Membru din: 29 Noi 2007, 16:52
Localitate: Constanta
Contact:

Re: aparitii pe piata auto

30 Mar 2010, 18:45

astia au copiat culoarea dupa masina lui Zoli :yah :yah
Seat Ibiza 1.4 16V 86 CP

În jurul nostru se afla unii oameni care îsi traiesc viata parca numai cu singurul scop de a ajunge la capatul ei.
NU Viteza ucide!!! INCONSTIENTA, PROSTIA, LIPSA DE EXPERIENTA, NEATENTIA, TERIBILISMUL ucide!

http://www.youtube.com/watch?v=m5fsEHeZ1I4
 
Avatar utilizator
ace117
Membru Fondator
Mesaje: 5359
Membru din: 27 Noi 2007, 22:38
Localitate: Sf. Gheorghe

Re: aparitii pe piata auto

30 Mar 2010, 19:54

Au incercat! :wink:
VW TIGUAN TRACK & AVENUE "THE BIG FOOT" 210 CP/450 Nm - CFT stg1
EX - SEAT LEON FR "THE STEALTH KNIGHT" 218 CP/453 Nm - RBN stg1

Imagine Imagine
 
Avatar utilizator
luci&dana
VIP
Subiect Autor
Mesaje: 2966
Membru din: 29 Noi 2007, 16:52
Localitate: Constanta
Contact:

Re: aparitii pe piata auto

09 Apr 2010, 13:29

Ferrari a ajuns la un nivel tehnic absolut incredibil si arata asta din plin. Dupa ce noul 458 Italia i-a lasat fara cuvinte pe cei care l-au condus, in conditiile in care toata lumea se intreba cat de bine se mai poate dupa extraordinarul F430, Ferrari vine cu o oferta soc pentru clientii fideli. 599 de exemplare Ferrari 599 GTO, cu performante dinamice la cel mai inalt nivel.
Masina este omologata pentru circulatia pe sosea, dar pachetul tehnic deriva din cel al modelului experiemental 599XX care nu este destinat decat circuitelor. Asadar, tehnica de curse pentru sosea si circuite. Motorul este un V12 de 6 litri care produce 670 CP/8.250 rpm si 620 Nm/6.200 rpm. Cutia este cea cunoscuta, cu 6 trepte si schimbari ale acestora in doar 60 de milisecunde.
Cum 599 GTO cantareste doar 1.495 kg are un raport greutate/putere de doar 2.23 kg/CP. Acceleratia 0 - 100 km/h este posibila in 3,35 secunde, ceea ce face din 599 GTO cel mai rapid Ferrari la acest capitol. Foarte aproape este insa noul 458 Italia, capabil de aceeasi performanta in 3,4 secunde. Viteza maxima a lui 599 GTO este de 335 km/h.
Grilele de aerisire inserate pe capota si aripi, dar si difuzorul de aer din partea de jos a spoilerului spate au fost proiectate folosind know-how-ul din Formula 1, iar italienii spun ca tinuta de drum este una extrem de adapatata circuitelor. Maisna parcurge circuitul Fiorano intr-un minut si 24 de secunde, iara la vitaza de 200 km/h genereaza o forta de apasare de 144 kg.
O alta solutie din Formula 1 este adoptarea unor capace speciale pentru roti, de fapt pentru discurile de frana. Aceastea au rol aerodinamic si de racire a discurilor, iar puterea sistemului de franare este impresionanta. 599 GTO franeaza de la 100 km/h in doar 32,5 metri.
ImagineImagineImagineImagineImagine
Seat Ibiza 1.4 16V 86 CP

În jurul nostru se afla unii oameni care îsi traiesc viata parca numai cu singurul scop de a ajunge la capatul ei.
NU Viteza ucide!!! INCONSTIENTA, PROSTIA, LIPSA DE EXPERIENTA, NEATENTIA, TERIBILISMUL ucide!

http://www.youtube.com/watch?v=m5fsEHeZ1I4
 
Avatar utilizator
luci&dana
VIP
Subiect Autor
Mesaje: 2966
Membru din: 29 Noi 2007, 16:52
Localitate: Constanta
Contact:

Re: aparitii pe piata auto

09 Apr 2010, 13:47

Kia le-a prezentat americanilor, in cadrul Salonului auto de la New York noua generatie Optima, care in Europa se numeste Magentis. Masina figura printre ultimele modele de "conceptie veche", coreenii intinerindu-si intre timp aproape toata gama pentru Statele Unite si Europa.
Noul Magentis este mult mai mai atractiv, designul fiind in noua linie Kia, cu elemente comune de la Koup, dar mai ales de la noul Cadenza, inlocuitorul modelului Opirus. Designul noului Magentis a fost elaborat in Europa, la centrul Kia din Frankfurt, dar si in America, la centrul din California. Masina este mai lunga, mai lata si mai joasa decat vechea generatie, cu care nu se compara, de altfel, nici la interior.
Habitaclul noului Magentis este unul care pune accent pe spatiu, dar si pe un oarecare lux. Tapiteria din piele si scaunele care inspira confort sunt completate de o plansa de bord oarecum clasica, in stilul masinilor germane, iar coreenii spun ca si calitatea finisarii si a materialelor este la un nivel excelent pentru categoria masinii.
Kia Magentis va fi disponibila in Statele Unite cu o gama de 3 propulsoare pe benzina. Cel mai mic are o capacitate de 2 litri si produce 274 CP cu ajutorul supraalimentarii, in vreme ce clientii care vor un motor aspirat pot opta pentru unul tot cu 4 cilindri in linie, de 2,4 litri, a carui putere maxima este de 200 CP. O alta varianta de motorizare va fi oferita putin mai tarziu, aceasta fiind una hibrida, cu motorul de 2,4 litri cuplat cu unul electric. Kia nu a dat deocamdata detalii despre aceasta motorizare.
Motorul de 2,4 litri este singurul care poate fi cuplat la o cutie de viteze manuala cu 6 trepte, in rest oferindu-se, pentru oricare dintre motorizari, o noua cutie automata cu 6 trepte, cu padele la volan.
Preturile nu au fost inca anuntate, dar este de asteptat ca acestea sa fie la un nivel foarte bun. De exemplu, actualul model Magentis are in Romania un pret de pornire de aproximativ 20.000 euro.
ImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagine
Seat Ibiza 1.4 16V 86 CP

În jurul nostru se afla unii oameni care îsi traiesc viata parca numai cu singurul scop de a ajunge la capatul ei.
NU Viteza ucide!!! INCONSTIENTA, PROSTIA, LIPSA DE EXPERIENTA, NEATENTIA, TERIBILISMUL ucide!

http://www.youtube.com/watch?v=m5fsEHeZ1I4
 
Avatar utilizator
luci&dana
VIP
Subiect Autor
Mesaje: 2966
Membru din: 29 Noi 2007, 16:52
Localitate: Constanta
Contact:

Re: aparitii pe piata auto

26 Apr 2010, 06:54

Volkswagen insista sa-i mai dea o sansa primului si singurului model pe care l-a facut pentru calsa de lux. O clasa in care Mercedes si BMW nu lasa nici o sansa intrusilor. Asa s-a intamplat si cu Phaeton in cei 7 ani de existenta. Berlina celor de la Volkswagen a inregistrat vanzari foarte slabe, astfel incat este putin probabil ca VW sa-si fi recuperat investitia. Investitie nu doar in platforma in sine, ci si in uzina transparenta construita la Dresda pentru Phaeton (folosita cativa ani si pentru asamblarea modelelor Bentley).
Culmea este ca Phaeton nu este foarte departe de Seria 7 sau S-Klasse. De fapt, nu era fata de modelele de atunci, pentru ca intre timp atat Mercedes cat si BMW au schimbat generatiile. Incercarea celor de la Volkswagen a aratat insa faptul ca imaginea de marca este mult mai puternica decat un pret redus cu cateva zeci de mii de euro.
Acum, Volkswagen incearca sa readuca macar pe linia de plutire modelul Phaeton, mai ales pentru piata chineza. Faceliftul este unul de amploare, masina venind cu o parte frontala complet schimbata. Farurile au o noua structura interna, cu linia de LED-uri in partea inferioara. Grila cromata este una noua, iar zona inferioara a spoilerului a fost complet redesenata si inlcude o grila de aerisire mai mare.
Spatele este mult mai modern datorita in special stopurilor cu aceeasi forma dar bazate in exclusivitate pe grupuri de LED-uri. Si zona inferioara a spoilerului a primit modificari, dar foarte discrete. Interiorul este aproape neschimbat, doar volanul fiind usor redesenat.
Gama de motorizari cuprinde un propulsor turbodiesel si 3 pe benzina. Diesel-ul este cel V6 de 3 litri, care produce 240 CP si care poate duce masina pana la 100 km/h in 8,6 secunde, viteza maxima fiind de 237 km/h. Acesta este si cel mai apreciat propulsor al lui Phaeton, in parte si datorita consumului mediu de doar 8,5 litri/100 km. Cel mai mic motor pe benzina este un V6 cu 280 CP. Urmeaza apoi un V8 de 335 CP si apoi cel W12 de 6 litri, care produce 450 CP.
ImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagine
Seat Ibiza 1.4 16V 86 CP

În jurul nostru se afla unii oameni care îsi traiesc viata parca numai cu singurul scop de a ajunge la capatul ei.
NU Viteza ucide!!! INCONSTIENTA, PROSTIA, LIPSA DE EXPERIENTA, NEATENTIA, TERIBILISMUL ucide!

http://www.youtube.com/watch?v=m5fsEHeZ1I4
 
Avatar utilizator
luci&dana
VIP
Subiect Autor
Mesaje: 2966
Membru din: 29 Noi 2007, 16:52
Localitate: Constanta
Contact:

Re: aparitii pe piata auto

26 Apr 2010, 07:07

Audi RS5 a fost un model asteptat cu nerabdare, atat de fanii Audi, cat si de cei ai modelului M3 de la BMW. Asta pentru ca masina este principalul concurent al lui M3, si cum M3 este considerat referinta, trebuie vazut unde se pozitioneaza RS5.
La prima vedere lucrurile arata bine pentru Audi. Coupe-ul a fost inzestrat cu un motor V8 aspirat, de 4,2 litri, care produce 450 CP si 430 Nm. Asadar 30 CP in plus fata de motorul lui M3 si asemanarile nu se opresc aici. BMW M3 este apreciat si pentru usurinta cu care ajunge la turatii de prste 8.000 rpm. Audi ar trebuis a ofere senzatii la fel de puternice, pentru ca si V8-ul lor este un motor de turatie. Dezvolta puterea maxima la 8.250 rpm si cuplul maxim intre 4.000 si 6.000 rpm. Consumul mediu oficial este foarte bun, daca tinem cont de cilindreea si puterea motorului - 10,8 litri/100 km.
Audi RS5 isi bazeaza eficienta tinutei de drum pe sistemul quattro, unul care vine cu diferentialul central modificat. In conditii normale, puterea este transmisa in proportie de 60% puntii spate, dar in functie de aderenta si de modul de condus, puntea fata poate prima pana la 70% din putere, iar cea spate poate ajunge la 85%.
Masina are o greutate de 1,7 tone si poate ajunge la 100 km/h in 4,7 secunde cu ajutorul unei S tronic, cu dublu ambreiaj si 7 trepte. Viteza maxima este de 250 km/h, dar la cerere poate fi livrata fara restrictie electronica, astfel incat ajunge la 270 km/h.
La nivel de design, RS5 nu iese din nota obisnuita a celor de la Audi, dar atrage imediat atentia datorita grilei foarte mari sustinuta de cele doua uriase prize de aer. Spatele se prezinta cu un difuzor de aer si doua tevi de esapament supradimensionate.
ImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagine
Seat Ibiza 1.4 16V 86 CP

În jurul nostru se afla unii oameni care îsi traiesc viata parca numai cu singurul scop de a ajunge la capatul ei.
NU Viteza ucide!!! INCONSTIENTA, PROSTIA, LIPSA DE EXPERIENTA, NEATENTIA, TERIBILISMUL ucide!

http://www.youtube.com/watch?v=m5fsEHeZ1I4
 
Avatar utilizator
luci&dana
VIP
Subiect Autor
Mesaje: 2966
Membru din: 29 Noi 2007, 16:52
Localitate: Constanta
Contact:

Re: aparitii pe piata auto

26 Apr 2010, 07:17

Audi completeaza gama A8 cu cel mai scump, mai puternic si mai luxos model. Este vorba de versiunea cu ampatament marit, care va fi preferata de clientii chinezi, stiut fiind faptul ca asiaticii au o preferinta aparte pentru spatiu in plus la modelele din clasa de lux.
Audi A8 L are o lungime de 5.267 mm, cu 130 mm mai mult decat modelul normal. Ampatamentul a crescut tot cu 130 mm, iar spatiul in plus a fost folosit pentru locurile din spate. Mai trebuie spus ca masina este cu 2 mm mai inalta decat modelul cu ampament normal, iar cei de la Audi spun ca A8 L este mai lung si mai lat decat principalii rivali.
Deocamdata A8 L este oferit doar cu cel mai puternic motor, W12, dar pana la finalul acestui an masina va putea fi comandata cu toata gama de porpulsoare a modelului A8 cu ampatament normal.
Desi se spunea ca Audi ar putea renunta la motorizarea de varf, cu 12 cilindri, pentru aceasta generatie a modelului A8 din considerente de ecologie si consum, iata ca germanii revin cu o unitate mai mare si mai puternica. Motorul este tot un W12 dar cu cilindreea marita de la 6 litri la 6,3 litri. Puterea maxima este acum de 500 CP, fata de cei 450 CP produsi de vechiul W12 de 6 litri de pana acum.
Noul propulsor produce un cuplu de 625 Nm de la doar 3.250 rpm. Consumul mediu este de 12 litri/100 km, o reducere insemnata, de 12%, fata de vechiul motor W12 care, la o cilindree mai mica si o putere de 450 CP are un consum de 13,6 litri/100 km.
Audi A8 W12 L accelereaza de la 0 la 100 km/h in 4,9 secunde, iar viteza maxima este limitata electronic la 250 km/h.
Transmisia este una automata, cu 8 trepte, iar tractiunea este integrala, quattro. Diferentialul central transfera in mod normal 60% din putere puntii spate si 40% catre puntea fata. Daca situatia o cere, pana la 60% din putere este transmisa puntii fata sau pana la 80% catre spate.
ImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagine
Seat Ibiza 1.4 16V 86 CP

În jurul nostru se afla unii oameni care îsi traiesc viata parca numai cu singurul scop de a ajunge la capatul ei.
NU Viteza ucide!!! INCONSTIENTA, PROSTIA, LIPSA DE EXPERIENTA, NEATENTIA, TERIBILISMUL ucide!

http://www.youtube.com/watch?v=m5fsEHeZ1I4
 
Avatar utilizator
Matrixu
Mesaje: 697
Membru din: 20 Feb 2008, 12:33
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: aparitii pe piata auto

26 Apr 2010, 09:55

Frumos este ca atunci cand redai un articol al carui autor nu esti sa dai si sursa acelei stiri. Omul ala a muncit acolo pentru ca tu sa poti citi gratis stirile.
Leon Mk2 BXE 1.9 tdi 105cp 2007 crono yellow
http://www.youtube.com/watch?v=GcfwBzFdRQ4
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 11 vizitatori