Cum seatul s-a vandut de ceva timp iar noul proprietar este foarte multumit de ea am zis sa continui activitatea aici cu masina de schimb pentru seat.
Povestea a fost relativ simpla , am vrut 2 usi si sa fie Vag. Cum in familie mai este un golf break la sotie am zis ca pentru drumurile mele zilnice sunt suficiente 2 usi.
In carti au fost Audi A1, TT si Scirocco:
- audi a1 am fost am vazut si am hotarat ca este prea putina masina pentru banii dati.
-audi tt am vazut unul generatia 2009 , faina masina dar loc in spate zero si tinand cont ca aveam nevoie pt cea mica si ocazional un adult acolo din pacate am zis pas.
Castigator a fost scirocco care pentru mine cel putin a fost compromisul ideal, spatiu in spate aproape cat intr-un golf normal dar doar pt 2 persoane si portbagaj cat un hatchback clasic.
Motorizarea a fost clar diesel, fac zilnic 60km de autostrada cu foarte putin oras spre deloc, tfsi m-am ferit de 1.4 din start.
Dupa 2 masini vazute aceasta a fost aleasa ca sa zic, stare exterior decenta, tehnic la fel, iar interiorul foarte curat. Am cautat masina de la proprietar, anteriorul o avea de 6 ani, am fost in service s-a constatat cam ce bube are, s-a facut proba de drum si dupa ce ne-am inteles la buget m-am ales cu un scirocco frigider colour
Masina in cauza este un 2.0 tdi din 2011 din franta adus de fostul proprietar in tara in 2015, dotarile sunt de bun simt, imi pare rau ca nu am gasit cu xenon in rest are cam pachetul normal.
Dupa achizitie masina a primit anvelope noi de vara pe 18, cele vechi erau o gluma din 2013, jante indreptate la autosoft, revizie filtre si ulei mobil 1 esp 5w30, distributie completa, amortizoare punte spate, bucse brate fata cele de aluminiu si bucse spate cele rotunde din bratele de metal.
Desi proprietarul anterior mi-a spus ca facut distributia cand a luat masina in 2015,nu a reusit sa mai faca rost de factura de la service unde a facut revizia atunci, nu m-am riscat si bine am facut pe masina era pompa oem de apa, cureaua fusese schimbata era dayco iar restul de role tot oem cu datele pe ele din 2010-2011.
Km in cauza 180.000 acum si 115000km cand a fost adusa in tara, verificat la porsche istoricul pana in 2015 este complet la vw si corespunde de la intrarea in tara cu prima vizita la rar si anume 115000 in 4 ani facuti afara.
Dpf-ul este in mintile lui isi face regenerarile la 500-600km cam asa, overall dupa investitiile in anvelope si indreptat jante este cu totul alta masina.
A primit si un set de jante oem vw pe 17 pentru iarna cu anvelope noi 205/50/17, tipsuri evacuare, semnalizari dinamice in oglinzi, presuri cauciuc oem si un tester vcds sa pot monitoriza mai usor cum isi face dpf treaba.
Sa onorez momentul si cu cateva poze:
........