in ultimul timp necesitatea cerea inca o masina in casa...2 servicii solicitante cu programe intercalate, un copil cu activitati extrascolare, etc (parintii stiu )
in ultimii ani mi s-au aprins calcaiele dupa toyota prius (fie Generatia 2, cu motor de 1.500 cmc , fie Generatia 3, cu motor de 1.800 cmc) datorita consumului ultraredus (ibiza cu motorul de 1.4 mpi, dotata si cu GPL, este cam lacoma) cat si spatiului interior (creste fata, creste si numarul de bagaje).
Banii mi-au ajuns de primul model La inceputul lunii decembrie 2016 a intrat in familie masina din imaginile alaturate.
un pret de 8.500 euro, a adus o masina din aprilie 2009 (final de serie), aproape full option (in loc de camera pentru marsarier are senzori de parcare. Mai bine, zic eu) la care se adauga (din partea dealerului) portbagaj exterior si cauciucurile de iarna + jante de otel...si cu doar 103.500 km rulati
culoarea asta gri pare ideala pentru drumurile noroioase ...Spatiu interior generos (eu am dat scaunul soferului in spate, aproape de maxim) si tot se poate lafai un adult inalt pe bancheta din spate.
Asteptand chemarea la RAR pentru formalitatile romanesti, i-am pus folie inchisa pe spate (se vede excelent in portbagaj daca nu este trasa copertina, si ca sa nu tentez hotii). nu am avut nici o discutie, ulterior, cu autoritatile.
Cand am adus-o, de la Arad pana in Galati am obtinut o medie de consum de 5.7 l/100 km (ruland cu 135 km/h pe autostrada si cu cat imi permitea politie prin localitati). Pe vremea calduroasa am obtinut un consum (urban) de 5.6 l/100 km ..de cand a venit frigul, media (urbana) de consum s-a ridicat pe la 7.7 l/100km.
acum, trebuie sa ma obisnuiesc sa conduc "vaporul" dupa 8 ani de "salupa"