Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
 
Avatar utilizator
Vlad.
Subiect Autor
Mesaje: 1149
Membru din: 26 Feb 2012, 18:24
Localitate: Targu Mures/Cluj-Napoca

Re: Audi A4 B7 2.0 TDI BRD 170 cp

15 Noi 2016, 23:09

Imi place sa observ chestiile practice, de zi cu zi, la o masina. Pentru mine conteaza prea putin "0-100" si aspectele legate de consum. Oricum, masinile astea, pentru muritorii de rand, vorba unui prieten "toate consuma 10%". :)
Din punctul meu de vedere, nu merita in niciun caz Q3-ul. Un Q3 dotat, cu quattro si stronic si un motor decent (1.4 nu e motor pentru un suv, poate sa zica oricine orice), ajunge la pretul unui A4 B9, modelul de anul acesta, masina la care ma chinui sa-i gasesc defecte majore.
Q5 e masina. Tot ce e pe platforma de A4 sau mai sus, e masina. Nu ca alea mai mici n-ar fi. Dar cel putin la Audi, nu isi justifica preturile. Punte rigida pe spate, motor 1.4 si tetiere care se regleaza doar pe inaltime, la 38k euro? O gluma proasta.

Cu senzorul ala, nu era neaparat chestia ca nu puteam fara PDC, ca doar am avut doar masini fara asa ceva pana acum, doar ca nu pot sa suport ideea ca am o dotare pe masina si nu functioneaza. Acum imi functioneaza tot pe masina, in sfarsit. :)
Sunt foarte utili insa, nu neg.
Actual: 2007 Audi A4 2.0 TDI 170 hp / 1997 Honda Prelude 2.0i 133+hp
Ex: 2005 Seat Ibiza 6L 1.4 16v 101 hp / 2001 Audi A4 1.9 TDI 152 hp, 390 nm by LVB
 
oto_mihail
Mesaje: 47
Membru din: 19 Sep 2016, 19:27

Re: Audi A4 B7 2.0 TDI BRD 170 cp

02 Dec 2016, 21:39

am un prieten care tot asa vrea "premium " :)) pai daca vrei premium ia-o frate premium .... dar noua ... lucrurile astea premium nu se fac pe jumatate...
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Mesaje: 8626
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: Audi A4 B7 2.0 TDI BRD 170 cp

03 Dec 2016, 00:37

Eh ,ai dreptate si nu ai, stii cum e... Fiecare alege ce vrea pana la urma. Iar colegul Vlad mi se pare unul dintre putinii dispusi sa cheltuie bani seriosi pt acest 'premium' mai vechi. De ce, intrebi tu direct:)
 
Avatar utilizator
Vlad.
Subiect Autor
Mesaje: 1149
Membru din: 26 Feb 2012, 18:24
Localitate: Targu Mures/Cluj-Napoca

Re: Audi A4 B7 2.0 TDI BRD 170 cp

09 Dec 2016, 21:34

Salutare, am fost foarte ocupat si n-am mai intrat pe forum.

First things first. Domnu' oto, in mod normal m-as enerva si as raspunde foarte urat unui asemenea hate gratuit, dar sunt calm astazi si foarte fericit ca am mai facut ceva la masina.
Oamenii cu foarte multi bani cumpara aceste masini premium, apoi, dupa vreo cativa ani, se bucura oamenii ca mine, care nu au asa de multi bani, de ele, fiind inca masini foarte bune. Cand masinile astea ajung sa aiba 20 ani si ajung niste epave pe roti, le cumpara oamenii ca tine, cu 2000 euro si le tin cu piese din dezmembrari. Exista o scara sociala, pur si simplu. :)

Bun, acum ce s-a mai intamplat. :)

Hankook-urile 4-season, desi cu DOT sfarsit de 2013 si cu suficient profil pe ele, s-au dovedit extrem de proaste odata cu prima zapada aparuta pe plaiuri Clujene.
Desi initial am zis ca trec iarna asta cu ele, am facut totusi ceva in legatura cu ele, pentru ca am destul de mult de umblat si nu risc aiurea.

Am citit toate testele facute pe cauciucuri de iarna, bla bla, fast forward, am comandat si am primit ultimul model de la Continental, ContiWinterContact TS860.
Dimensiunea aleasa, 215 55 16, dimensiune omologata.
Imagine

Pe repede inainte, am gasit 4 table originale pe 16" in stare excelenta la un pret decent si le-am cumparat.
Ai zice ca dupa vreo 3000 lei investiti, ai vrea sa se vada ceva schimbat. Da, s-a vazut, in rau. :lol:
Imagine

I-am facut intre timp si revizia, piese OEM, as usual.
Imagine

Fiind exasperat de cum arata masina cu table, am zis sa fac ceva sa ma mai indulcesc. :)
Am comandat Arcuri Eibach ProKit.
Imagine

In fine, sa nu va mai plictisesc.
La momentul actual, masina arata asa:
Imagine.Imagine.Imagine

Si pentru ca m-a intrebat cineva, nu, n-am vandut-o. Traieste si urmeaza sa intre la restaurarea tablei, doar ca e absolut imposibil de gasit pe cineva care sa lucreze calumea, la nivelul asteptarilor mele. Da, stiu, trebuia sa mi-o cumpar noua, cand aveam vreo 3 ani si a aparut modelul, dupa logica unora.
Imagine

Va salut, cu respect!
Actual: 2007 Audi A4 2.0 TDI 170 hp / 1997 Honda Prelude 2.0i 133+hp
Ex: 2005 Seat Ibiza 6L 1.4 16v 101 hp / 2001 Audi A4 1.9 TDI 152 hp, 390 nm by LVB
 
 
rzvrazvan
Mesaje: 2
Membru din: 08 Aug 2016, 10:51

Re: RE: Re: Audi A4 B7 2.0 TDI BRD 170 cp

10 Dec 2016, 08:27

Vlad. scrie:
Salutare, am fost foarte ocupat si n-am mai intrat pe forum.

First things first. Domnu' oto, in mod normal m-as enerva si as raspunde foarte urat unui asemenea hate gratuit, dar sunt calm astazi si foarte fericit ca am mai facut ceva la masina.
Oamenii cu foarte multi bani cumpara aceste masini premium, apoi, dupa vreo cativa ani, se bucura oamenii ca mine, care nu au asa de multi bani, de ele, fiind inca masini foarte bune. Cand masinile astea ajung sa aiba 20 ani si ajung niste epave pe roti, le cumpara oamenii ca tine, cu 2000 euro si le tin cu piese din dezmembrari. Exista o scara sociala, pur si simplu. :)

Bun, acum ce s-a mai intamplat. :)

Hankook-urile 4-season, desi cu DOT sfarsit de 2013 si cu suficient profil pe ele, s-au dovedit extrem de proaste odata cu prima zapada aparuta pe plaiuri Clujene.
Desi initial am zis ca trec iarna asta cu ele, am facut totusi ceva in legatura cu ele, pentru ca am destul de mult de umblat si nu risc aiurea.

Am citit toate testele facute pe cauciucuri de iarna, bla bla, fast forward, am comandat si am primit ultimul model de la Continental, ContiWinterContact TS860.
Dimensiunea aleasa, 215 55 16, dimensiune omologata.
Imagine

Pe repede inainte, am gasit 4 table originale pe 16" in stare excelenta la un pret decent si le-am cumparat.
Ai zice ca dupa vreo 3000 lei investiti, ai vrea sa se vada ceva schimbat. Da, s-a vazut, in rau.
Imagine

I-am facut intre timp si revizia, piese OEM, as usual.
Imagine

Fiind exasperat de cum arata masina cu table, am zis sa fac ceva sa ma mai indulcesc. :)
Am comandat Arcuri Eibach ProKit.
Imagine

In fine, sa nu va mai plictisesc.
La momentul actual, masina arata asa:
Imagine.Imagine.Imagine

Si pentru ca m-a intrebat cineva, nu, n-am vandut-o. Traieste si urmeaza sa intre la restaurarea tablei, doar ca e absolut imposibil de gasit pe cineva care sa lucreze calumea, la nivelul asteptarilor mele. Da, stiu, trebuia sa mi-o cumpar noua, cand aveam vreo 3 ani si a aparut modelul, dupa logica unora.
Imagine

Va salut, cu respect!

Vlad îți urmăresc topicul de la început și este unul decent în ce privește investițiile în mașină. Frumos "fierul" mulți ani înainte și fără evenimente.
Cat au costat arcurile și cum se comporta la drum?
Cele vechi in ce stare erau? Întreb pentru ca vreau sa le schimb dar sunt încă nehotărât.
 
Avatar utilizator
mumus
Mesaje: 2640
Membru din: 03 Iul 2014, 16:04
Localitate: Brasov / Sacele

Re: Audi A4 B7 2.0 TDI BRD 170 cp

10 Dec 2016, 12:01

Felicitari ptr anvelope. Ai facut alegerea cea mai buna! Anvelopele sunt unicul lucru care fac legatura intre masina si asfalt, pana si pe Fiatul de 17 ani al sotiei am pus gume de iarna, nu all season.
Seat toledo nh 1.2 Tsi

 
Avatar utilizator
Vlad.
Subiect Autor
Mesaje: 1149
Membru din: 26 Feb 2012, 18:24
Localitate: Targu Mures/Cluj-Napoca

Re: Audi A4 B7 2.0 TDI BRD 170 cp

10 Dec 2016, 12:18

@gamer, mumus: Multumesc pentru apreciere. Mereu am considerat anvelopele de aceeasi importanta cu franele. Am sperat initial ca se vor descurca "Optimo 4S", fiind niste anvelope premium all-season, cica, dar la prima zapada si primul polei a trebuit sa merg cu 20-30 la ora efectiv.
Cat despre aliaje, mie-mi spui?! Problema este ca fix in sfarsitul de saptamana cand mi-au ajuns anvelopele, singurele aliaje de B7 (7J, ET42) disponibile in zona mea (nu cumpar roti second prin curier), erau modelul asta:
https://www.pieseauto.ro/poze/jante-pe- ... -0-0-0.jpg

Mai bine merg cu table decat cu alea. :lol:

@rzvrazvan, nu vreau sa te mint, n-am reusit sa fac decat vreo 200 km cu noile arcuri, toti exclusiv prin oras.
A disparut din subvirarea tipica Audi, nu se mai inclina asa de tare pe viraje (a se citi aproape deloc), e mult mai "responsive" directia.
La minusuri, scutura destul de tare fata de arcurile 1BA - comfort, dar eu sunt obisnuit de la celelalte masini.
Arcurile vechi sunt in stare foarte buna, le-am si pus la vanzare, pentru ca mai pot fi folosite mult si bine.

Daca nu vrei sa schimbi si telescoapele, sau cel putin nu imediat, iti recomand Pro-Kit. Daca schimbi si telescoapele cu unele sport si vrei drop mai mare, mergi pe Sportline.
Dar grija mare, Sportline lasa foarte mult masina jos, in special fata. O sa freci pe dedesubt peste tot.

Pro-Kit costa in jur de 7-800 lei in mod normal. Totusi, se pare ca epiesa.ro mi le-a gasit intr-un depozit extern la 593 lei cu transport inclus. N-am putut sa refuz asemenea oferta.
Am si asteptat 1 saptamana dupa ele, dar a meritat.
Actual: 2007 Audi A4 2.0 TDI 170 hp / 1997 Honda Prelude 2.0i 133+hp
Ex: 2005 Seat Ibiza 6L 1.4 16v 101 hp / 2001 Audi A4 1.9 TDI 152 hp, 390 nm by LVB
 
Avatar utilizator
mumus
Mesaje: 2640
Membru din: 03 Iul 2014, 16:04
Localitate: Brasov / Sacele

Re: Audi A4 B7 2.0 TDI BRD 170 cp

10 Dec 2016, 12:24

Pe loganul tatalui, am pus michelin crossclimate, vara sunt super, iarna pe gheata sunt super, in zapada mare inca nu am mers cu ele. Dar cred ca astea sunt niste allseason-uri decente.
Seat toledo nh 1.2 Tsi
 
rzvrazvan
Mesaje: 2
Membru din: 08 Aug 2016, 10:51

Re: RE: Re: Audi A4 B7 2.0 TDI BRD 170 cp

11 Dec 2016, 09:39

Vlad. scrie:
@gamer, mumus: Multumesc pentru apreciere. Mereu am considerat anvelopele de aceeasi importanta cu franele. Am sperat initial ca se vor descurca "Optimo 4S", fiind niste anvelope premium all-season, cica, dar la prima zapada si primul polei a trebuit sa merg cu 20-30 la ora efectiv.
Cat despre aliaje, mie-mi spui?! Problema este ca fix in sfarsitul de saptamana cand mi-au ajuns anvelopele, singurele aliaje de B7 (7J, ET42) disponibile in zona mea (nu cumpar roti second prin curier), erau modelul asta:
https://www.pieseauto.ro/poze/jante-pe- ... -0-0-0.jpg

Mai bine merg cu table decat cu alea. [emoji38]

@rzvrazvan, nu vreau sa te mint, n-am reusit sa fac decat vreo 200 km cu noile arcuri, toti exclusiv prin oras.
A disparut din subvirarea tipica Audi, nu se mai inclina asa de tare pe viraje (a se citi aproape deloc), e mult mai "responsive" directia.
La minusuri, scutura destul de tare fata de arcurile 1BA - comfort, dar eu sunt obisnuit de la celelalte masini.
Arcurile vechi sunt in stare foarte buna, le-am si pus la vanzare, pentru ca mai pot fi folosite mult si bine.

Daca nu vrei sa schimbi si telescoapele, sau cel putin nu imediat, iti recomand Pro-Kit. Daca schimbi si telescoapele cu unele sport si vrei drop mai mare, mergi pe Sportline.
Dar grija mare, Sportline lasa foarte mult masina jos, in special fata. O sa freci pe dedesubt peste tot.

Pro-Kit costa in jur de 7-800 lei in mod normal. Totusi, se pare ca epiesa.ro mi le-a gasit intr-un depozit extern la 593 lei cu transport inclus. N-am putut sa refuz asemenea oferta.
Am si asteptat 1 saptamana dupa ele, dar a meritat.

Mersi de feedback Vlad, nu voi schimba momentan telescoapele de aceea iese din discuție sportline.
Nu vreau drop prea mare, pentru ca merg mai mult prin Ro unde nu avem infrastructura. Eu vreau sa obțin o așezare mai buna în viraje cu un minim de drop. Ce ma face sa mai astept, este ca nu știu cât de tare scutura la denivelări. Oricum merg destul de încet unde drumul e prost , dacă a-și putea sa fac o proba cu ele ar fi minunat [emoji16].
Prețul pentru setul tău a fost foarte ok.
 
Avatar utilizator
Vlad.
Subiect Autor
Mesaje: 1149
Membru din: 26 Feb 2012, 18:24
Localitate: Targu Mures/Cluj-Napoca

Re: Audi A4 B7 2.0 TDI BRD 170 cp

11 Dec 2016, 18:04

Eu zic ca merita schimbarea. Depinde si de ce masina ai. Daca ai tot B7 cu 1BA, o sa simti diferenta in bine, dar o sa si scuture mult mai tare.
Nu scutura ca mizeriile alea Ta-tehnix si alte magarii de genul, dar nici nu sunt la fel de comfortabile ca niste arcuri S-line de fabrica. Problema e ca S-line lasa foarte putin masina, nu se schimba atat de mult stabilitatea pe drum, iar pretul e mult mai mare (vorbim de nou vs nou) si iti termina instant amortizoarele comfort.
Pro-Kit sunt mult mai prietenoase cu amortizoarele astea si ofera un look deosebit.

Ramane la latitudinea ta.
Actual: 2007 Audi A4 2.0 TDI 170 hp / 1997 Honda Prelude 2.0i 133+hp
Ex: 2005 Seat Ibiza 6L 1.4 16v 101 hp / 2001 Audi A4 1.9 TDI 152 hp, 390 nm by LVB
 
Avatar utilizator
Uomuom
Mesaje: 174
Membru din: 01 Ian 2016, 12:35
Localitate: Bucuresti

Re: Audi A4 B7 2.0 TDI BRD 170 cp

12 Dec 2016, 09:35

.... referitor la anvelopele Continetal winter contact 860, asa este: am citit majoritatea review urilor din UE pe ultimii 2 ani (reviste, firme de asigurari si teste)
, si s-au clasat mereu fruntas. Eu am ales Dunop winter sport 5, pentru ca le-am gasit cu 35 x 4 lei mai ieftine fara de 860 si sunt similare ca performante.

Pentru cei interesati:
http://www.tyrereviews.co.uk/Article/20 ... e-Test.htm
http://www.tyrereviews.co.uk/Article/20 ... 45-R17.htm
Leon FR ST, 184 cp, M6.... Drive safe!
 
Avatar utilizator
ciprian83
Zorro
Mesaje: 4332
Membru din: 08 Noi 2011, 18:24
Localitate: Hunedoara

Re: Audi A4 B7 2.0 TDI BRD 170 cp

12 Dec 2016, 10:41

Frumoase rezultate,imi place cum arata acum iar in legatura cu jantele trebuia sa ma anunti,aveam eu ceva pentru tine OEM .

Imagine
Audi A4 B7 2008. 1,9TDI
Ex-seat toledo 1,6 16V 2004
 
Avatar utilizator
Vlad.
Subiect Autor
Mesaje: 1149
Membru din: 26 Feb 2012, 18:24
Localitate: Targu Mures/Cluj-Napoca

Re: Audi A4 B7 2.0 TDI BRD 170 cp

12 Dec 2016, 19:12

Dezvirginarea masinii... Sau cum sa dai cu spatele ca si cum ai fi pe camp cu tractorul.


Imagine.Imagine.Imagine

Imaginile vorbesc de la sine. Uitat in oglinzi NU, dat cu spatele cum apucam DA, asigurare la firma in insolventa DA.
Lip-ul facut varza, bara spate usor julita, vopseaua sarita cat un colt de unghie. Ne-am inteles la o suma modica si la revedere.

Cum am inceput sa strang piese pt retrofit la S-line exterior, se intampla sa am pe acasa un lip S-line nou-nout. Am polishat bara, am instalat noul lip. Acum arata cam asa:


Imagine.Imagine

La primavara - cumparat portbagaj S-line, vopsit, vopsit bara, vopsit lip, inlocuit stop ciobit (asa am cumparat masina). Pana atunci, asa ramane.

Acum, intrebare. Yes sir / No way Jose! ?? (pt la vara, iarna voi merge cu table).


Imagine.Imagine
Actual: 2007 Audi A4 2.0 TDI 170 hp / 1997 Honda Prelude 2.0i 133+hp
Ex: 2005 Seat Ibiza 6L 1.4 16v 101 hp / 2001 Audi A4 1.9 TDI 152 hp, 390 nm by LVB
 
Avatar utilizator
ciprian83
Zorro
Mesaje: 4332
Membru din: 08 Noi 2011, 18:24
Localitate: Hunedoara

Re: Audi A4 B7 2.0 TDI BRD 170 cp

12 Dec 2016, 19:45

mie unul imi place cum arata ,cat au fost jantele ?
Audi A4 B7 2008. 1,9TDI
Ex-seat toledo 1,6 16V 2004
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori