Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
 
Avatar utilizator
pollo1991
Mesaje: 154
Membru din: 17 Dec 2015, 08:45
Localitate: Bucuresti

Re: Audi A4 B7 2.0 TDI BRD 170 cp

07 Ian 2017, 21:54

Amenda de rovigneta nu vine la impozit si nici la circa financiara.. eu am luat anul trecut o casa si trebuia sa fiu cu toate taxele si amenzile pe 0...


Sent from my iPhone using Tapatalk
Seat Leon 5F
B-647-CBF
 
Martin
Mesaje: 1
Membru din: 18 Ian 2017, 18:33

Re: Audi A4 B7 2.0 TDI BRD 170 cp

18 Ian 2017, 18:53

Salut tuturor ,Salut Vlad,

Am citit si eu problemele cu care te-ai confruntat legat de A4 ,imi pare rau sa aud asta si is si suprins , parca e ,,posedata" cum spunea un coleg intr-un comentariu anterior.
Am si eu un A4 B7 Avant Quattro Motor BVA 163 CP ,achizitionat in 2016 Iunie ,an fabricatie 2007 personal din Germania cu mai putini bani decat ai dat tu pe el in RO(masina e full piele crem,comenzi volan,Navi mare si etc), pe mine ma costat 5500 lei taxa de poluare, trage bine ,foarte bine ,totusi un 30 CP ar fi ideali ,ar avea mai multa forta considerand faptul ca e 4x4( testata la munte iarna acesta cu cauciucuri noi ,fara probleme ,zapada 20-30 cm,gheata si nu a dat vreun semn ca nu poate) .

Pana acum nu am avut niciun fel de problema , distributia schimbata la 170k acum are 240k (am luato la 228k cu un dosar de facturi in bord ). Totusi are o problema la compresorul de AC se aude un zgomot deranjat daca stai sa il asculti atent, AC-ul functioneaza ,din cate am mai citit e o boala la ele compresorul de clima. La fel si eu ,un senzor de parcare spate defect,l-ai schimbat tu sau la service?Daca tu ,atunci cum ?Trebuie data bara jos din cate am inteles.
Consumul e mare dar ,,normal" pentru acest model , in jur de 11-12 in oras si 7 chiar 8 afara ,desigur nu mers cu 90...,,la consum".

Cred ca depinde si de masina pana la urma ,lotul din care a fost fabricata nu stiu...
Sigur motorul BVA de pe A4-le meu e acelasi cu a tau?

Stima
 
Avatar utilizator
ciprian83
Zorro
Mesaje: 4325
Membru din: 08 Noi 2011, 18:24
Localitate: Hunedoara

Re: Audi A4 B7 2.0 TDI BRD 170 cp

31 Mai 2017, 09:47

Vlad,mai traiesti ?
Audi A4 B7 2008. 1,9TDI
Ex-seat toledo 1,6 16V 2004
 
Diggy98
Mesaje: 1
Membru din: 20 Noi 2017, 20:03

Re: Audi A4 B7 2.0 TDI BRD 170 cp

20 Noi 2017, 20:13

Salut! Recent mi-am luat si eu un a4, acelasi motor, aceeasi problema: are momente cand trage de rupe asfaltul si momente cand abia merge, dar nu stiu daca e limp propriu-zis...desi diferenta de putere se simte clar, nu se aprinde niciun martor si nu are erori stocate. Voiam sa ma apuc de schimbat furtunasele de vacuum si am dat peste topicul tau...as dori sa te intreb: la tine pierdea vacuum supapa propriu-zisa sau pierdea pe langa ea? Multumesc anticipat!
 
Avatar utilizator
ciprian83
Zorro
Mesaje: 4325
Membru din: 08 Noi 2011, 18:24
Localitate: Hunedoara

Re: Audi A4 B7 2.0 TDI BRD 170 cp

22 Noi 2017, 15:26

nu stiu daca o sa-ti raspunda pentru ca nu a mai intrat de luni bune aici.
Audi A4 B7 2008. 1,9TDI
Ex-seat toledo 1,6 16V 2004
 
Avatar utilizator
Vlad.
Subiect Autor
Mesaje: 1151
Membru din: 26 Feb 2012, 18:24
Localitate: Targu Mures/Cluj-Napoca

Re: Audi A4 B7 2.0 TDI BRD 170 cp

22 Noi 2017, 22:51

Salutare!
Revin dupa o mica pauza si postez acest mesaj in special pentru doi oameni de pe acest forum, care s-au interesat de mine. Apreciez.

Eu sunt bine, am fost destul de ocupat si nu prea am mai avut timp de scris pe forumuri, chiar si pe cel Audi am postat relativ rar.
In rest, despre masina, pt ca tot ma intreaba lumea lucruri, o sa va fac un mic rezumat, din care fiecare va trage concluziile proprii.
Cumparata la inceputul lui 2016 cu vreo 7000 euro, inmatriculat, spalat, frezat :).
Am parcurs cu masina aproximativ 28.000 km, timp in care a stat mult spre foarte mult in service.
Au picat absolut toate anexele posibile de la motor (turbo, egr, asv, racitor de gaze, conducte de gaze, senzori, kit-ul de ambreiaj, volanta, pompa de ulei, oringuri injectoare, DPF infundat definitiv, etc), o bataie pe roata dreapta fata care a persistat chiar si dupa ce am schimbat literalmente tot de la roata dreapta fata, a aparut rugina la aripa dreapta fata, am descoperit ca ECU fusese desfacut si tiganite firele cu banda izolatoare, masina nu se mai descuia din telecomanda decat daca stateai la 1-2 m de ea, s-a rupt parghia de la reglajul lombar de la scaunul soferului si m-am trezit ca zboara plasticul de pe spatarul scaunului in mers, si asa mai departe.
Printre foarte multele reparatii, am reusit sa mai strecor si anumite upgrade-uri, de exemplu am facut retrofit la oglinda electrocrom, senzori lumina, ploaie, am facut retrofit la torpedou refrigerat, precum si altele, lucruri care ma incantau pe moment si ma faceau sa nu ii dau foc dupa ce, la cel mult 2-3 saptamani pica ceva.
Toate acestea, concurand in paralel cu incapatanarea mea de a folosi doar piese noi OEM, au dus costurile detinerii acestei masini undeva la 6000-6500 euro pe perioada ei de exploatare de doar 28.000 km.
Am vandut-o intr-o stare exceptionala de functionare si foarte buna estetic, cu doar cateva optionale lipsa de pe lista B7, pentru suma de 7000 euro (cat am dat si eu pe ea defapt), acum aproximativ 2 luni de zile. Cine a luat-o clar va fi un om fericit, pentru ca nu mai are ce sa-i pice, totul fiind inlocuit cu OEM nou, nu carpit.

Actualmente conduc un Accord CL7 30 Years Anniversary Sport Special Edition (da, asta-i toata denumirea), din mai 2008, cumparata cu 68.000 km reali verificati, intr-o stare noua tehnic si estetic. Am dat mult pe ea pt o masina din 2008, dar fostul Audi m-a invatat ca masina cu km putini e sfanta. Ah, si e VTEC, no more diesel for me. :)
O am de curand, am parcurs 2000 km in care am schimbat uleiul si filtrele si am bagat benzina. Uitasem senzatia asta si incepusem sa ma uit urat la oamenii care spuneau "n-am nicio problema cu masina mea".

Se poate inchide acest topic, intrucat Audi-ul nu mai este la mine.
Va salut!
Actual: 2007 Audi A4 2.0 TDI 170 hp / 1997 Honda Prelude 2.0i 133+hp
Ex: 2005 Seat Ibiza 6L 1.4 16v 101 hp / 2001 Audi A4 1.9 TDI 152 hp, 390 nm by LVB
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori