Inca de cand am cumparat-o, mi se parea ca porneste de parca isi da ultima suflare, parca ii porneau cilindri pe rand. Evident, toti bagatorii de seama: "asa face toate astea de doua mii boss", iar eu cum n-am mai gasit nimic relevant pe net, am zis c-o las asa, chiar asa o fi.
Ieri dimineata, dupa o noapte mai rece putin, chiar daca masina sta inauntru, a pornit extrem de greu si toate luminile din bord dadeau sa moara. Am zis ca ceva clar nu e in regula.
Am dat o fuga pana la reprezentanta pentru ca sunt satul pana peste cap de fel si fel de mesteri care stiu ei tot si oricum voiam sa mi se dea in scris problema, ca pe vorbe e usor sa iei banul omului.
In 10 minute verdictul a fost clar : bateria trebuie inlocuita. Mi-au pus-o la incarcat putin si a pornit ok dupa.
38 lei si 76 bani bine investiti.
Cum nu mi s-a parut justificat sa dau 1200 lei pe o baterie OEM, am cautat o baterie noua.
Specificatiile de fabrica erau 95 ah si 800 A la pornire.
Am cumparat si instalat azi o baterie Bosch Silver de 100 ah si 830A la pornire.
Dupa ce-am dat o tura mai lunga sa se incarce putin, pot sa spun ca masina mea in sfarsit porneste cum ar trebui sa porneasca.
Cost total: 515 lei bateria + 39 lei la Audi = 554 lei.
Va urma.