fiecare stie pentru el ce alegeri are de facut, etc. dar la fel ca si colegii, nu pot sa inteleg multe chestii, si o sa ti le spun. e posibil sa consideri ca sunt rautacios, dar pur si simplu trebuie sa intreb...
peste treburile cu sigle VRS pe cea mai mica motorizare din gama trecem, nu e subiectul discutiei, aici avem clar viziuni diferite. totusi replica cu trecerea la 116i ca ar fi "cu totul alta clasa" comparat cu ce aveai inainte mi-o aduc aminte, acolo parca am avut si una din putinele interventii pe aria "alte masini" care nu pot sa spun ca e preferata mea (consider ca cel mai "mic" model cu cel mai mic motor -la optionale nu ma pricep- din toata gama unui producator, fie el si premium, nu poate fi luat chiar etalon al calitatii si pus pe piedestal. altfel inseamna ca un model mid-level deja produce orgasm la atingere, ceea ce imi vine greu de crezut - sau poate in cazul meu nu functioneaza). revenind la subiect, acum fix o luna ai luat benzinar si ai si mentionat "bineinteles", ca si cum esti cel mai inversunat fan benzinare ca dupa o luna sa spui ca vrei diesel pt ca faci 5000 km intr-o luna. poate schimbarea asta cu nr de km a aparut dintr-o data, asta nu am de unde sa stiu, dar altfel as fi presupus ca ti-ai fi asumat consumul benzinarului din prisma pasiunii subliniate pentru aceasta combustie.
apoi banuiesc ca de fidelitate de marca nu are rost sa vorbim, schimbi o skoda cu un bmw ca sa iei alt bmw, ca sa mergi inapoi la skoda de la care sa treci la audi si apoi din nou la bmw. eu unul nu mai inteleg nimic sincer. ca sa nu mai zic ca noi acum postam pe Club...
Seat, dar vad ca un seat nici macar in planuri nu intra.
ca sa glumesc un pic, si sper ca nu te-au suparat remarcile mele, intre doua skode trei bmwuri ar fi mers si un seat, macar pentru o luna doua acolo