Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
Avatar utilizator
Vlad.
Subiect Autor
Mesaje: 1149
Membru din: 26 Feb 2012, 18:24
Localitate: Targu Mures/Cluj-Napoca

Re: Honda Prelude 5'th gen 2.0i

31 Ian 2015, 05:30

Inca o poza ceva mai clara:


Imagine


Din pacate am lovit-o putin din cauza unora care franeaza brusc din motive doar de ei stiute. Yeah, yeah, distanta regulamentara, dar cand se merge in coloana e mai greu. Whatever... Nu e grav, am indoit putin aripa dreapta si am zgariat usor bara (am tras dreapta maxim sa nu intru in cel din fata si am lovit un gardulet de metal). Le-am retusat eu "in garaj" cu un spray, deocamdata, pana reusesc sa fac RAR-ul si s-o inmatriculez. Nu avea rost sa refac profesional cele doua elemente din 2 motive mari si late: Nu prea umblu cu masina si oricum nu va ramane rosie.

In alta ordine de idei, sunt in sesiune, eu la Cluj cu cealalta nevasta, mai potrivita pentru a face naveta de 10km, iar ea e acasa, la Targu Mures.
Numerele rosii au expirat si n-am mai scos altele, nici nu cred ca mai scot. Sper cam intr-o luna de zile sa o am inmatriculata.

Desi initial eram pornit sa fac swap-ul cu 2.2 VTEC Type S, dupa ce am umblat aproximativ 1000 km cu ea, parca nu mai simt nevoia. Motorul trage bine, iar un swap complet cu motorul mai sus amintit ma ajunge peste 2500 euro, bani de care nu dispun momentan si nici nu cred ca voi dispune pentru o asemenea modificare, cel putin nu in viitorul apropiat.

Cu toate acestea, am in minte cateva lucruri, pe care vreau sa le fac neaparat.
In primul rand, rotile. Sunt pe 175/65 R14 (roti de roaba...) si masina imi pare foarte instabila si nesigura la viteze de peste 80-90 km/h. Nu mai are rost sa precizez ca de la 110 in sus ma chinui sa o tin calumea pe drum.
Producatorul imi da 2 dimensiuni, si anume 195/65/R14, precum si 205/50/R16. Nu intrebati de 15", paradoxal nu am gasit nicaieri.
Cel mai probabil voi cauta rotile OEM pe 16, pe care voi pune cauciucurile omologate. 205/50 mi se pare un cauciuc potrivit ei.
Cu riscul de a ma repeta, dimensiunea actuala e literalmente ridicola, din toate punctele de vedere si nu va ramane pe masina, nici macar ca si roti de iarna, cum e acum.

In al doilea rand, vreau xenon in faruri. Asta desigur va implica montarea unor lupe bixenon, replici Morimoto. Spalatoare n-am cum, n-au fost nici macar optionale pe acest model, asta e. Probabil ca asta va fi chiar primul mod pe masina.

In al treilea rand, voi cauta o suspensie mai joasa. Aici mai vad ce/cum gasesc. Intrebi undeva de suspensie pentru Prelude, se uita la tine ca la felul 7. :evil:

Acestea sunt modificarile pe care vreau sa le fac in acest an. Mi se pare suficient, avand in vedere ca mai am o masina de tinut, iar bugetul nu e nelimitat.

Daca toate merg bine, in aceasta toamna, sper sa fac si lucrul pe care mi-l doresc cel mai mult, si anume revopsirea totala a masinii. Va fi lasat la urma, din motive lesne de inteles, avand in vedere ca se va lucra la masina, e cel mai ok asa.
Aici oscilez intre 2 culori, una din ele va fi culoarea finala: portocaliu/orange sau violet, desigur ceva nuante pearl/deosebite, de genul Lumina Orange de pe Seat.

Pe masura ce mai apar evenimente (sper sa nu)/ modificari, va voi tine la curent cu evolutia masinii.
Prea multe din experienta de drum nu cred ca voi apuca sa postez, pentru ca in continuare Audi-ul va fi masina cu care ma voi deplasa 90% din timp.


:cheers
Actual: 2007 Audi A4 2.0 TDI 170 hp / 1997 Honda Prelude 2.0i 133+hp
Ex: 2005 Seat Ibiza 6L 1.4 16v 101 hp / 2001 Audi A4 1.9 TDI 152 hp, 390 nm by LVB
 
Avatar utilizator
Vlad.
Subiect Autor
Mesaje: 1149
Membru din: 26 Feb 2012, 18:24
Localitate: Targu Mures/Cluj-Napoca

Re: Honda Prelude 5'th gen 2.0i

17 Feb 2015, 19:01

Pana una alta, cum nu ma lasa sufletul s-o vad asa lovita, astazi a intrat la reparat.
Se vor repara/vopsi aripa dreapta fata si bara fata + un polish pe capota si plafon, acestea din urma fiind matuite.
Saptamana viitoare am programare la RAR.

Cum nu prea ma incanta ideea de faruri aftermarket, desi eram in dubii daca sa cumpar sau nu, pana la urma voi monta lupe bixenon replica Morimoto in farurile originale.

Voi reveni cu poze cu ea vopsita si cu farurile modificate, sper, saptamana urmatoare. :cheers
Actual: 2007 Audi A4 2.0 TDI 170 hp / 1997 Honda Prelude 2.0i 133+hp
Ex: 2005 Seat Ibiza 6L 1.4 16v 101 hp / 2001 Audi A4 1.9 TDI 152 hp, 390 nm by LVB
 
Avatar utilizator
andrei.toledo
Mesaje: 1255
Membru din: 27 Apr 2008, 16:31
Localitate: Galati
Contact:

Re: Honda Prelude 5'th gen 2.0i

17 Feb 2015, 21:48

Chiar sunt curios cum vor arata farurile modificate.Din punctul meu de vedere , farurile la aceasta masina trag putin in jos aspectul frontal.Mult mai agresive mi se pareau cele de la modelul anterior dar cu o lupa si eventual vopsit cate ceva cu negru vor arata clar mai bine !
Spor ! :drive
2008 Seat Leon Cupra 2.0 TFSI BWJ
ex 2001 Seat Leon Sport 1.8 20vT AUQ Alor Blue Metallic
ex 1993 Volkswagen Corrado 53i ex 2.0 16v 9A / 1.8 20vT AEB
ex Seat Toledo 1.6 16v 2002 AZD
 
Avatar utilizator
Vlad.
Subiect Autor
Mesaje: 1149
Membru din: 26 Feb 2012, 18:24
Localitate: Targu Mures/Cluj-Napoca

Re: Honda Prelude 5'th gen 2.0i

18 Feb 2015, 17:47

Dap, corect.
Chiar ma gandeam inainte s-o iau, fata de la generatia 4 si cu spatele de la generatia 5 si ala era Prelude-ul perfect. :D
Sa fiu sincer, nici mie nu prea imi place partea din fata a masinii. In acest sens, vor fi lupe bixenon in faruri, retrofit la proiectoare de ceata galbene si semnalizari clare.
Dar toate acestea in timp, pentru ca piesele pentru retrofituri sunt foarte scumpe...
800-1000 lei 2 proiectoare aftermarket cu cablajul si butonul aferent...
Actual: 2007 Audi A4 2.0 TDI 170 hp / 1997 Honda Prelude 2.0i 133+hp
Ex: 2005 Seat Ibiza 6L 1.4 16v 101 hp / 2001 Audi A4 1.9 TDI 152 hp, 390 nm by LVB
 
Avatar utilizator
andrei.toledo
Mesaje: 1255
Membru din: 27 Apr 2008, 16:31
Localitate: Galati
Contact:

Re: Honda Prelude 5'th gen 2.0i

18 Feb 2015, 22:35

Te cred.Aceeasi problema o am cu piesele de la Corrado.Asta avem , cu asta defilam :)
2008 Seat Leon Cupra 2.0 TFSI BWJ
ex 2001 Seat Leon Sport 1.8 20vT AUQ Alor Blue Metallic
ex 1993 Volkswagen Corrado 53i ex 2.0 16v 9A / 1.8 20vT AEB
ex Seat Toledo 1.6 16v 2002 AZD
 
Avatar utilizator
Vlad.
Subiect Autor
Mesaje: 1149
Membru din: 26 Feb 2012, 18:24
Localitate: Targu Mures/Cluj-Napoca

Re: Honda Prelude 5'th gen 2.0i

02 Mar 2015, 13:37

Primul mod:


ImagineImagineImagine

Lupe bifazice si pozitii US.
Deocamdata sunt becuri halogen in ele, si cred ca vor ramane asa. Lumina e absolut fantastica fata de cum erau farurile stock.

Am intampinat probleme cu ornamentele lupelor, n-am reusit nici cum sa le bag in far intregi, asa ca a trebuit sa le decupez in partea de sus.
Nu ma deranjeaza asa de tare cum arata, insa stiu ca "e acolo", deci ori voi pune pleoape in partea superioara de far, ori le voi schimba, cand oi avea timp si chef.
Actual: 2007 Audi A4 2.0 TDI 170 hp / 1997 Honda Prelude 2.0i 133+hp
Ex: 2005 Seat Ibiza 6L 1.4 16v 101 hp / 2001 Audi A4 1.9 TDI 152 hp, 390 nm by LVB
 
Avatar utilizator
Vlad.
Subiect Autor
Mesaje: 1149
Membru din: 26 Feb 2012, 18:24
Localitate: Targu Mures/Cluj-Napoca

Re: Honda Prelude 5'th gen 2.0i

17 Apr 2015, 00:45

Salutare.
Vesti noi:

Am platit taxa de inmatriculare sau cum s-o numi, am facut RAR-ul, care, apropo, aviz amatorilor, costa dublu (!!!!) daca masina nu e din comunitatea europeana...
In cele din urma, dupa aproximativ 5000 lei cheltuiti, masina are acte in regula de Romania.

Dupa aceasta, am decis sa intru in legalitate cu rotile masinii. Cum deocamdata am decis sa raman la jantele pe 14 cu care am cumparat masina, cauciucurile 175/65, pe langa ca nu erau omologate, afectau vitezometrul, arata roata oribil, era instabila in viraje si pe deasupra mai erau si de iarna.

Asadar, am cumparat astazi 4 cauciucuri 195/65/R14, dimensiunea omologata de catre cei de la Honda pentru modelul meu. Optional mai am roti pe 15" si pe 16", dar aia alta data.

Am prins o oferta buna, am lasat cauciucurile Vredestein Snowtrac 3 175/65 si am platit o mica diferenta pentru 2 Bridgestone Potenza, dot 2008, nerulate vreodata, cat si pentru 2 Michelin-uri foarte putin rulate, din nefericire, cu dot 2002, respectiv 2004. :lol:

Acum rotile fac parte din acelasi film, desi poate unii carcotasi ar zice ca e o roata foarte balonata. Eu sunt fericit insa ca masina are rotile omologate si nu mai arata ca un Matiz.

De o saptamana incoace am umblat numai cu aceasta masina.
Concluzii legate de consum, poate intereseaza pe cineva, desi pe mine nu prea ma incalzeste, fiind o masina sport veche. :)

Umplut rezervorul de 60l pana la refuz, resetat kilometrajul pe 0. Am mers cu fix 30l, 242 km numai prin oras, mai precis Cluj Napoca. Mersul a fost alternant, de la "batraneste" cu multa frana de motor, la "micul pilot", cu accelerari si schimbari de viteze la 6500 rpm. :twisted:
O parte din acesti km au fost facuti si intre orasul mai sus mentionat si cartierul de langa oras, unde locuiesc eu.
Un calcul aproximativ da un consum de 12.5 l la suta de km.

Decent, dupa parerea mea, chiar excelent, pentru ce vreau eu de la masina asta.

Si un mic sub-total, in ordinea cronologica:
Masina - 1000 euro;
4 cauciucuri de iarna - 50 euro;
Revizie capitala - 450 euro;
Lupe bi-fazice + pozitii america - 150 euro;
Player audio Pioneer (sh) - 30 euro;
Inmatriculare (costuri totale) : aproximativ 1200 euro;
4 cauciucuri de vara (la schimb cu cele de iarna) - 50 euro;

Rotund, 3000 euro pana in momentul de fata. Dar e doar inceputul, acum consider eu ca am un punct de plecare.

I will keep you posted! :drive
Actual: 2007 Audi A4 2.0 TDI 170 hp / 1997 Honda Prelude 2.0i 133+hp
Ex: 2005 Seat Ibiza 6L 1.4 16v 101 hp / 2001 Audi A4 1.9 TDI 152 hp, 390 nm by LVB

 
Avatar utilizator
Vlad.
Subiect Autor
Mesaje: 1149
Membru din: 26 Feb 2012, 18:24
Localitate: Targu Mures/Cluj-Napoca

Re: Honda Prelude 5'th gen 2.0i

18 Iun 2015, 02:36

Update:

Aerul conditionat nu functiona la masina. Dupa ceva investigatii am ajuns la concluzia ca pur si simplu era obturata (?!?!) o valva, cu o sarma, sa nu porneasca, dorel style. Nu m-am prins de ce, dar acum merge. Are si freon si baga rece ca gheata. Nu m-as fi asteptat.

PS. Cam mor poneii cand baga compresoru la capacitate maxima. :yh

In rest, n-am mai apucat sa fac absolut nimic la masina, aaa, ba da, am desfiintat suportii de numere si am prins numerele direct cu dublu-adeziv. :D

Am o singura poza, naspa.
Sper sa mai reusesc sa fac una alta la ea vara asta.

Imagine
Actual: 2007 Audi A4 2.0 TDI 170 hp / 1997 Honda Prelude 2.0i 133+hp
Ex: 2005 Seat Ibiza 6L 1.4 16v 101 hp / 2001 Audi A4 1.9 TDI 152 hp, 390 nm by LVB
 
Avatar utilizator
Vlad.
Subiect Autor
Mesaje: 1149
Membru din: 26 Feb 2012, 18:24
Localitate: Targu Mures/Cluj-Napoca

Re: Honda Prelude 5'th gen 2.0i

28 Iul 2015, 20:35

Am trecut recent de 300.000 km si mi-am dat seama ca am masina de vreo 8 luni si inca nu i-am facut niste poze. :lol:
Am zis ca-i fac swap-ul cu H22 cand crapa motorul, dar nu stiu de ce am impresia ca mai degraba ii cad usile de la rugina mai repede decat sa crape motoru'...
Am luat si pe spate gume noi, btw. Doar Roadstone am gasit pe dimensiunea asta. 550 lei 2 bucati.

ImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagine
Actual: 2007 Audi A4 2.0 TDI 170 hp / 1997 Honda Prelude 2.0i 133+hp
Ex: 2005 Seat Ibiza 6L 1.4 16v 101 hp / 2001 Audi A4 1.9 TDI 152 hp, 390 nm by LVB
 
Avatar utilizator
mumus
Mesaje: 2640
Membru din: 03 Iul 2014, 16:04
Localitate: Brasov / Sacele

Re: Honda Prelude 5'th gen 2.0i

28 Iul 2015, 21:05

Frumoasa, sa te joci sanatos cu ea.
Seat toledo nh 1.2 Tsi
 
Avatar utilizator
Vlad.
Subiect Autor
Mesaje: 1149
Membru din: 26 Feb 2012, 18:24
Localitate: Targu Mures/Cluj-Napoca

Re: Honda Prelude 5'th gen 2.0i

20 Aug 2015, 23:53

Salut!
Acum am vazut ca ai postat, multumesc, insa dpmdv e putin fortat acest "frumoasa", nu numai din partea ta, ci din partea tuturor care mi-o lauda, si culmea, nu sunt putini...
Masina are niste hibe pe care vreau sa le rezolv.

1. In primul rand, ca orice Honda coupe vechi (Prelude, Integra, Civic sa), are probleme cu rugina, in special la aripile spate.
Cand am luat masina nu mi-am dat seama, dar se pare ca desi atunci nu parea, masina a avut rugina destul de multa la aripile spate, a fost reparata prost, iar acum, dupa aprox 8 luni si vreo 6000 km rulati, la aripa stanga spate pur si simplu s-a desprins o mica bucatica de tabla de aprox 2 cm, si dedesubt de vede kit-ul si ceva rugina.

2. Daca pe parte tehnica motorul si cutia merg exemplar (e Honda...) , incepe sa se auda un huruit de rulment pe dreapta spate, iar pe stanga spate o bataie calumea de amortizor la denivelari/gropi.

3. De asemenea, am o problema la farul din dreapta, in ideea in care orice fel de bec bag in lupa respectiva, se arde in aproximativ 2 luni de zile. Chestia asta se intampla si inainte sa pun lupe, deci e ceva la instalatia electrica de la farul ala.

4. Desi cand am luat masina, aveam o problema cu temperatura apei (scadea in mers si nu baga masina caldura, la ralanti mergea inapoi la 90), pe moment am crezut ca s-a rezolvat dupa inlocuirea termostatului si a capacului de la antigel, se pare ca problema a revenit.
Cum s-a racit vremea in ultima perioada, noaptea, cand sunt sub 20 grade celsius, apa "cade" din nou, nu pana la minim ca asta iarna, insa scade 1-2 mm. Nu imi pot da seama de temperatura exacta, pentru ca indicatorul este cu C/H.

5. O alta chestie, nu am lampi la numarul din spate, si se pare ca singura solutie e sa le comand la Honda, la un pret modic de cateva sute bune de lei. :roll:

In alta ordine de idei, desi nu sunt adeptul masurarii consumului, de cand se manifesta problema de la 4), am impresia ca masina isi bate joc de mine in oras. Obisnuit cu medii pe oras undeva intre 15 si 19l (a/c on), ceea ce e absolut normal (in carte Honda zice 13.8), de vreo saptamana a reusit sa-mi ia undeva intre 25 si 30l /100 km, ceea ce e exagerat deja. E clar ca e o problema aici.
De asemenea, cand e motorul rece si A/C pornit, intre 1300 si 2000 rpm, masina merge in suturi la accelerarea lina. Daca "dau talpa", se simte prea putin. Dupa 2500 rpm nu se mai manifesta. E ceva si acolo.

Toate acestea fiind spuse, masina va intra la hibernare in curand, nu am de gand sa ii fac asigurare si sa iau gume de iarna, pentru ca oricum pana nu o aduc la starea de noua, nu mai am de gand sa ma dau cu ea.
Intre timp, va intra la reparat pentru remedierea tuturor problemelor.
Sper, pana vara viitoare sa fac tot ce mi-am propus, si, de altfel, singurele moduri pe care le mai vreau, inafara de farurile cu lupa pe care le-am facut deja:

-Revopsire integrala (raman la rosu) ;
-Suspensie sport noua(oricum cea de pe masina e cam obosita dupa 300.000+ km);
-Jante OZ Ultraleggera 16" noi cu gume noi (nu, nu pun mai mari);
-O prelungire de bara fata de Type S JDM;

Iar daca, intre timp, gasesc o oferta de un swap care sa imi convina, voi schimba si motorul.
Insa va fi destul de greu, pentru ca desi la Honda e foarte usor sa iei cam orice motor de pe orice Honda sa-l pui pe alta Honda, eu am doar 2 motoare in minte:
F22B - 2.2 DOHC, fara VTEC, 166 cp. Compresie mica, foarte pretabil pt kit turbo, editie limitata exclusiv Japonia. Greu de gasit.
H22 - 2.2 DOHC VTEC, 185 (EU), 200 (US), 220 (JDM). Primul se gaseste, dar e scump, al doilea e rar si nesimtit de scump la 'muricans, si oricat de mult iubesc masina asta, nu bag 4000 dolari doar in motor, iar ultimul e cam la fel de rar ca un Leon Cupra Shakira Edition. Nu, nu fac misto, search for it.
La F22B e o problema cu compatibilitatea ecu, dar astea sunt alte discutii, mai potrivite pentru forumurile Honda, deci nu va plictisesc cu ele.

Daca nu, ramane F20-ul. Nu e el foarte WOW, dar la anii si km lui, 0-100 undeva la 8.6-8.8 secunde cu mine in masina, eu zic ca e bine.
Si nu ma plang nici in depasiri.

Cum voi mai reusi sa fac ceva, o sa pun poze.
Actual: 2007 Audi A4 2.0 TDI 170 hp / 1997 Honda Prelude 2.0i 133+hp
Ex: 2005 Seat Ibiza 6L 1.4 16v 101 hp / 2001 Audi A4 1.9 TDI 152 hp, 390 nm by LVB
 
Avatar utilizator
mumus
Mesaje: 2640
Membru din: 03 Iul 2014, 16:04
Localitate: Brasov / Sacele

Re: Honda Prelude 5'th gen 2.0i

21 Aug 2015, 05:44

Ai de bagat bani in ea nu gluma.
Seat toledo nh 1.2 Tsi
 
Avatar utilizator
bgd_b92
Bogdan
Mesaje: 5624
Membru din: 02 Noi 2012, 07:43
Localitate: Bucuresti

Re: Honda Prelude 5'th gen 2.0i

21 Aug 2015, 06:37

Te-ai complicat putin cu masina asta…necesita ceva costuri…nu ti-ar fi placut o ibiza cupra ? 1.8t 180cp+soft…cu 5-6000 aveai una ;
Referitor la pct 4, 100% e iar termostatul…aceeasi problema o am si eu la opel, iar la 5 , chiar nu gasesti nimic in dezmembrari ? Eu am mai vazut prelude pe strada…neingrijite ce-i drept…am una chiar pe langa mine, visinie :D
Spor la treaba in continuare, sa speram ca pt tine merita munca investita :hi
Now : Passat CC 2011 2.0 TDI stg1 186 cp PWD BY RACING CODE & Peugeot 306 cabrio 1.6 16v 89 cp
Ex: VW Golf 5 GTI 2.0 TFSI stg1 241 cp PWD BY RACING CODE
Ex: VW Golf 5 2.0 TDI stg2 210cp PWD BY TCM TURBO
Ex: Seat Leon Stylance 1.6 102 cp
Ex: Seat Ibiza Cupra stg2+ 1,9 TDI 240 cp
Ex : 3xSeat Ibiza ( 1.4 TDI PWD BY TCM TURBO, 1,4 86cp, 1.4 75cp )
 
exo_luci
Mesaje: 508
Membru din: 08 Aug 2012, 13:28
Localitate: Brasov

Re: Honda Prelude 5'th gen 2.0i

21 Aug 2015, 12:37

Spor la treaba ca ai destula din ce vad



Cu 2.2 de 220 + soft si altele aprox 240 cp am mers si nu m-a dat pe spate.. a reusit sa si sparga motorul ...dar na asta din vina lui ca din 3 la turatie maxima a dat 2 in loc de 4 ..in schimb cu turbo e alta poveste dar si costuri . Vezi tu ce te coafeaza mai bine :cheers
Bmw e92 335D

Ex :Ibiza 1,9 tdi cupra 2??cp
 
Avatar utilizator
Vlad.
Subiect Autor
Mesaje: 1149
Membru din: 26 Feb 2012, 18:24
Localitate: Targu Mures/Cluj-Napoca

Re: Honda Prelude 5'th gen 2.0i

21 Aug 2015, 13:38

Salut!
Prelude, mai ales generatia 5, care are ceva tehnologie si dotari pe ea (a mea are majoritatea optionalelor), nu e tocmai o masina usoara. A mea are 1270 kg in talon.
Nu am vrut niciodata un "racecar", daca vroiam asta, imi luam un CRX Del Sol, 1.6 VTEC 160 CP si rezolvam problema. Pe 800 kg, era ceva.
Eu am vrut ori Integra ori Prelude. Dar la momentul ala, nu aveam bani de Integra. Un scurt search pe net si veti vedea ca se invart undeva la 8-12.000 euro.
Plus ca Prelude e pe platforma de Accord, automat e mai inchegata si ceva mai sigura decat cele pe platforma de Civic.

Am de gand s-o tin, pentru ca imi place, e ceva diferit.
O sa o fac cum vreau si daca candva va pleca, se va da cadou. Nu sunt deloc apreciate Hondele pe la noi, si cand vezi ce preturi au in Germania...
Dar ma rog, e alta discutie.

O sa postez de indata ce mai am noutati.
Actual: 2007 Audi A4 2.0 TDI 170 hp / 1997 Honda Prelude 2.0i 133+hp
Ex: 2005 Seat Ibiza 6L 1.4 16v 101 hp / 2001 Audi A4 1.9 TDI 152 hp, 390 nm by LVB

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 12 vizitatori