Scuze ca raspund asa tarziu.
Intr-adevar majoritatea gtc-urilor de pe net au sub 200k km. Acuma nu stiu daca sunt pe bune sau nu, eu am luat-o pe a mea undeva la 162.000 iar testerul de opel zicea ca sunt reali.
Ca sa incep cu inceputul iti spun ca dupa ce am luat-o am facut schimbul de ulei si filtre care m-a costat 300 lei cu tot cu manopera si distributia undeva la 800 lei cu tot cu manopera.
Desi are 150 cai motorul nu poti sa zici ca e vreo bestie in modul de condus normal DAR odata cuplat butonul SPORT vei simti niste imbunatatiri semnificative atat la pornirea de pe loc, modul de condus, suspensie, pedala de acceleratie se va sensibiliza, toate acestea aducandu-ti un larg zambet pe buze. E un lucru foarte util in depasiri sau pur si simplu cand simti nevoia de viteza si adrenalina, realisti fiind toti simtim acest lucru din cand in cand. De aceea orice decizie ai lua, incearca ca gtc-ul pe care il vei lua sa aiba neaparat butonul sport, dupa aceea orice alte optiuni cum ar fi incalzirea in scaune, semipiele si alti senzori sunt bineveniti.
Mentionez faptul ca aveam probleme cu filtrul de particule in sensul ca mi se tot oprea masina in mers si mergea infundat, cu ocazia asta l-am dezactivat(acum vor striga ecologistii), am blocat egr-ul si i-am facut o resoftare. Acum imagineaza-ti ca bucuria si senzatia de a conduce masina e alta !
Inainte de acestea aveam un consum de 6,8 in oras indicat de calculatorul de bord. Nu am verificat niciodata la pompa facand plinul, conducand 100 km si facand plinul din nou. Ma pronunt doar din ce mi-a aratat BC. Dupa resoftare am undeva la 5,8-6, acum in perioada iernii. Poate la vara va mai scadea putin. Oricum daca calculatorul de bord arata pe bune e un consum excelent pentru puterea masinii. Bineinteles, un stil de condus agresiv cu butonul sport on va creste semnificativ consumul. Dar ce mai conteaza?
In principiu nu e o masina asa de scumpa de intretinut, pentru senzatiile pe care ti le ofera comparativ cu alte marci de masini este o masina decenta, acceptabila pentru salariile din Romania iar acum ca s-a mai ieftinit si carburantul este numai bine.
In spate ai loc doua persoane, dar ca si la orice coupe este enervant pentru unii sa tot dai scaunele inainte si inapoi. Totusi sa nu crezi ca efoarte mare spatiul, e suficient pentru a sta confortabil, asta daca nu ai peste 1,80 si atunci iti va fi destul de greu sa fii pasager in spate.
Pro - raport calitate pret excelent pentru Romania
- buton sport (super senzatie)
- consum bun fata de alte auto cu aceeasi putere ( ex. seria 3 e 90 163cp,consum de 12% in oras)
- aspect sportiv, mai rare ca si golfurile 5
)
Contra - nu este mercedes
- nu sunt foarte bine antifonate, in comparatie cu vw, la viteze mai mari se aude vantul suierand. nu exagerat dar se aude.
- poate mai sunt unele aspecte insa nu imi vin acum in minte.
)
Daca mai ai nevoie de orice alte informatii nu ezita sa ma intrebi. Iti voi raspunde in limita cunostintelor mele.
Mult succes in alegerea unui autoturism asta daca nu ai facut acest lucru pana acum.