S-a rezolvat si cu remaparea, multumita dealerului Revo din Timisoara (SPS-ul il aveam de la Leon). Puterea estimata la motor este 260-270 CP si cuplul estimat este 420-430 Nm. Inca nu ma macina curiozitatea sa fac masuratori pe dyno pentru ca am avut acelasi motor si aceleasi modificari si pe Leon (masurat la 287 HP pe dyno).
Am reusit sa fac si cateva teste pe un drum inchis, dar aplicatia Car Performance de pe Android a fost mai degraba o dezamagire. Ce am reusit sa masor acceptabil a fost o diferenta de 3,… secunde de la 100-200 km/h intre Stage 1 si stock. Timpul mediu aproximativ de la 100-200 km/h a fost 18 secunde (depinde cat de bine se schimba treptele 3/4 si 4/5), iar 0-100 km/h 6-7 secunde (depinde cat de bine se pleaca de pe loc). Asta inseamna un total de 24-25 secunde pentru 0-200 km/h, un timp foarte slab pentru o masina sport si un timp foarte bun pentru un daily driver. Pe Leon, masuratori succesive imi iesisera la 22 de secunde pentru 0-200 km/h, DSG-ul chiar conteaza pe linie dreapta.
Tot pe Leon reusisem un 14.1 pe 1/4 mile la Arad (configuaratie de strada, presiune in roti 2.3, clima pornita intre run-uri etc), dar cu Scirocco probabil nici o sansa pana nu [re]invat sa schimb vitezele.
Nici la testele de franare nu am avut prea mult succes cu aplicatia folosita. Am ajuns sa masuram “pasii” de la un stalp etalon pana la momentul opririi (drumul fiind inchis) si au iesit aproximativ 30 de metri pentru 100-0 km/h (pe vitezometru). Franare de supercar.
Glumesc, frana chiar se simte bine, iar rezultatul real probabil este undeva sub 40 de metri.
Pentru o perioada am sa mai pun poze doar din drumetii.