Multumesc baieti!
Pentru mine DCC-ul a fost o surpriza placuta, chiar se simte diferenta intre cele 3 mod-uri. Eu prefer sa circul pe modul Normal in oras si pe modul Sport cand drumurile sunt bune. Pe modul Confort suspensia este prea moale si balansul este prea mare pentru gustul meu. Este o dotare pe care mi-as dori sa o regasesc si la viitoare masina.
In urma cu ceva timp ma plangeam de niste scartaituri cara apar in mers la balansul masinii pe verticala. Dupa investigatii, se pare ca nu provin de la flanse amortizoare sau de la tampoanele de motor, se pare ca ar fi generate de catre usi (grele, nu au rama etc). Pe drumuri bune sau cand este umed afara, este liniste deplina in habitaclu. Am incercat sa ung/masez chederele cu diferite solutii de intretinere pentru cauciuc, dar fara rezultate notabile. Zgomotele nu sunt foarte deranjante, dar as prefera sa nu existe.
Am trecut la anvelopele de iarna, ContiWinterContact TS 830 P, achizitionate prin bunavointa unui coleg de pe alt forum. In urma unui drum mai lung (~700 km) pot sa spun ca au un comportament foarte bun pe uscat/umezeala ... inca nu au vazut zapada. [:)] Pentru iarna folosesc jantele OEM Interlagos, vopsite in culoarea gunmetal de catre SRZ Powdercoating Customs. Imi place foarte mult cum arata, iar in functie de luminozitatea exterioara parca capata nuante diferite.
Acuma o saptamana masina a inceput sa tremure ciudat in mers, martorul luminos pentru Check Engine facandusi si el simtita prezenta. Din fericire, nu a fost decat bobina de pe cilindrul 3. Cu aceasta ocazie am schimbat toate bobinele cu care venise masina (aveau codul 06H905115 si intre timp aparusera revizii mai noi). Le-am inlocuit cu bobine Beru, singurele pe care le-am gasit pe stoc in Timisoara.
http://www.oemparts.co.uk/volkswagen-pa ... ition-CoilMa asteptam ca la 2.0 TSI sa nu mai fie probleme cu bobinele, astfel le-as fi schimbat de cand am luat masina. Au tinut totusi suficient, 4 ani si 75.000 km.
Daca tot am schimbat bobinele, am facut si o revizie, la 5 luni si 8.000 km de la precedenta. Am folosit ca de obicei ulei Liqui Molly Top Tec 4100 5W-40 si filtre (ulei si polen) Mann.
Urmeaza in ianuarie sa-mi mai comand un filtru de aer ITG pentru a avea de schimb si inca mai ma gandesc la suportii de motor THS pentru reducerea wheel hop-ului.
Singura problema mecanica/tehnica pe care o mai are masina in momentul de fata este ca s-a defectat senzorul care detecteaza atunci cand capota este inchisa/deschisa. Imi apare fiind deschisa si am fost invatat ca solutie temporara sa-i scot mufa, pentru ca altfel nu functioneaza stergatoarele. Sper sa ajung zilele acestea pe la un service si sa vad daca trebuie schimbata toata incuietoarea.
Si cateva poze.