Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
 
Avatar utilizator
volvol
Subiect Autor
Mesaje: 669
Membru din: 28 Aug 2010, 23:21
Localitate: Timisoara

Re: Scirocco 2.0 TSI

25 Iun 2014, 21:32

Nu am mai postat nici un update de ceva vreme.
Intre timp, masina a ajuns la 100.000+ km (vreo 500 km peste 100k) si merge in continuare bine. Ce s-a mai intamplat intre timp:
- Am reparat/vopsit ambele praguri, pentru ca in timp suferisera mici julituri/indoituri de pe la vulcanizari. Acuma sunt ca noi.
- Am schimbat parbrizul, pentru ca in timp capatase destul de multe julituri finutze, probabil de la pietricele/nisip, si noaptea pe ploaie vizibilitatea era afectat. Am ales un parbriz Pilkington cu sensor de lumina/ploaie pentru ca nu merita unul original la cat de des trebuie schimbat.:) Acuma nu mai mai sunt problem cu vizibilitatea.
- La 91.000 km (31.000 km cu fostele bujii), s-a inregistrat un misfire pe cilindrul 2 (desi eram bucuros intr-un post anterior ca nu vazusem misfire-uri) si am ales sa schimb bujiile, tot cu unele NGK Laser Platinum. Momentan au 10.000 km si nu a mai fost inregistrat nici un misfire.
- Am montat suportii de motor cu unii THS (motor si cutie) + dogbone OEM nou. Cu aceasta ocazie am schimbat si bucsele brat fata (cele mici) pentru ca aveau putin joc dupa 90.000 km. A urmat si o geometrie.
Impresii despre suporti. Pana spre 2.000 de ture cam trepideaza se trasmit vibratii destul de puternice in habitaclu. La relantiu diferenta fata ce OEM este sesizabila, dar nu este notabila si nu este deranjant deloc. In mod de croaziera se poate spune ca practic nu se simte nici o diferenta la confort. Exista si avantaje. Schimbarea super ferma a treptelor de viteza, wheel hop redus cu mult (spre deloc, pe cat posibil la FWD, dar aici conteaza mult si aderenta - anvelope/calitate carosabil), schimbarea sunetului evacuarii in bine. Una peste alta, masina pare mult mai inchegata si este o senzatie placuta ... doar trebuie evitat sa te afli prea des sub 2.000 ture.:) Probabil ca vor face diferenta cand/daca voi trece la K04.
Imagine
- Am facut si o revizie la 15.000 km si 4 luni de la precedenta. De obicei reviziile le fac la 10.000 km, dar acuma am circulat in proportie de 90% pe autostrada la viteze de croaziera. Ulei motor Liqui Moly Top Tec 4100 5w40 (sunt la al 5-lea schimb cu el), filtru ulei Mann, filtru polen cu carbon activ Mann.
Imagine

Ce urmeaza in viitorul apropiat.
- Am sesizat mici urme de grindina pe tabla si am sa merg cu masina la niste baieti priceputi ca sa le rezolve.
- Detailing exterior/interior si polishat faruri + folie de protectie.
- Acumulator nou (probabil Varta Silver 61 Ah)
- Trebuie sa curat filtrul de aer ITG. Are 4 luni si 14.000 de km. Am zis ca am sa-l las pana pe la 6 luni sau 20.000 km, pentru ca din experienta am vazut ca nu se murdareste foarte tare, mai ales ca circul mai mult extraurban.
- Trebuie sa investighez niste scartaituri fine care se aud la arcurile/amortizoarele spate atunci cand ma las pe portbagaj (nu tot timpul).
- Imi doresc sa-mi comand un nou kit de frane fata/spate. Nu m-am hotarat inca daca va fi cel de pe Scirocco R sau va fi un kit aftermarket (am in vedere doar Tarox sau Alcon pentru ca se pot procura mai usor, adica din Europa).
- Imi doresc un short shifter care sa fie plug&play pentru cutia cu 6 viteze folosita la 2.0 TSI, dar nu stiu de la cine si de unde. Daca aveti sfaturi in aceasta privinta, va rog sa-mi spuneti.
- Iarna trecuta am circulat cu anvelope 225/40/18 montate pe jantele Interlagos (proaspat vopsite gunmetal), care au latimea 8J. Se pare ca nu a fost cea mai buna alegere si de la drumurile proaste + talonul mic, toate jantele au urme/zgarieturi pe buze (desi nu am atins nici o bordura cu ele). Am sa aleg niste anvelope noi de iarna, de data aceasta 235/40/18 si cu o protectie mai predominanta pentru jante (in genul anvelopelor de vara Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2, cu care nu am avut astfel de probleme si jantele OZ folosite vara arata impecabil). Jantele Interlagos am sa le vopsesc din nou si probabil am sa aleg culoarea argintiu OEM, ca sa pastrez cat de cat aspectul original al masinii. Desi m-am cam plictisit de ele si s-ar putea sa nu se mai poata monta (fara distantiere) cu noul kit de frane pe care mi-l doresc, caz in care as renunta la ele in favoarea altui model de la OZ.
Scirocco 2.0 TSI - 0 -> 7200 rpm
ex Leon FR 2.0 TSI DSG
 
Avatar utilizator
LIFEPHORM
Mesaje: 1160
Membru din: 25 Sep 2008, 16:29
Localitate: Bucuresti - Baneasa
Contact:

Re: Scirocco 2.0 TSI

26 Iun 2014, 02:01

Dog bone-ul ala OEM la tine vine asa plin ???
Din cate stiu e un short-shifter OEM pe care il mai folosesc baietii, de la Audi TT-S parca... trebuie sa vezi compatibilitatea. Sau mergi pe Forge, eu am si e ok, dar recomand doar side, nu si front-rear ca se face greu adaptarea personala la schimbari si se mai cearta hamsterii in cutie pe urma :)
Incearca sa alegi si alt loc de vopsit jantele, nu vad legatura cu protectia gumei, nu ar fi trebuit sa se intample asa ceva!

Cat au fost tampoanele, ca a ramas sa imi spui ? :)
2007 Seat Leon FR 2.0 TFSI - 290 CP - Powertech Stage 2+
2015 Audi A6 Avant C7.5 2.0TDI 190 CP, S-Line
1991 VW Scirocco MK2 GT-II 1.8 8V Black Brilliant Metallic
2018 VW Golf 7.5R 2.0TSI 310 CP 4door Indium Grey
 
Avatar utilizator
Cosmin
Admin
Mesaje: 7202
Membru din: 14 Feb 2008, 17:11
Localitate: Sibiu
Contact:

Re: Scirocco 2.0 TSI

26 Iun 2014, 11:10

Cred ca mai bine iei kitul de frana de Cupra / Golf R / S3 etc, eventual pui niste placute mai bune. Nu stiu daca Alcon merita banii.

Vad ca o plimbi bine de tot. Sau ea pe tine :)

PS: Jos palaria pt. servisare la timp si consumabile bune :hi
Imagine

MKM Autotechnik - Service auto multibrand Click pt. Detalii si imagini

DIY Info Leon 1P / Altea 5P Click pt. Detalii si imagini
 
Avatar utilizator
volvol
Subiect Autor
Mesaje: 669
Membru din: 28 Aug 2010, 23:21
Localitate: Timisoara

Re: Scirocco 2.0 TSI

26 Iun 2014, 11:31

Multumesc baieti.

Marian, cred ca m-am exprimat gresit. Dogbone mount l-am inlocuit cu unul nou OEM, cel din link.
http://www.ecstuning.com/Search/SiteSea ... ES2550410/
Dogbone subframe mounts sunt si ei THS (plini), ca si cei doi side engine mounts.
Am trimis un PM. :)
Scirocco 2.0 TSI - 0 -> 7200 rpm
ex Leon FR 2.0 TSI DSG
 
Avatar utilizator
volvol
Subiect Autor
Mesaje: 669
Membru din: 28 Aug 2010, 23:21
Localitate: Timisoara

Re: Scirocco 2.0 TSI

18 Dec 2014, 23:27

Am urmarit forumul, dar nu am mai postat nici un update pe topic de aproape jumatate de an. Sa vedem ce s-a mai intamplat in acest timp.
Masina a ajuns la aproape 120.000 km (cifra rotunda) si merge in continuare bine.
- La 104.000 km (in iulie) am curatat filtrul de aer ITG. Avea aproximativ 18.000 km si 5 luni de zile de la ultima curatare, nu pot spune ca arata rau.
- La 110.000 km (in septembrie) s-a facut o revizie la masina. Inspectie tehnica/mecanica + diagnoza + ulei motor Liqui Moly Top Tec 4100 5w40 (al 6-lea schimb cu el) + filtru ulei Mann + filtru polen cu carbon activ Mann. Se apropie urmatoarea revizie, cand voi schimba si filtrul pe combustibil pentru ca va avea peste 10 luni si aproximativ 35.000 km. Bujiile NGK Laser Platinum au 29.000 km si in acest timp nu s-a mai logat nici un misfire ca si eroare. Cred ca am sa le las pe masina pana la primul misfire.:)
- S-au indreptat toate micile indoituri de pe masina (urme de grindina, urme de usi deschise si scapate etc). Au fost nevoie de aproximativ 20 de retusuri, atatea s-au strans in timp. Ce-i drept, unele nici nu se vedeau cu ochiul liber, doar sub lampa cu ultraviolete. Operatiunea s-a efectuat cu ventuze si a durat o zi intreaga.
- S-a facut si un detailing interior/exterior (la aproape doi ani de la precedentul). Cu aceasta ocazie s-au polisat si farurile si s-a lipit peste folie de protectie. Proiectoarele de ceata fiind de sticla, nu s-au puteau polisa. Unul dintre ele era si crapat, asa ca le-am schimbat pe ambele cu proiectoare Hella si s-a lipit pe ele folie de protectie.
- Un lucru ciudat mi s-a intamplat acuma 2 luni de zile. Rulam linistit cu 80 km/h si dintr-o data s-au aprins absolut toti martorii luminosi din bord (chiar toti). Nu mai functiona cum trebuie nici un sistem care avea nevoie sa stie viteza masinii (ABS-ul pe franare nu intra, ESP-ul nu functiona, DCC-ul era intr-o stare default si aveai impresia ca esti intr-o caruta, senzorii de parcare nu functionau, ECU-ul de injectie taia alimentarea la 4.000 ture, vitezometrul nu functiona etc). Pana la urma rezolvarea a fost simpla si totul a durat 15 minute. Mufa care mergea la ECU-ul de ABS era imbacsita de mizerie. S-a curatat, s-au sters erorile cu diagnoza si totul a revenit la normal.
- Cu ajutorul unui coleg de pe alt forum, am procurat un kit de frane fata/spate (etrieri si port-etrieri) second-hand de Golf 5 R32, in stare foarte buna. S-au revopsit in camp eletrostatic, s-au schimbat garniturile (doar la etrierii spate pentru ca pe fata erau ca noi), am cumparat discuri de frana ATE (345 mm pe fata si 310 mm pe spate), am cumparat placute de frana fata/spate ATE Ceramic, am cumparat un set furtunase metalice Goodridge, am cumparat aparatoate de noroi fata/spate ... si s-au montat toate pe masina cu lichid de frana Motul RBF 660. Toate piesele s-au potrivit la fix, nu a fost nevoie de nici o ajustare. Kit-ul de frana s-a rodat in aproximatic 2.000 km si acuma functioneaza la parametrii normali.
- S-a montat si un short shifter de Audi S3 (cod 8J0711051E). Exista cod echivalent si pentru short shifter de Golf R, dar eu nu l-am mai cautat. Aproximez ca s-a scurtat cursa schimbatorului cu 15-20%. Este sesizabila si placuta diferenta.
- Pentru iarna ne-am pregatit cu acumulator Varta Silver Dynamic 61Ah + curea accesorii ContiTech + rola intizator originala. La anvelope am mers pe Goodyear Ultragrip 8 Performance, dimensiuni 235/40/R18. Sunt prea multumit de anvelopele Goodyear de vara ca sa incerc si alt producator. Mai ales ca anul trecut am avut Conti 830P si mi s-au parut cel mult normale. Anvelopele de iarna s-au montat pe jantele originale Interlagos, dupa ce in prealablil au fost revopsite in camp eletrostatic. A fost a 3-a vopsire a jantelor si cred ca am sa ma opresc.:)
- Singura piesa care s-a stricat la masina in ultima jumatate de an a fost burduful de la planetara stanga. S-a strapuns si a fost inlocuit cu piesa originala.
Constat cu placere ca am reusit sa fac la masina cam tot ce mi-am propus la ultima postare pe forum.
Am destule planuri si pentru anul viitor, dar mai este pana atunci.
Sa punem si niste poze de actualitate.
ImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagine
Scirocco 2.0 TSI - 0 -> 7200 rpm
ex Leon FR 2.0 TSI DSG
 
Avatar utilizator
LIFEPHORM
Mesaje: 1160
Membru din: 25 Sep 2008, 16:29
Localitate: Bucuresti - Baneasa
Contact:

Re: Scirocco 2.0 TSI

19 Dec 2014, 03:19

Elegante miscari, bravo! Cum e cu franele pe spate? Ceva dezechilibru la franari brutale? Sau sta pe "trasa" ca inainte?
Ai un cod la garnituri? Eu am franele insa le pun la primavara, acum degeaba as face miscarea pentru ca nu alerg asa tare.
In sfarsit, cineva care respecta masina si pune jante mari si serioase pe iarna. Chiar nu inteleg ideea de a pune aliaj mare vara, si table iarna, ca si cum atunci nu conteaza daca e urata masina. Vad prin oras masini respectabile, cu jante de tabla iarna... bataie de joc!
2007 Seat Leon FR 2.0 TFSI - 290 CP - Powertech Stage 2+
2015 Audi A6 Avant C7.5 2.0TDI 190 CP, S-Line
1991 VW Scirocco MK2 GT-II 1.8 8V Black Brilliant Metallic
2018 VW Golf 7.5R 2.0TSI 310 CP 4door Indium Grey
 
Avatar utilizator
volvol
Subiect Autor
Mesaje: 669
Membru din: 28 Aug 2010, 23:21
Localitate: Timisoara

Re: Scirocco 2.0 TSI

09 Feb 2015, 02:07

Multumesc Marian.
Pentru etrierii spate de Golf R / Audi S3, codul folosit de mine pentru garnituri a fost 1J0698671. Cand mergi la magazinul de piese sa ai la tine garniturile vechi si sa le compari diametrul. Desi am folosit codul corect am incercat 4 producatori diferiti (Bosch, TRW, Lucas si Autofren) pana s-au nimerit cele bune (de la Autofren). Cele care nu s-au potrivit erau pentru diametrul pistonului 38 mm, iar eu aveam nevoie de cele pentru diametrul pistonului 41 mm.
Masina sta foarte bine pe trasa la franari de la viteze mari, nu exista nici un dezechilibru. Poate are relevanta si faptul ca Scirocco are puntea spate de Passat si varianta R vine din fabrica cu aceleasi frane pe spate, nu stiu. Din punctul meu de vedere iti recomand upgrade-ul.

Intre timp masina a ajuns la 125.000 km si se comporta in continuare bine. Ce s-a mai intamplat notabil de cand nu am mai postat ...

- Am mai facut 5.000 km cu zambetul pe buze.:)

- La 122.000 km (in ianuarie) s-a facut o revizie la masina, la 12.000km si 4 luni de la precedenta. Inspectie tehnica/mecanica + diagnoza + ulei motor Liqui Moly Top Tec 4100 5w40 (al 7-lea schimb cu el) + filtru ulei Mann + filtru polen cu carbon activ Mann. Nu am schimbat nici de aceasta data filtrul de combustibile, dar am sa o fac data viitoare (sunt curios cum va arata la +45.000 km). Bujiile NGK Laser Platinum au ajuns 34.000 km si in continuare nici un misfire (le mai lasam putin).

- In mai 2014 inlocuiam parbrizul original cu unul Pilkington. De atunci si pana acuma am avut neplacerea sa aud de 5-6 ori cum au bubuit pietricele in parbriz. Ultima oara cand s-a auzit ... a fost un bolovan.:) Un prieten profesionist la reparatii de acest gen ceva a reusit sa-l repare, nu este ca nou, dar in stadiul actual se poate circula fara grija. Am sa-l schimb la un moment dat, probabil pe asigurare, insa in ritmul asta de bubuieli nu am de ce sa ma grabesc.:) Am pus poze inainte/dupa.
ImagineImagine

- Saptamana aceasta am curatat si filtrul de aer ITG cu kit-ul special de la ITG (degresant + ulei). Se poate vedea in poza cum arata dupa 6 luni si 19.000 km de la ultima curatare. Cred ca daca mai mergea inca pe atata si tot nu era vreo restrictie pentru circulatia aerului (mizeria este doar de suprafata). Pot sa absoarbe mult praf aceste foam filters, dar nu sunt cele mai rezistente (se dezintegreaza, putin cate putin).
Imagine

- Dupa 80.000 - 90.000 km si 5 ani de folosire, dupa mai multe vopsiri/indreptari, desi acuma arata bine jantele OEM pe care le folosesc iarna ... ele nu mai sunt ca noi. La viteze de autostrada se transmit niste vibratii si dupa mai multe teste am ajuns la concluzia (aproape finala) ca jantele ar fi cauza. M-am gandit sa le inlocuiesc cu unele noi pentru a conduce :) si nu :(, dar mi-a fost greu sa gasesc un model de care sa ma indragostesc. Cele mai potrivite mi s-au parut Eta Beta Piuma Silver, 18x8, ET 35 (fata pe 41 cele OEM). Din poze pare ca dau bine pe masinile "rotunjoare":).
http://www.eta-beta.de/shop/de/porsche- ... s-830.html
Nu am avut inca timp sa le montez, doar sa le despachetez. Chiar par de calitate si rezistente (aveau si folie pe capacele). Nu stiu daca sa ma bucur de jantele noi sau sa-mi para rau de jantele OEM.
ImagineImagineImagineImagineImagine
Scirocco 2.0 TSI - 0 -> 7200 rpm
ex Leon FR 2.0 TSI DSG

 
Avatar utilizator
LIFEPHORM
Mesaje: 1160
Membru din: 25 Sep 2008, 16:29
Localitate: Bucuresti - Baneasa
Contact:

Re: Scirocco 2.0 TSI

09 Feb 2015, 03:33

Problema la vopsitul electrostatic, din cate am studiat acest aspect si din cate am discutat cu cei care au efectuat astfel de operatiuni, apare in momentul in care jantele sunt incalzite foarte tare in procesul de vopsire.
Apare o asa-zisa "calire-decalire" care afecteaza foarte mult rezistenta jantei "setata" de fabrica. Am intalnit multi cunoscuti care au afirmat ca de cand au vopsit jantele in acest procedeu, indreapta la ele pana se plictisesc si dupa ce sunt ca si indreptate, apar vibratii mici la viteze de peste 120 km/h. Nu am confirmarea tehnica a acestei versiuni, insa din cate am observat, e destul de logic ce spune lumea...
Arata bine Eta Beta-urile. Ma uitam si eu la ele anul trecut :)
Mersi pentru cod, o sa ma uit la garniturile mele si o sa iau si eu unele noi. Ai o poza cu cutia de la NGK Laser Platinum? Eram curios de coduri si feedback.

Asta e iar o bujie buna!

Imagine
2007 Seat Leon FR 2.0 TFSI - 290 CP - Powertech Stage 2+
2015 Audi A6 Avant C7.5 2.0TDI 190 CP, S-Line
1991 VW Scirocco MK2 GT-II 1.8 8V Black Brilliant Metallic
2018 VW Golf 7.5R 2.0TSI 310 CP 4door Indium Grey
 
Avatar utilizator
Sebastian_RC
Mesaje: 447
Membru din: 30 Dec 2014, 07:42
Localitate: B U C U R E S T I
Contact:

Re: Scirocco 2.0 TSI

09 Feb 2015, 08:29

Astea sunt legente cu temperatura care decaleste la vopsire electrosttica.
Ar putea sa fie undeva un adevar, cand se curata janta unii le curata dand foc si atunci... dar majoritatea care vopsesc electrostatic sableaza cu nisip apoi vopsesc electrostatic uscand sub 100 grade celsius ceeace nu e nici un pericol.
Jantele oricum rezista destul de bine la temperatura ele fiind solicitate termic atunci cand se face abuz de frana.

In ce priveste bujiile eu recomand bujiile originale date de producator cumparate cu ambalaj Seat-VW-Audi-Skoda.
Foarte rar am reusit sa gasim bujii si bobine care sa fie lafel de performante ca piesele de serie originale, majoritatea sunt sub.
Dyno-Tuning
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
 
Avatar utilizator
volvol
Subiect Autor
Mesaje: 669
Membru din: 28 Aug 2010, 23:21
Localitate: Timisoara

Re: Scirocco 2.0 TSI

11 Feb 2015, 23:06

Inclin sa fiu de acord cu Sebastian in privinta vopsitului in camp electrostatic, insa la mine probabil ca au fost totusi prea multe vopsiri (3). In plus de asta, se pare ca nu s-a mai reusit sa fie indreptate asa cum au venit din fabrica (indiferent ca s-au deformat de la vopsire sau de uzura normala). Pe viitor am incerc totusi sa stau departe de vopsirea jantelor.

Marian, eu folosesc bujiile din poza. Sunt corespondentul OEM de la NGK, nimica spectaculos. Majoritatea recomanda varianta cu iridium la 2.0 T[F]SI-urile modificate, insa cu turbina stock log-urile si practica mi-au aratat ca nu sunt necesare. Poate daca/cand va vedea si masina mea cum trage un K04.:)
Imagine

Pana la urma mi-am luat inima-n dinti si am montat anvelopele de iarna pe noile jante. Am facut si 2 poze la cald. Ce spuneti? Am facut bine? Am facut rau? Sa le pun si capacelele negre de VW care acopera prezoanele (de potrivit se potrivesc)?

Eu sunt incantat cum arata fata de cele OEM si consider ca pozele nu le fac dreptate noilor jante. :) Imi place si ca datorita design-ului spitelor si datorita ET-ului 35 (fata de 41 la cele OEM OEM), etrierul fata nu mai sta chiar lipit de spitele jantelor (erau doar cativa mm inainte).

Nu am ajuns inca pe autostrada sa vad daca si functional sunt in regula si daca am reusit sa scap de vibratii.

ImagineImagine
Scirocco 2.0 TSI - 0 -> 7200 rpm
ex Leon FR 2.0 TSI DSG
 
Avatar utilizator
volvol
Subiect Autor
Mesaje: 669
Membru din: 28 Aug 2010, 23:21
Localitate: Timisoara

Re: Scirocco 2.0 TSI

16 Feb 2015, 22:31

Parca ii sta mai bine curata.:) Dupa un drum de 700 km pe autostrada, pot spune ca am scapat si de vibratiile nedorite. Pana la urma erau provocate intradevar de catre jante.

ImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagine
Scirocco 2.0 TSI - 0 -> 7200 rpm
ex Leon FR 2.0 TSI DSG
 
Avatar utilizator
zeusik
Nashul
Mesaje: 2336
Membru din: 29 Oct 2008, 10:20
Localitate: Bucuresti

Re: Scirocco 2.0 TSI

17 Feb 2015, 00:53

Salut. Daca imi permiti o sa aduc trei critici in ceea ce priveste cateva dintre modificarile aduse in timp.
Eu nu cred ca jantele se potrivesc cu forma masinii. Mai mult de atat, spatele pare mai ridicat decat fata si arata ca un bmw 316 din '94(aplecat pe fata si ridicat pe spate).
Nu mai zic de tipsuri care nu au nicio legatura cu difuzorul spate.
Sper ca nu au deranjat si in continuare sa ai grija de masina la fel. :hi
"În viață risipim ani, iar la moarte cerșim clipe"
Leon 1M Last Edition - 1.9 TDI PD (AXR) - 2006
EX: Seat Cordoba 1.4 75 cp - 2004 - custom made
 
Avatar utilizator
LIFEPHORM
Mesaje: 1160
Membru din: 25 Sep 2008, 16:29
Localitate: Bucuresti - Baneasa
Contact:

Re: Scirocco 2.0 TSI

18 Feb 2015, 01:18

Mie jantele mi se pare ca vin foarte okay! Nu prea am inteles niciodata comparatia intre forma masinii si jante, nu e ca si cum sunt linii de design care se intre-patrund undeva si creeaza nota discordanta.
Poti avea jante urate pe o masina frumoasa, si atunci nu inseamna ca nu se potrivesc cu ea, inseamna ca sunt urate jantele si atat! :) Aici nu e cazul dupa parerea mea...
Spatele e usor mai ridicat la orice masina cu suspensie stock. E normal, e o norma a fabricantului. Ti se pare ca e diferenta mai mare din cauza liniilor masinii care tind inferior din spate catre fata.
Poti compara de exemplu distanta de la pragul fata pana la sol cu distanta de la pragul spate pana la sol. La extremitatile dintre roti ma refer.

La tips ai dreptate, insa nu forma e problema, ci faptul ca sunt cam iesite in exterior... cred ca un 3-4 cm inauntru , o rearanjare mai apropiata de "fusta" si un unghi de taiere al tips-ului mai mare si automat mai agresiv rezolva problema :)

Mersi pentru coduri! ;) Ma bucur ca ai stopat vibratiile!
2007 Seat Leon FR 2.0 TFSI - 290 CP - Powertech Stage 2+
2015 Audi A6 Avant C7.5 2.0TDI 190 CP, S-Line
1991 VW Scirocco MK2 GT-II 1.8 8V Black Brilliant Metallic
2018 VW Golf 7.5R 2.0TSI 310 CP 4door Indium Grey
 
Avatar utilizator
mumus
Mesaje: 2640
Membru din: 03 Iul 2014, 16:04
Localitate: Brasov / Sacele

Re: Scirocco 2.0 TSI

18 Feb 2015, 08:35

zeusik scrie:
Salut. Daca imi permiti o sa aduc trei critici in ceea ce priveste cateva dintre modificarile aduse in timp.
Eu nu cred ca jantele se potrivesc cu forma masinii. Mai mult de atat, spatele pare mai ridicat decat fata si arata ca un bmw 316 din '94(aplecat pe fata si ridicat pe spate).
Nu mai zic de tipsuri care nu au nicio legatura cu difuzorul spate.
Sper ca nu au deranjat si in continuare sa ai grija de masina la fel. :hi

Idem.
Seat toledo nh 1.2 Tsi
 
Avatar utilizator
bgd_b92
Bogdan
Mesaje: 5624
Membru din: 02 Noi 2012, 07:43
Localitate: Bucuresti

Re: Scirocco 2.0 TSI

18 Feb 2015, 08:54

Cam toate sunt cocotate de spate…jantele, se putea si mai bine, dar tipsurile sunt oribile :| uite, ceva de genu' ar fi bhee-ton :yah
Imagine
Now : Passat CC 2011 2.0 TDI stg1 186 cp PWD BY RACING CODE & Peugeot 306 cabrio 1.6 16v 89 cp
Ex: VW Golf 5 GTI 2.0 TFSI stg1 241 cp PWD BY RACING CODE
Ex: VW Golf 5 2.0 TDI stg2 210cp PWD BY TCM TURBO
Ex: Seat Leon Stylance 1.6 102 cp
Ex: Seat Ibiza Cupra stg2+ 1,9 TDI 240 cp
Ex : 3xSeat Ibiza ( 1.4 TDI PWD BY TCM TURBO, 1,4 86cp, 1.4 75cp )
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 13 vizitatori