Salut si bine v-am regasit. Am lipsit cam mult de pe forum de cand am vandut masina anterioara (Seat Toledo) dar am fost "impins de la spate" sa revin (glumesc evident).
Cand m-am hotarat sa vand Toledo-ul am inceput si fuga dupa urmatoarea masina. O sa va scutesc de povestile gen "second sau noua", "japoneza sau nemteasca", "rosie sau alba" si o sa va spun ca in finala ramasesera Seat Leon 1.4 TSI Style, Opel Astra 1.4T Sport si Volkswagen Golf VI 1.2 TSI Highline.
Din toate astea am ales un Golf VI 1.2 TSI Trendline, de pe stoc, cu cateva optionale:
- volan piele
- scaune sport
- RCD 310 cu 8 difuzoare
- cotiera, proiectoare si inca cateva
A fost un ucru pe care, pe de o parte il regret, pentru ca am renuntat atunci la o multime de optiuni si le-am adaugat ulterior, dar pe de alta parte nu il regret, pentru ca asta mi-a dat ocazia sa mai fac una-alta la masina.
Asa ca... vinovata pentru tradarea Seat-ului este:
E mai recenta poza dar nu am deloc poze de la livrare sau din perioada aceea.
Printre primele lucruri pe care le-am schimbat cand am luat masina au fost plafonierele. Am adaugat plafoniera fata cu lumini ambientale si suport de ochelari si cea spate cu margini "cromate":
Apoi au urmat un set de huse pentru jante:
Un insert de cheie de la Osir:
Un insert pentru sigla spate:
Butoane cromate:
Lumini la picioare:
Sunt lasate la 30%(parca) in mers:
Si 100% cand se deschide o usa:
Lumini avertizare in usi:
Grila superioara cu margini cromate de Highline (apare si in prima poza):
Leduri la numarul de inmatriculare:
Cat si in interior:
Apoi a venit vremea volanului sa plece:
Am schimbat stopurile cu cele fumurii de pe Highline:
A urmat un RCD 510 in locul 310-lui:
Au venit si niste sertare sub scaune:
A plecat si grila inferioara in locul uneia cu margine cromata, de Highline:
A urmat un tempomat:
Si momentan a mai ramas de montat o camera de marsarier:
Ca planuri de viitor avem asa:
Pe termen scurt (adica iarna asta):
- bluetooth OEM
- incalzire in scaune OEM
Pe termen lung (nu intr-o ordine anume):
- arcuri sport (OEM VW, din catalogul de accesorii, mai scurte decat cele care vin cu suspensia sport)
- jante 17 (cel mai probabil un model OEM)
- computer de bord Premium (cel color)
- stopuri LED de Golf R20
- oglinzi rabatabile electric + mirror down
Pe termen foarte lung:
- faruri Xenon
- trecerea la franele de GTI (312 mm) - implica schimbarea fuzetelor si trecerea de la amortizoarele de 50mm la cele de 55mm
Daca nu v-ati dat seama pana acum, sunt fan al modificarilor OEM si o s-o tin tot asa. Cu speranta ca v-am mancat destula banda cu pozele si v-am plictisit destul, astept criticile voastre, de preferat constructive !